achat [Mod Translation-purchase]

Discus and support achat [Mod Translation-purchase] in XBoX on Consoles to solve the problem; je ne reconnais pas l'achat prélevé sur mon compte bancaire,ce 9/12/2019;il n'apparaît d'ailleurs pas sur mon compte Microsoft,24.99 euros.veuillez... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by cathy deret, Dec 13, 2019.

1. cathy deret
    cathy deret Guest

je ne reconnais pas l'achat prélevé sur mon compte bancaire,ce 9/12/2019;il n'apparaît d'ailleurs pas sur mon compte Microsoft,24.99 euros.veuillez régulariser cet incident et veiller ce que ça ne se reproduise pas.cordialement,merci.

[Mod Translation-I do not recognize the purchase taken from my bank account on 9/12/2019, it does not appear on my Microsoft account, 24.99 euros.please regularize this incident and ensure that it does not happen again .cordially thank you.]

:)

cathy deret, Dec 13, 2019
  2. XBF Diego M Win User

Hi cathy deret,

If the charge is Xbox related, then I would recommend contacting Xbox Customer Support. Here is the best way to speak with a live agent:

1. https://beta.support.xbox.com/contact-us.
    2. Select Contact Us.
    3. Select the category and issue that you are experiencing.
    4. If you are not logged in, you will be prompted to log in to your Microsoft Account at this point.
    5. Once logged in, scroll down in the window to Other options and select Request a Call.
    6. You can add additional information at this point if you'd like and then select Request call
    7. A new window will open for you to enter your Country/region and your best contact number, then select Confirm and you'll be placed in a queue to receive a call back from Customer Support

I hope this helps!
  3. Kev7420 Win User

I highly suggest you contact https://support.microsoft.com/en-us/contactus/
  4. fabienbouche Win User

problème de payement[Translation-payment problem]

je ne sais pas pourquoi il a fait un achat avec les serveur canadien car je vie en France et je n'ai pas de VPN est-ce qu'il est possible de changer le lieu d'achat pour pouvoir régler le paiement en euro ?

[Mod Translation-I do not know why he made a purchase with the Canadian server because I live in France and I do not have a VPN is it possible to change the place of purchase to be able to pay the payment in euros?]
  5. XBF Brad A Win User

achat et remboursement[Translation-purchase and refund]

Hi Roy,

I'm sorry to hear about the issue with the purchases.Here is some additional information regarding the refund process.

In regards to requesting a refund you will need to do so online. Click here to learn
    How
    to complete the refund request form
    .

After you submit the request, you’ll receive confirmation and follow-up emails that will include instructions on how to keep track of your request.

If you are needing further assistance with the purchase I would suggest to contact Live Support.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call:

• Step 1 ----click on Contact us
    • Step 2 ----under what you having trouble with select Subscriptions & billing
    • Step 3-----under what is the issue I can't redeem a code then hit next

Step 4 ----scroll down to select request a call

Please be sure to try the website request refund first, as agents will direct you there anyway. Also you are able to reply to the emails that you will receive from doing the online request directly.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  6. Wishcatcher Win User

Facturation jeu "celeste" [Translation - Billing game "Celeste "]

Bonjour,

Pour obtenir celeste gratuitement il faut être gold member du Xbox live au moment de votre achat.

Si c'était bien le cas , veuillez contacter le support pour un remboursement https://support.xbox.com/contact-us

b v

---------

[Mod Translation - Hello

To get Celeste for free you have to be a gold member of Xbox Live at the time of your purchase.

If this is the case, please contact the support for a refund https://support.xbox.com/contact-us

B v]
Thema:

Loading...
  1. achat [Mod Translation-purchase] - Similar Threads - achat Mod Translation

2. Achat jeux 360 [Mod translation-Buy 360 games]

in XBoX Games and Apps
    Achat jeux 360 [Mod translation-Buy 360 games]: Bonjour, je narrive pas a acheter un jeux xbox 360 depuis mon interface store de xbox one live! Cela m’indique que je dois changer mon mode de paiement ? Alors jarrive sur une nouvelle page sur le...
  3. Points reward sur achats précédents[Translation-Reward points on previous purchases]

in XBoX Games and Apps
    Points reward sur achats précédents[Translation-Reward points on previous purchases]: Bonjour, Je viens seulement d'activer le programme reward alors que mon compte existe depuis plusieurs années. J'ai effectué bon nombre d'achats(jeux xbox dematerialisés) sur le store dont...
  4. achat et remboursement[Translation-purchase and refund]

in XBoX Games and Apps
    achat et remboursement[Translation-purchase and refund]: Bonjour j'aimerais procédé au remboursement du jeu minecraft que je viens tout juste d'acheté il ne fonctionne pas [Translation-Hello I would like to proceed to the refund of the game...
  5. Achat de film sur le Store Xbox [Translation - Movie Purchase on the Xbox Store]

in XBoX Sales and Promo
    Achat de film sur le Store Xbox [Translation - Movie Purchase on the Xbox Store]: Bonjour tous, Je viens ici pour savoir si vous avez rencontrez le même soucis que moi. J'ai fait l'achat d'une offre groupée sur le Store de ma Xboxone dans laquelle on me propose 5 films...
  6. problème payement achat game pass PC [Edit - Translation] - problem payment purchase game...

in XBoX on Windows
    problème payement achat game pass PC [Edit - Translation] - problem payment purchase game...: Bonjour, J'ai voulu m'abonner au service game pass pour PC X box. J'ai donc enregistré une carte de crédit comme demandé et validé le payement. Hors la fin du payement j'ai reçu le message...
  7. Achat accidentel d'un contenu sur le jeu Forza Horizon en mon absence, demande de...

in XBoX Games and Apps
    Achat accidentel d'un contenu sur le jeu Forza Horizon en mon absence, demande de...: [Title Translation- Accidental purchase of content on the game Forza Horizon in my absence, refund request make an hour after, refusal of microsoft] Bonjour, En date du 12 juillet 2019, trois...
  8. Achat d’un jeu sur le mauvais compte [Mod Translation: Buying a game on the wrong account]

in XBoX Games and Apps
    Achat d’un jeu sur le mauvais compte [Mod Translation: Buying a game on the wrong account]: J’ai acheté un jeu sur un de mes compte microsoft (email x) par erreur mon compte principal est un autre compte ( email A) j’aimerai savoir si je peux deplacer le jeu du compte X au compte A...
  9. achat d'un membership xbox live gold et de GTA IV (xbox360) (Mod Translation: Buy a...

in XBoX on Consoles
    achat d'un membership xbox live gold et de GTA IV (xbox360) (Mod Translation: Buy a...: j'ai dépensé pres de 100$ pour pouvoir jouer a gta. en vain. ça fait 40 fois que jessaye de downloader le [Mod Removed – Profanity] de jeu et le download, en plus d'etre lent, (genre 2h facile...
  10. Remboursement d'un achat d'un jeux Xbox one en ligne (Mod Translation: Refund a purchase of...

in XBoX Games and Apps
    Remboursement d'un achat d'un jeux Xbox one en ligne (Mod Translation: Refund a purchase of...: J'ai fait un achat par erreur il y 1 heure je ne trouve pas le formulaire d'annulation ! Je n'ai pas télécharger le jeux ! Comment je peux faire pour annuler cet achat et me faire rembourser ?...