Assistencia tecnica XBOX ONE[Technical support XBOX ONE]

Discus and support Assistencia tecnica XBOX ONE[Technical support XBOX ONE] in XBoX on Consoles to solve the problem; bom dia, gostaria de saber onde levo mu console para manutenção na regiao de Catanduva_SP pois o mesmo apresentou defeito e não acho nenhum... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by FernandoLacerda2, May 10, 2019.

1. Assistencia tecnica XBOX ONE[Technical support XBOX ONE]

bom dia, gostaria de saber onde levo mu console para manutenção na regiao de Catanduva_SP pois o mesmo apresentou defeito e não acho nenhum representante para credenciado para concertar meu console.

[Translation - Good morning, I would like to know where I take mu console for maintenance in the region of Catanduva_SP because it has been defective and I do not find any representative to be accredited to arrange my console.]

:)

FernandoLacerda2, May 10, 2019
  2. XBF Ezra G Win User

Hi Fernando,

Thanks for your post. I understand you are seeking to repair an Xbox One console, to set up a service order for your device check out our,

Device Support
    page. There, you will be able to sign into your account, register your device, and request a service order for your device; after, you will receive instructions on how to send in your device.

I hope this helps.
  3. ��AlexandreLemos Win User

Meu Xbox One s liga e desliga, não é fonte presciso do endereço da assistencia tecnica em SP- São Paulo capital

A fonte esta Boa

eu presciso te uma assisitencia tecnica.

Translation:

The source is good

I need technical support.
  4. EmersonPereira2 Win User

Xbox one s disc drive

Ola isso aconteceu comigo aqui em Sao Paulo no Brasil. Levei em um
    assistencia tecnica de videogames
    e lá resolveram muito rapido. Alinharam o leitor e ficou muito bom. Visite o site,
    EMS GAMES voces irao gostar. Forte abraço. Espero poder ter ajudado. Vamos jogar galera
  5. {Parity} Win User

help with technical support Xbox One

Your console will either be yours repaired or a refurbished unit. You should be able to track the progress of your console via the website.
  6. Kelemvor79 Win User

Problem with eso plus

Thema:

Loading...
  1. Assistencia tecnica XBOX ONE[Technical support XBOX ONE] - Similar Threads - Assistencia tecnica Technical

2. Streaming PC games to Xbox technical question: Which GPU is used?

in XBoX on Consoles
    Streaming PC games to Xbox technical question: Which GPU is used?: Hello, I've been looking around for some specifics on the ability to stream from a PC to an Xbox one, but haven't found the details. If I play a PC game, and stream it to an XBox One X, will...
  3. Technical support for Microsoft FSX, ESP

in XBoX Games and Apps
    Technical support for Microsoft FSX, ESP: Dear software manager, Hello, I'm Hyeok-jin, UNIST, Ulsan, on Republic of Korea(South) I'm going on a project about motion sickness with my members. We have CKAS W10 (6 DOF Motion Platform) and...
  4. Meu Xbox One s liga e desliga, não é fonte presciso do endereço da assistencia tecnica em...

in XBoX on Consoles
    Meu Xbox One s liga e desliga, não é fonte presciso do endereço da assistencia tecnica em...: Title translation: [My Xbox One s turns on and off, not a prescious source of the address of the technical assistance in SP-São Paulo Capital] Eu estava jogando online e meu xbox desligou, eu com...
  5. I'd like to know the technical details of audio from Xbox One S to USB controller to wired...

in XBoX on Consoles
    I'd like to know the technical details of audio from Xbox One S to USB controller to wired...: I have an Xbox One S connected via USB to the controller that it came with, and a wired headset that I often connect to the controller. In settings --> display & sound --> audio output --> headset...
  6. resolution of ongoing issue with technical support

in XBoX on Consoles
    resolution of ongoing issue with technical support: I've been attempting to work with online customer support since November of 2018 regarding the inability to purchase a Gold membership via any means including attempts by the customer service...
  7. assistencia garantia x box one[Translation-Warranty Assistance x Box one]

in XBoX on Consoles
    assistencia garantia x box one[Translation-Warranty Assistance x Box one]: Boa noite Tenho um xbox one que parou de funcionar O mesmo esta na garantia como devo proceder? ------------------------------------------------------------------- [Translation-Good night I...
  8. Crackdown 3 Wrecking Zone Technical Test for Xbox Insiders

in XBoX Games and Apps
    Crackdown 3 Wrecking Zone Technical Test for Xbox Insiders: So from tomorrow, Xbox Insiders will be able to take part in a technical test for Crackdown 3's Wrecking Zone. Insiders will be able to play the Agent Hunter mode on the Blackout Zone map. I...
  9. não consigo contratar a assistencia

in XBoX on Consoles
    não consigo contratar a assistencia: "Bom dia, não estou conseguindo pedir um reparo para o meu console." Não há ofertas de serviço associadas ao tipo de problema/acessório selecionado." [Translated] "Good morning, I can not get a...
  10. Assistencia Tecnica autorizada em Sao Jose dos Campos - Sao Paulo

in XBoX on Consoles
    Assistencia Tecnica autorizada em Sao Jose dos Campos - Sao Paulo: Boa noite, alguem poderia me indicar uma autorizada de confianca para assistencia tecnica no meu console na cidade de Sao Jose dos Campos - Sao Paulo -Brasil [Mod Translation] Good evening,...