abonnement live gold [Translate] subscription live gold

Discus and support abonnement live gold [Translate] subscription live gold in XBoX Accessibility to solve the problem; Bonjour j'ai un abonnement live gold sur ma xbox one et mon fils a voulu prendre le game pass ultimate a l'essai et la supprimé pendant la période... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by ericphilibert, Sep 9, 2019.

1. abonnement live gold [Translate] subscription live gold

Bonjour

j'ai un abonnement live gold sur ma xbox one et mon fils a voulu prendre le game pass ultimate a l'essai et la supprimé pendant la période d'essai car je n'étais pas d'accord pour qu'il conserve cet abonnement.

Le problème c'est que maintenant je ne trouve plus mon live gold je n'arrive plus me connecter aux jeux en ligne.

est ce quelqu'un peut me dire ce que je dois faire pour récupérer mon live gold car lui je ne l'ai pas annulé et je souhaite le conserver.

Merci d'avance

[Translate by Mod]

Hello

I have a live gold subscription on my xbox one and my son wanted to take the game pass ultimate to the trial and deleted it during the trial period because I did not agree that he would keep this subscription.

The problem is that now I can't find my live gold I can't connect to online games.

is this someone can tell me what I need to do to get my live gold because it I have not cancelled and I want to keep it.

Thanks in advance

:)

ericphilibert, Sep 9, 2019
  2. RandyAU93 Win User

Ori and the blind forest live?

"Ori and the Blind Forest" does not have a multiplayer component, so an Xbox Live Gold subscription is not required.

Translating to German, using bing.com/translate:

"Ori und der Blinde Wald " hat keine Multiplayer-Komponente, so dass ein Xbox Live Gold-Abonnement nicht erforderlich ist.
  3. Boombaa Win User

Je n'ai pas le 1er mois gratuit Xbox Live Gold

4. TaupePython2049 Win User

Your profile does not have the correct permissions to access this feature

As mentioned, yes I have an active Xbox Gold membership. Apparently something have

Underneath subscription (in Norwegian):

Abonnement

Xbox Live Gold-medlemskap
  5. RandyAU93 Win User

Fortnite

All Xbox multiplayer content requires an Xbox Live Gold subscription. This is fair to all players because all players contribute to the upkeep of the network.

Translating to French using bing.com/translate:

Tout le contenu multijoueur Xbox nécessite un abonnement Xbox Live Gold. C'est juste pour tous les joueurs parce que tous les joueurs contribuent l'entretien du réseau.
  6. Zero420override Win User

Lorsque vous avez basculé vers Ultimate, vous avez très probablement transformé votre abonnement Gold en un abonnement Ultimate. Vous devrez contacter le support de facturation xbox. voici un lien qui
    devrait vous aider
    Support technique Xbox

J'espère que ça aide

Reste calme et continue jouer

[Translate by Mod]

When you switched to Ultimate, you most likely turned your Gold subscription into an Ultimate subscription. You will need to contact the xbox billing support. here's a link that should help you Xbox Technical
    Support

I hope it helps.

Stay calm and keep playing
Thema:

Loading...
  1. abonnement live gold [Translate] subscription live gold - Similar Threads - abonnement live gold

2. abonnement Live Gold [Mod Translation-Live Gold subscription]

in XBoX on Consoles
    abonnement Live Gold [Mod Translation-Live Gold subscription]: Bonjour.Est-ce normal car j`ai entré une carte d`abonnement Live gold de 3 mois sur le profil de mon jeune garcon qui n`est pas le compte principal de la console, et moi et ma fille n`avons pas...
  3. CARTE ABONNEMENT XBOX LIVE GOLD AVNT MIGRATION VERS XBOX GAME PASS ULTIMATE (XBOX LIVE...

in XBoX on Consoles
    CARTE ABONNEMENT XBOX LIVE GOLD AVNT MIGRATION VERS XBOX GAME PASS ULTIMATE (XBOX LIVE...: Bonjour, Je possède des carte gratter pour mes abonnements Xbox live gold. Avec l'offre de convertir les live gold en game pass en cas de souscription, j'ai voulu utiliser une de mes cartes 12...
  4. Kan Xbox Live Gold abonnement niet verlengen[Translation-Can't renew Xbox Live Gold...

in XBoX Sales and Promo
    Kan Xbox Live Gold abonnement niet verlengen[Translation-Can't renew Xbox Live Gold...: Het Xbox Live Gold abonnement van mijn zoon is afgelopen en nu kreeg hij een aanbieding te zien op de Xbox om het tegen korting te verlengen. Als hij dit wil kopen krijgt hij de melding: 'Je...
  5. Abonnement live gold 12 mois 33%

in XBoX on Consoles
    Abonnement live gold 12 mois 33%: Bonjour, j'aimerais savoir pour l'abonnement 'Xbox live gold', actuellement en promo 40€ sur le store, ça fini quand ? Hello, I would like to know for the xbox live gold subscription currently...
  6. impossible de renouveler mon abonnement Xbox Live Gold et Xbox pass [Edit - Translate]...

in XBoX on Consoles
    impossible de renouveler mon abonnement Xbox Live Gold et Xbox pass [Edit - Translate]...: Bonjour a tous, je souhaiterais renouveler mes abonnement sur ma console, et au moment de finaliser l'opération de souscription, j'ai un message d'erreur disant que la transaction n'a pas pu...
  7. abonnement live gold facturé sans que je l'ai acheté. [Live Gold subscription billed...

in XBoX on Consoles
    abonnement live gold facturé sans que je l'ai acheté. [Live Gold subscription billed...: Il y a une semaine, un abonnement live gold a été chargé sur mon compte bancaire. Le problème c'est que je n'ai jamais acheté cet abonnement. Qu'est-ce que je peux faire? Translation:[ A week...
  8. Incapable de partager mon abonnement xbox live gold avec mon fils! Que dois-je faire?! (Unable ...

in XBoX on Consoles
    Incapable de partager mon abonnement xbox live gold avec mon fils! Que dois-je faire?! (Unable ...: My son has a Xbox one S and I just bought xbox live gold but I'm not able to share it with him! What can I do?! 33a8af5f-8ccb-48bf-939f-5b462446ae40
  9. Abonnement Xbox live gold

in XBoX on Consoles
    Abonnement Xbox live gold: Hello, My xbox live gold subscription expire on 01/21/2019 and yet i can't play multiplayer games, it's like my subscription would have already expired. Could you help me ?...
  10. help canceling my xbox gold live abonnement

in XBoX on Consoles
    help canceling my xbox gold live abonnement: hey, i need help to get a refund on my payment to Xbox gold live, the only reason why i got charged is because og have forgotten to cancel i before so please help me cancel my Xbox gold live....