Abbonamento [Mod Translation - Subscription]

Discus and support Abbonamento [Mod Translation - Subscription] in XBoX on Consoles to solve the problem; Buonasera, mi si vuole addebitare un abbonamento mensile di €12,99 senza averlo sottoscritto. Come posso fare per uscire da questo inghippo alquanto... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by SaverioParlongo, Mar 20, 2020.

1. Abbonamento [Mod Translation - Subscription]

Buonasera, mi si vuole addebitare un abbonamento mensile di €12,99 senza averlo sottoscritto. Come posso fare per uscire da questo inghippo alquanto antipatico? Grazie

[Mod Translation - Good evening, you want to charge me for a monthly subscription of €12.99 without having signed it.
    How can I get out of this somewhat obnoxious catch?
    Thank you]

:)

SaverioParlongo, Mar 20, 2020
  2. XBF Eladio M Win User

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums. We understand that you are currently inquiring about how to stop a subscription from auto-renewing.

You can
    turn off recurring billing for your Xbox subscription
    by following these simple steps:

1. Sign in to
      Services & subscriptions
      with your Microsoft account. If you have more than one account, sign in with the one associated with your subscription.
    2. Locate the subscription you'd like to set up with recurring billing.
    3. Select Turn on recurring billing.
      • If an upcoming payment date appears next to your subscription, you already have recurring billing turned on.
      • If your subscription has already expired, select
        Renew
        . Recurring billing will be turned on automatically.
    4. You’ll receive an email that confirms recurring billing. If you don't see it in your inbox, check your junk mail or spam folder.

I hope this is of some use to you.
  3. XBF Eladio M Win User

Info abbonamento [Mod Translation - Subscription info]

Thank you for taking the time to post this on the Xbox Forums.

Just to re-irritate what Xbox Forums Ambasssador
    denis97g
    stated, whenever you purchase an Xbox subscription, there will automatically be an auto-renew enabled onto your account immediately upon your purchase, unless you manually

turn off recurring billing for your Xbox subscription
    .

As there is no further information that we can provide to you on this matter, we will now be locking this thread.

If you have any other questions or concerns, please, feel free to create a new thread and we will cater to you there.

Thank you for being part of the Xbox Family and we wish you a wonderful day.
  4. Lorenzolosasso Win User

Grazie mille

[Mod Translation - Thanks so much]
  5. denis97g Win User

Salve, se non lo ha deselezionato il rinnovo è automatico, una volta che non vuole più rinnovarlo basta andare nel suo account e nella sezione degli abbonamenti interrompere il rinnovo automatico.

[Mod Translation - Hi, if you have not deselected the renewal is automatic, once you don't want to renew it anymore just go to your account and in the subscriptions section stop the automatic renewal.]
  6. baltyofgod Win User

why cant i play online

hai un abbonamento xbox live gold? :)

[Edit - translation] -

do you have a xbox live gold subscription?
    :)
Thema:

Loading...
  1. Abbonamento [Mod Translation - Subscription] - Similar Threads - Abbonamento Mod Translation

2. Abbonamento game pass ultimate e acquisto gioco[Translation-Subscription game pass final...

in XBoX on Consoles
    Abbonamento game pass ultimate e acquisto gioco[Translation-Subscription game pass final...: Ciao a tutti vorrei x favore un informazione,sto giocando a Pes 2020 con l'abbonamento game pass ultimate,se però non rinnovo ultimate e compro il gioco mi rimangono tutti i progressi che ho fatto...
  3. Info abbonamento [Mod Translation - Subscription info]

in XBoX on Consoles
    Info abbonamento [Mod Translation - Subscription info]: Salve ho effettuato una ricarica di 25 euro sul mio account xbox e successivamente ho acquistato xbox Live a 6.99 euro mensili e subito dopo scalati dal saldo. La domanda è: In seguito si rinnova...
  4. Gioco non si avvia con abbonamento game pass da pc

in XBoX on Windows
    Gioco non si avvia con abbonamento game pass da pc: Un gioco nella mia libreria (The Outer Worlds) dopo qualche giorno ha smesso di avviarsi. Cliccando sull'icona "Play >" o anche con tasto destro "avvia gioco" lo stesso non si avvia, il programma...
  5. Annullamento Abbonamento ad Xbox GamePass[Translation-Cancel Xbox GamePass Subscription]

in XBoX on Consoles
    Annullamento Abbonamento ad Xbox GamePass[Translation-Cancel Xbox GamePass Subscription]: Salve Vorrei annullare il mio abbonamento ad Xbox GamePass poiché non ho abbastanza soldi nella mia carta prepagata per pagare il mese corrente, difatti mi è stato impedito di giocare online o di...
  6. Account doppio - Abbonamento Gold x box[Translation-Account double - Gold x box subscription]

in XBoX on Consoles
    Account doppio - Abbonamento Gold x box[Translation-Account double - Gold x box subscription]: Buonasera, chiedo aiuto. ho due account simili. uno che finisce con .it e l'altro .com ora attivando il codice cgold ho sbagliato ad inserirlo. E' possibile passare abbonamento all'altro account...
  7. Abbonamento Xbox Live Gold

in XBoX Games and Apps
    Abbonamento Xbox Live Gold: Buonasera. Ieri ho acquistato un abbonamento Xbox Live Gold e l'ho riscattato con l'account microsoft errato. È possibile in qualche modo recuperarlo in modo da associarlo all'account corretto?...
  8. Rimborso Abbonamento Live Gold

in XBoX Sales and Promo
    Rimborso Abbonamento Live Gold: Salve,vorrei essere rimborsato riguardo all’abbonamento live gold,come posso fare? 310e1b38-a7fd-4124-b239-f18edeef90d4
  9. Abbonamento Gold XBOX [Gold XBOX Subscription]

in XBoX Games and Apps
    Abbonamento Gold XBOX [Gold XBOX Subscription]: Buonasera a tutti, ho un problema con l'abbonamento xbox gold live; mi è scaduto in data 25/01/20. Non ho ricevuto alcuna mail che mi ricordasse della scadenza e non ho intenzione di rinnovarlo....
  10. Abbonamento Ultimate[Ultimate fertilizer]

in XBoX Games and Apps
    Abbonamento Ultimate[Ultimate fertilizer]: Salve a tutti. Ad ottobre ho aderito all'abbonamento Xbox Ultimate incorporando cosi sia l'abbonamento di live gold che game pass, Oggi però ho provato a scaricare dei giochi dalla sezione live...