Acessibilidade [Translation-Accessibility]

Discus and support Acessibilidade [Translation-Accessibility] in XBoX Accessibility to solve the problem; Não consigo entra na Live já fiz todos os teste e não está conectando na Xbox de novo em menos de 2semanas, não cosiguir acesso pelo App da xbox... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by igoroliveira7, Aug 13, 2019.

1. Acessibilidade [Translation-Accessibility]

Não consigo entra na Live já fiz todos os teste e não está conectando na Xbox de novo em menos de 2semanas, não cosiguir acesso pelo App da xbox

[Translation-I can't sign in to Live I've done all the testing and not connecting to Xbox again in less than 2 weeks, not getting access through the xbox App]

:)

igoroliveira7, Aug 13, 2019
  2. choppyseize Win User

Have you checked to make sure your Xbox Live subscription is still active?
  3. igoroliveira7 Win User

No teste de conexão só não entra quando chego a parte de conecta na Xbox

[Translation-The connection test just doesn't come in when I get the connect part on Xbox]
  4. XBF Diego M Win User

Hi igoroliveira7,

Are you not able to sign in to Xbox Live on the Xbox (Beta) app for PC or on an Xbox One console?

Can you sign in to account.xbox.com?

Please let us know what device you are using that you can't sign in.
  5. M3tal Daz3 Win User

Do you get any error or message when you try to connect on the xbox live service?
  6. Njal the Blue Win User

Accesibilidad [Translation-Accessibility]

What do you mean by"create paid access"
Thema:

Loading...
  1. Acessibilidade [Translation-Accessibility] - Similar Threads - Acessibilidade Translation Accessibility

2. forza horizon 4 açılmıyor -[Translation - forza horizon 4 does not open]

in XBoX on Windows
    forza horizon 4 açılmıyor -[Translation - forza horizon 4 does not open]: oyunum açılmıyor her şeyi denedim başka forum sayfalarıda fakat olmuyor hala açılmıyor intel core i5 6200u 12gb ram ve 2gb video belleği -[Translation - my game does not open, I tried...
  3. Fallas en mahjong -[Translation - Mahjong failures]

in XBoX on Windows
    Fallas en mahjong -[Translation - Mahjong failures]: Ayer tuve que desinstalar mahjong por error en el inicio y ahora ya no puedo descargarlo -[Translation - Yesterday I had to uninstall Mahjong by mistake at startup and now I can no longer...
  4. Jogo pedindo para entrar com a conta que compro o jogo [Mod Translation - Game asking to...

in XBoX Games and Apps
    Jogo pedindo para entrar com a conta que compro o jogo [Mod Translation - Game asking to...: Recentemente fiquei temporariamento sem acesso a internet, mais como eu tenho o jogo monter hunter world tentei acessá-lo mais ficava pedindo para usar a conta com a qual o jogo foi comprada sendo...
  5. Não consigo abaixa aplicativo [Mod Translation - Can't download app]

in XBoX Games and Apps
    Não consigo abaixa aplicativo [Mod Translation - Can't download app]: Não consigo abaixa aplicativo [Mod Translation - Can't download app] 72a8ab93-6d80-459e-a576-f5ac359c23c9
  6. ¿Como descargo archivos de microsoft edge a mi consola xbox one?[Translation-How do I...

in XBoX Games and Apps
    ¿Como descargo archivos de microsoft edge a mi consola xbox one?[Translation-How do I...: Hola, Nesecito saber como descargar archivos del Microsoft edge (archivos .exe) porque no me deja ya que la consola xbox one me dice que me tengo que descargar una aplicacion(una supuesta...
  7. Banimento do Xbox One [Mod Translation - Xbox One ban]

in XBoX on Consoles
    Banimento do Xbox One [Mod Translation - Xbox One ban]: Boa noite pessoal. se alguém que entende do assunto puder me ajudar com a seguinte questão: eu comprei um Xbox One usado e o mesmo veio com algumas contas compradas no mercado livre segundo o ex-...
  8. [Translation-Problem connecting to the game]בעיה בהתחברות למשחק

in XBoX on Consoles
    [Translation-Problem connecting to the game]בעיה בהתחברות למשחק: שלום רב, אתמול ה17/1 הבן שלי שיחק ללא בעיה Fifa 20 היום ה18/1 הוא לא מצליח להתחבר. רשום לו שהוא לא מחובר או ליין. החיבור לרשת הבית תקין. גם לאחר שעשה שוב סטי ג הוא לא מצליח לתחבר למשחק. מה...
  9. Microsoft Storeよりプリペイドカードに記載の25桁のコードを入力しても認証できません[Translatio n-Microsoft Store cannot...

in XBoX on Windows
    Microsoft Storeよりプリペイドカードに記載の25桁のコードを入力しても認証できません[Translatio n-Microsoft Store cannot...: Windows 10のPCよりMojangアカウントでログインし、公式ページでWindows 10版を 購入しようとMicrosoft Storeよりプリペイドカードに記載の25桁のコードを入力したところ、 コードに付属していた説明を確認してく さい。コードを別の Webページで使用することが必要になる 合があります。 使用:  Office 365 for Home...
  10. 게임의 특정 상황만 되면, PC에 연결한 엑스박스 패드 연결이 끊어집니다.[Translation-In certain situations in the game,...

in XBoX on Windows
    게임의 특정 상황만 되면, PC에 연결한 엑스박스 패드 연결이 끊어집니다.[Translation-In certain situations in the game,...: PC에 엑스박스 원 패드 연결해서 스팀 게임을 즐기 있는데, 문 가 있어요. 우 는 무 이 아니라 'USB 꽂아서 '으로 하 있습니다. 그리 USB 포트도 본체 앞, 뒤 여러군데 다 바꿔가며 끼워봤지만 문 해결되지 않았습니다. 사양 게임들은 혀 이상이 없는데 사양 게임(쉐오툼, 파판15)을 하다가 '특 상황'만 되면 갑자기 컨트롤러 연결이...