Ajuda [Help]

Discus and support Ajuda [Help] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Como desativar o controle dos pais para desenhar no nos no horizonte 3? [Translation - How to disable parental control to draw on the Nos on Horizon... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by JoséHenrique6, Apr 15, 2019 at 8:53 PM.

1. Ajuda [Help]

Como desativar o controle dos pais para desenhar no nos no horizonte 3?

[Translation - How to disable parental control to draw on the Nos on Horizon 3?]

:)

JoséHenrique6, Apr 15, 2019 at 8:53 PM
  2. Miss Bijoux Win User

Ajuda [Help]

Hey there marquinho!

I doublechecked your
    Xbox.com profile
    page and I can see that you've recently been hanging out in the streets of Los Santos in GTA V. Are you still experiencing issues with your Xbox Live Gold membership?

Let us know! :)

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines
    and if you're a member of the Xbox Insider Program, check out the
    Xbox Insider Program Forums for help with Insider
    Program troubleshooting.
  3. choppyseize Win User

Ajuda [Help]

If you're in a family account you will need whoever is in charge of it to make the changes for you in the family settings.
  4. XBF Lance J Win User

Ajuda [Help]

Hey Jose,

Thank you for reaching out. We understand you are unable to access customization within Forza Horizon 3 due to certain restrictions on your account. If you haven't already done so, go ahead and check out our

Privacy and Online Safety page
    . There you will given instructions on how to manage your account from the console as well as our website. Hope this helps! :D
  5. MajorWell Win User

Erro dns

Alguem ajuda ? anyone help ?
  6. MateusVreuls Win User

Microsoft rewards

obrigado pela ajuda

[Translation-Thanks for the help]
Thema:

Ajuda [Help]

Loading...
  1. Ajuda [Help] - Similar Threads - Ajuda Help

2. preciso de uma ajuda com minha conta[I need a help with my account.]

in XBoX on Consoles
    preciso de uma ajuda com minha conta[I need a help with my account.]: poderia me ajudar com minha conta ? [Translation - Could you help me with my account?] 5ef051dc-0bfb-43d7-829a-8d96394f2862
  3. peço pfvr uma ajuda da Microsoft [Translation-I ask reinforced a help from Microsoft]

in XBoX on Consoles
    peço pfvr uma ajuda da Microsoft [Translation-I ask reinforced a help from Microsoft]: olá tudo bem, me chamo Antonio tenho 17 anos e tenho Xbox desde o primeiro que lançou sempre amei e preferi tudo da xbox ... estou comecando a fazer livestream porém não tenho o suporte necessário...
  4. Ajuda com jogo (Mod Translation: Help with Game )

in XBoX Games and Apps
    Ajuda com jogo (Mod Translation: Help with Game ): Estou tendo problemas par carregar o jogo furia sniper ele carrega até 69% e depois aparce uma mensagem de falha na coneccçao com o erro glnc _2502_401_ E isso só ocorre com este jogo; (Mod...
  5. Criei um clube e preciso de ajuda [Translation - I've created a club and I need help]

in XBoX on Consoles
    Criei um clube e preciso de ajuda [Translation - I've created a club and I need help]: Bom dia, crie um clube e faça saber sobre o funcionamento? Trios vídeos podem ser compartilhados? Se você compartilhar um vídeo e apagar o console ele apaga do clube? Como faço para baixar...
  6. Omissão de ajuda [Omission of help]

in XBoX on Consoles
    Omissão de ajuda [Omission of help]: Entrei em contato com a microsoft em fevereiro porque estragou o controle do meu xbox e até hoje não resolveram Sabado entrei em contato novamente e o atendente falou que ja tinha acabado a...
  7. Ajuda [Help]

in XBoX on Consoles
    Ajuda [Help]: Estou com o mesmo problema. Ativei o codico mas nao consigo acessar o xbox live gold. Me ajudem??? eu ativei o codigo no pc, e no xbox360 não entra. [Translation] I have the same problem. I...
  8. Alguem me ajuda [Someone help me]

in XBoX on Consoles
    Alguem me ajuda [Someone help me]: não estou conseguindo assinar EA ACCESS ESTA dando esse erro/ PUR-ProcessorDeclined As5bV5UBHk6YQBdl.28.28 2017/04/13 - 01:16:34 UTC [Translation] I can not sign EA ACCESS IS giving this...
  9. Alguem me ajuda [Someone help me]

in XBoX on Consoles
    Alguem me ajuda [Someone help me]: Alguem poderia por favor me ajudar não consigo enviar mensagens para amigos pelo Xbox One, mais pelo Xbox 360 sim, gostaria de saber por que ????????? [Translation] Could someone please help me...
  10. vc pode mim ajuda [Translation: u can help me]

in XBoX on Consoles
    vc pode mim ajuda [Translation: u can help me]: oi como eu faço pra recuperar todas as conversas apagadas do xbox ? [Translation: hi as I do to recover all conversations off the xbox?] 60fec871-5b1d-4b53-8f21-12bdc81bbe54