360 Spiel funktioniert nicht richtig auf One [Mod Translation - 360 game does not work...

Discus and support 360 Spiel funktioniert nicht richtig auf One [Mod Translation - 360 game does not work... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Hallo, Ich bräuchte ein wenig Hilfe. Ich habe ein Spiel gekauft für 360 und auf der One spielen wollen. Ist abwärtskompatibel. Und ich muss zum... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by FabianLanger1, Aug 23, 2019.

1. 360 Spiel funktioniert nicht richtig auf One [Mod Translation - 360 game does not work...

Hallo,

Ich bräuchte ein wenig Hilfe. Ich habe ein Spiel gekauft für 360 und auf der One spielen wollen. Ist abwärtskompatibel. Und ich muss zum speichern ein Profil herunterladen. Hatte vorher aber keine 360. Brauche es aber zum Speichern!! Kann
    ich das Spiel irgendwie speichern? Bitte um Hilfe.

Danke

[Mod Translation - Hello,

I need a little help. I bought
    a game for 360 and want toplay on the one.

Is backwards compatible.
    And I need to download a profile to save.
    Did not have 360 before but need it to save !!
    Can I somehow save the game?
    Please help.

Thank you]

:)

FabianLanger1, Aug 23, 2019
  2. XBF Eladio M Win User

360 Spiel funktioniert nicht richtig auf One [Mod Translation - 360 game does not work properly on One]

Hey Fabian

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are currently experiencing difficulties with being able to download a profile to save your games while using the Xbox 360 emulator on the Xbox One.

In regards to this, you will first need to
    open the Xbox 360 guide to view notifications
    and such.

This can be done by
    pressing and holding the View button and
    Menu button at the same time [These are the buttons in the middle of your controller, under the Xbox button that you use to turn on your controller and view the guide]

Once you do this you will be able to select the option to

download your Xbox 360 profile
    . Keep in mind that your Xbox profile is the same for both the Xbox 360 and the Xbox One console.

This means that you merely need to enter the email and password that you use on your Xbox One account to apply your profile to the simulation. Even if you did not previously play on the Xbox 360, you will still be able to use your account
    to save your Xbox 360 games on the cloud storage.

Give this a try and let us know if this works for you!
  3. BarbaraMimlich Win User

Forza4

Hallo

Habe das Spiel auf meinen Laptop gelöscht

Haben es auf den Computer Installiert

Nun funktioniert es nicht

Vielleicht kann mir Wer helfen

-------------

[Mod Translation - Hello

I deleted the game on my laptop

Have it installed on the computer

Now it does not work

Maybe someone can help me]
  4. JohannesJogele Win User

Design Lab Für Xbox One Controller[Design Lab For Xbox One Controller]

Ist auf die richtige Region eingestellt aber es geht immernoch nicht

---------

[Mod Translation - Is set for the right region but it still can't ]
  5. Mabiene Win User

Xbox live Verbindung[Xbox live connection]

Ich glaube, xbox live ist nicht das Problem. Das funktioniert.
    Ich kann mich nur in dem Spiel, übrigens für xbox 360, nicht mit xbox live verbinden.

[Translation - I think xbox live is not the problem. It works. I can not connect to xbox live only in the game, by the way for xbox 360.]
  6. Radiant Sword X Win User

Castle miner z auf xbox one -[Translation - Castle miner z on xbox one]

Hi. Well, that game is part of the indie game on Xbox 360 and not a part of a regular game with achievements. So most likely won't happen.

Hallo. Nun, dieses Spiel ist Teil des Indie-Spiels auf Xbox 360 und nicht Teil eines regulären Spiels mit Erfolgen.
    Also wird das meiste nicht passieren.
Thema:

360 Spiel funktioniert nicht richtig auf One [Mod Translation - 360 game does not work...

Loading...
  1. 360 Spiel funktioniert nicht richtig auf One [Mod Translation - 360 game does not work... - Similar Threads - 360 Spiel funktioniert

2. Xbox 360/Gamepass

in XBoX on Consoles
    Xbox 360/Gamepass: why cant i get my xbox 360 to connect to my gamepass? 4106219c-41d2-490c-95de-deca6b3746eb
  3. why is my xbox 360 minecraft not getting any updates past the llama and llama man?

in XBoX Games and Apps
    why is my xbox 360 minecraft not getting any updates past the llama and llama man?: My xbox 360 has not shown any minecraft updates since the llama update and its making me not want to play anymore, then I see people on youtube showing different updates and I get excited, turn on...
  4. Original battlefront that's free with gold now won't load on my 360

in XBoX Games and Apps
    Original battlefront that's free with gold now won't load on my 360: My 360 let's us download the game from marketplace but will not load after that 1802b936-7f51-4feb-a9f2-b62d19c7be2e
  5. : Xbox 360 HDMI no signal

in XBoX TV Hardware
    : Xbox 360 HDMI no signal: : Xbox 360 HDMI no signal Have you tried changing the HDMI cable? 2e2fec28-9880-4f47-8db3-f751cbf1c5cc
  6. Can't buy Xbox 360 back compat games on Xbox One or Xbox.com

in XBoX Games and Apps
    Can't buy Xbox 360 back compat games on Xbox One or Xbox.com: Hi! I tried to buy Sonic The Hedgehog 3 and Sonic & Knuckles cause they are very cheap with Gold right now. But Xbox Store on my Xbox One says "You cant buy this game on Xbox One. Buy it on...
  7. Cant share achievements on xbox 360

in XBoX on Consoles
    Cant share achievements on xbox 360: When i want share achievement to facebook on xbox 360 im getting error with code: 0x00000199 40a46584-2635-4694-892d-28170dcd6d50
  8. Xbox One : 360 Spiele> Freundeliste leer [Translation-Xbox One: 360 Games> Friends list empty]

in XBoX on Consoles
    Xbox One : 360 Spiele> Freundeliste leer [Translation-Xbox One: 360 Games> Friends list empty]: Hallo, wenn ich auf der XBox One Spiele wie Gears of War 2 oder 3 (360) spiele, ist meine Freundesliste leer, ich kann niemanden einladen oder hinzufügen. Was kann man da tun? Paul Hello,...
  9. Xbox 360 spiele können nicht angezeigt werden und es können keine updates installiert...

in XBoX Accessibility
    Xbox 360 spiele können nicht angezeigt werden und es können keine updates installiert...: Seit einiger Zeit wird bei meiner xbox 360 nichts mehr im store angezeigt wenn ich auf z.B GTA 5 klicke. Es können auch keine Spiele geupdatet werden der fehlercode ist 8c230002 abet bei den...
  10. XBox 360 Spiele auf der XBox One?

in XBoX Games and Apps
    XBox 360 Spiele auf der XBox One?: Als Familie (2 X Erwachsen, 4 und 7 Jahre) haben wir uns eine XBox One zugelegt. Wir kommen von einer Wii - Konsole und waren vom Bewegungsspiel sehr angetan. Deswegen wurde Kinect auch gleich...