Aplication téléphone[Translation-phone application]

Discus and support Aplication téléphone[Translation-phone application] in XBoX on Mobile to solve the problem; Bonjour je souhaiterais que quelqu'un m'expliqu si possible comment utiliser l apllication sur téléphone pour pouvoir faire parti d'un groupe sur xbox.... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by Moïse m., Aug 12, 2019.

1. Moïse m.
    Moïse m. Guest

Bonjour je souhaiterais que quelqu'un m'expliqu si possible comment utiliser l apllication sur téléphone pour pouvoir faire parti d'un groupe sur xbox. Plus précisément ma prise jack est morte et on m'a dit que je pouvais utiliser l apllication sur téléphone
    pour utiliser mes écouteurs comme si elles étaient branché sur la manette. Merci d avance

[Translation-Hello I would like someone to explain to me if possible how to use the apllication on phone to be part of a group on xbox. Specifically my jack jack is dead and I was told that I could use the apllication on the phone to use my headphones
    as if they were plugged into the controller. Thanks in advance ]

:)

Moïse m., Aug 12, 2019
  2. XBF Brad A Win User

Hello Moise,

Thanks for coming to the forums with your question on the Xbox app. You will need to download the Xbox app. Then you can create a party just like you do on the Xbox console. If your headset has the 3.5mm jack and your phone does also. You can plug the headset
    into it and it should work through the party chat.

Hope this helps.

Brad
  3. SuprX BR Win User

Impossible de lancer ANTHEM [Cannot launch ANTHEM]

Vous devez contacter le support directement par téléphone de préférence.
    [Translation - You must contact the support directly by phone preferably.]
  4. NorthernZoot Win User

desactiver le code parentale [disable the parental code]

Pour supprimer le contrôle parental sans code, appelez le support technique Xbox au téléphone.

[Translation: To remove parental controls without code, call the Xbox support on the phone.]
  5. TapelessBark256 Win User

mail de recuperation de code fermé [Code Recovery Mail Closed]

je n'est plus de numéro de téléphone français vue que j habite maintenant aux Quebec

[Translation - I am no longer a French phone number view that I now live in Quebec]
  6. Dieval Erwann Win User

Impossible de lancer Forza Horizon 3 il se ferme 10sec après.. [Translation - Cannot launch Forza Horizon 3 it closes 10sec after..]

Salut !

Je suis sur Windows 10 ( Ordinateur ) ^^

Mais le support de Microsoft, ne ma pas aider au téléphone vue, l'assistance téléphonique ou la moitié se situe non en france..

-----------------------------------

[Translation -

Hello!

I'm on Windows 10 (computer) ^^

But Microsoft support, do not help me to phone view, phone support or half is located not in france..]
Thema:

Loading...
  1. Aplication téléphone[Translation-phone application] - Similar Threads - Aplication téléphone Translation

2. Cancelamento do jogo online xbox 360 [Translate] Xbox 360 online game cancellation

in XBoX on Consoles
    Cancelamento do jogo online xbox 360 [Translate] Xbox 360 online game cancellation: Boa Tarde Meu marido contratou um jogo em 2016, preciso cancelar a cobrança que esta sendo feito no meu cartão de crédito, desde essa data. Já liguei na central de telefone mas ninguém consegue...
  3. Comment connecter sa manette élite sur son téléphone ?[How to connect your elite controller...

in XBoX on Mobile
    Comment connecter sa manette élite sur son téléphone ?[How to connect your elite controller...: J'essaie de connecter ma manette elite elite sur mon téléphone qui est un OnePlus 5T par bluetooth mais il ne la détecte pas [Translation - I try to connect my elite elite controller to my phone...
  4. Changer de numéro de téléphone sur mon compte Xbox [Change your phone number on my Xbox...

in XBoX Accessibility
    Changer de numéro de téléphone sur mon compte Xbox [Change your phone number on my Xbox...: Bonjour j’ai mis mon numeros de telephone pour changer de mot de passe sauf que j’ai changer de numeros de telephone et j’aimerais mettre mon nouveaux numeros si quelqun peux m’aider sa serais...
  5. Aplication download

in XBoX Games and Apps
    Aplication download: claro video Why is not he in the store? 110083ca-97f3-421e-9394-146584449673
  6. aplications xbox Can not log in

in XBoX Games and Apps
    aplications xbox Can not log in: hello, I bought (state of decay) but I can not play because I can not connect to the XBOX app. can you help me [img] f5285ff6-7131-44f9-ac81-673920f4fc80
  7. Full screen Aplications Cutting out audio

in XBoX Games and Apps
    Full screen Aplications Cutting out audio: When I try to play full screen applications with the Xbox app it just cuts out when I talk to people when I’m playing a game. Please respond for a fix dd83d655-963e-4098-aabb-c2cdad898aa2
  8. Error every time I click on any aplication Spotify, Youtube, Netflix...

in XBoX on Consoles
    Error every time I click on any aplication Spotify, Youtube, Netflix...: First after update my xbox yesterday I saw that there was a problem with the internet but the problem was the update my internet was totally fine... After many errors I updated yesterday. But...
  9. Aplication and games

in XBoX on Consoles
    Aplication and games: When I enter the window of my games and applications, I can not select any options, it does not let me select games and only the B button works to return to the initial screen...
  10. aplications into my xbox 360

in XBoX on Consoles
    aplications into my xbox 360: please someone that can help me, i can't see the applications (netflix, youtube) and i dont know to do. 1cbc4599-787c-49e5-a0ad-cb241809833a