Alterar senha da internet -[Translation -Change Internet Password]

Discus and support Alterar senha da internet -[Translation -Change Internet Password] in XBoX Accessibility to solve the problem; Modifiquei o nome e senha da minha internet e nan condconme conectar no xbox . Como faço pea conseguir? -[Translation - I Modified the name and... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by merciasantos1, Apr 8, 2019.

1. Alterar senha da internet -[Translation -Change Internet Password]

Modifiquei o nome e senha da minha internet e nan condconme conectar no xbox . Como faço pea conseguir?

-[Translation - I Modified the name and password of my internet and Nan Condconme connect on Xbox. How do I get it?]

:)

merciasantos1, Apr 8, 2019
  2. XBF Leo G Win User

Hello merciasantos1,

Thank you for posting on the Xbox forums. We understand that you recently changed the name and password of your network. We just need a little more information to ensure we provide the correct solution. Are you inquiring about how to connect to the
    network with your console? Are you using an Xbox One or Xbox 360? Do any error messages appear on the console? If you are looking to connect an Xbox One to your network, we suggest going to

the network setting
    . The network settings has an option called, "Set up Wireless Network" which allows the console to search for and connect to surrounding WiFi networks. Be sure to let us know the results!
  3. SLB4EVERPT Win User

Conta hakeada [Hacked Account]

O melhor será alterar imediatamente a password da conta para uma bem diferente se for possível.

--------------------------

[Translation - The best will be to immediately change the account password to a different one if it is possible.]
  4. Njal the Blue Win User

Xbox one Furtado [Translation-Xbox one Stolen]

Oi, infelizmente o seu Xbox não pode ser rastreado. Você deve alterar sua senha em:
    https://account.microsoft.com você deve dar a sua polícia local o número de série.

[Translation-

Hi, unfortunately your Xbox can not be traced.
    You must change your password at: https://account.microsoft.com you should give your local police serial number.]
  5. XBF Steven R Win User

Senha [Translation - password]

Hey there Marcianos

Thanks for reaching out to the Forums for clarity on your issue.

If you don't mind me asking, are you asking for help with recovering the password for your Microsoft account?

If so, you may be able to by following the steps outlined in our Lost Password Solution.

When you get a chance, give those steps a shot if you indeed need help with recovering your account.

If not, let us know a little more information as to the specific problem you're experiencing difficulty with.

Thanks for reading!
  6. XBF Brad A Win User

senha da familia nao esquesi a senha [Translation-Family password do not forget password]

Hello Nil,

Sorry for the issue with your family password. If this is an Xbox 360 you can reset the password with the

guide here
    .

Thanks,

Brad
Thema:

Loading...
  1. Alterar senha da internet -[Translation -Change Internet Password] - Similar Threads - Alterar senha internet

2. Comprei um Xbox 360 usado e não tenho a senha antiga do controle parental como posso tirar...

in XBoX on Consoles
    Comprei um Xbox 360 usado e não tenho a senha antiga do controle parental como posso tirar...: Comprei um Xbox 360 usado e não tenho a senha antiga do controle parental como posso tirar esse bloqueio ? [Mod Translation - I bought a used Xbox 360 and I don't have the old parental control...
  3. Alterar conta de adulto para conta criança (Change adult account for child account)

in XBoX Accessibility
    Alterar conta de adulto para conta criança (Change adult account for child account): Ola, por favor poderiam informar como proceder para alterar uma conta de adulto para perfil de criança? Acabei de me incluir como adulto no grupo da familia, mas preciso classificar os outros...
  4. SENHA PARENTAL / PARENTAL PASSWORD

in XBoX on Consoles
    SENHA PARENTAL / PARENTAL PASSWORD: OLÁ, COMPREI UM XBOX 360, E MEU VENDEDOR NÃO ME INFORMOU A SENHA PARENTAL, E AGORA NÃO CONSIGO JOGAR JOGOS MAIS PESADOS POR CAUSA DA SENHA, VOCÊS PODEM ME AJUDAR A RETIRAR ESSA SENHA? HELLO, I...
  5. Esqueci a senha de login do perfil Xbox 360 [Mod Translation - I forgot my Xbox profile...

in XBoX on Consoles
    Esqueci a senha de login do perfil Xbox 360 [Mod Translation - I forgot my Xbox profile...: Procurei em todos os lugares mas não consigo encontrar nada... Coloquei uma senha de perfil (não a da microsoft, aquela estilo a parental, feita com os botões do controle do xbox) e acabei...
  6. Alterar gamertag [Translation-Change gamertag]

in XBoX on Windows
    Alterar gamertag [Translation-Change gamertag]: Olá! Não estou conseguindo mudar meu gamertag no perfil xbox, aparece a mensagem de que eu já usei minha alteração de gamertag gratuita, sendo que este gamertag foi criado para mim quando fiz a...
  7. 30 dias sem poder alterar as Configs de Privacidade da Conta[30 days without being able to...

in XBoX Accessibility
    30 dias sem poder alterar as Configs de Privacidade da Conta[30 days without being able to...: Troquei de numero de celular pois trocar de operadora,neste tempo comprei um jogo na xboxlive, esse jogo não me permite jogar online sem alterar alguma configuração de privacidade que eu nem sei...
  8. Alterar gamertag

in XBoX on Consoles
    Alterar gamertag: Olá gostaria de alterar a minha gamertag de para , entretanto ao tentar realizar a troca recebo uma mensagem que mostra que a gamertag está em uso. Acredito que deva ser a minha própria gamertag...
  9. Como posso alterar uma conta de criança para adulto no xbox live?

in XBoX Games and Apps
    Como posso alterar uma conta de criança para adulto no xbox live?: Minha conta no xbox live está como de criança, porém sou adulto. Não estou conseguindo baixar ou comprar jogos do xbox 360. Preciso de uma solução, como mudo uma contavde criança para adulto?...
  10. Alterar gamertag

in XBoX on Consoles
    Alterar gamertag: Olá gostaria de alterar a minha gamertag de para , entretanto ao tentar realizar a troca recebo uma mensagem que mostra que a gamertag está em uso. Acredito que deva ser a minha própria gamertag...