Atualizaçao xbox 360

Discus and support Atualizaçao xbox 360 in XBoX on Consoles to solve the problem; meu xbox 360 aparece esse erro xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-C000-000E nao consigo instalar atualizaçao nem por wi-fi, nem por cabo e nem pelo pendrive. O que eu... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by MitoKratos, Feb 15, 2020.

1. MitoKratos
    MitoKratos Guest

Atualizaçao xbox 360

meu xbox 360 aparece esse erro xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-C000-000E nao consigo instalar atualizaçao nem por wi-fi, nem por cabo e nem pelo pendrive. O que eu faço? ja formatei tbm e limpei caches

:)

MitoKratos, Feb 15, 2020
  2. MedianBird2602 Win User

desbloqueio

como fasso para abaixar a atualizaçao do xbox 360

q o meu travou
  3. JumpyMonster 45 Win User

Unable to download update from xbox live

me ajuda microsoft a baixar a atualizaçao por favor alguem da live xbox 360
  4. WPAK Win User

Atualizaçao xbox 360

Web translation:

Xbox 360 update

my xbox 360 appears this error xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-C000-000E I can not install updates neither by wi-fi, nor by cable nor by the pendrive.
    What do I do? already formatted tbm and cleaned caches

Response:

Hi there,

when you experience an error like C000-000E then please follow the steps mentioned on this support page:

https://support.xbox.com/xbox-360/errors/error-code-c000-000e

It will have all the things to try up to requesting a repair

Web translated response:

Olá,

quando você encontrar um erro como C000-000E, siga as etapas mencionadas nesta página de suporte:

https://support.xbox.com/xbox-360/errors/error-code-c000-000e

Ele terá todas as coisas para tentar solicitar um reparo
  5. TweedyBug1245 Win User

Duvidas

tenho um xbox e depois da ultima atualizaçao deixou de ler alguns jogos da atualizaçao anterior como fazer para poder reverter esse processo
  6. JumpyMonster 45 Win User

Reclamation

nao consigo baixar a atualizaçao da live
Thema:

Atualizaçao xbox 360

Loading...
  1. Atualizaçao xbox 360 - Similar Threads - Atualizaçao 360

2. XBOX 360 CONSOLE

in XBoX on Consoles
    XBOX 360 CONSOLE: Which One Is An Xbox 360 Original Console? 4ece1512-175a-43ec-a182-5d4509c5ba62
  3. Xbox 360 E looking for games on Xbox LIve/Ultimate...what is there for this console online?

in XBoX on Consoles
    Xbox 360 E looking for games on Xbox LIve/Ultimate...what is there for this console online?: Hello, I have recently acquired a Xbox 360 E Blue Edition Console. I am doing the special Xbox Live Ultimate but cannot seem to find or figure out how to do searches for the Xbox 360 console....
  4. Ainda é possível jogar online pelo xbox 360? [Is it still possible to play online on xbox 360?]

in XBoX on Consoles
    Ainda é possível jogar online pelo xbox 360? [Is it still possible to play online on xbox 360?]: Ano de 2020. Ainda é possível jogar online pelo xbox 360? [Translation-Year 2020. Is it still possible to play online on xbox 360? ] daebce94-f068-4d19-8c7f-ce7a063f0b25
  5. Xbox 360 games not allowing me to use a account

in XBoX on Consoles
    Xbox 360 games not allowing me to use a account: I have tried playing many Xbox 360 games on my Xbox one but despite there being a account for my xbox one to my xbox 360 account it will not let me use that account. i have tried redownloading the...
  6. [Translation-I don't know the family PIN because I bought the Xbox 360 user and I want to...

in XBoX Games and Apps
    [Translation-I don't know the family PIN because I bought the Xbox 360 user and I want to...: الرقم السري لرمز العائله في جهاز اكس بوكس ٣٦ لا اعرفه لان اشتريت الجهاز مستعمل واريد حلا? [Translation-I don't know it because I bought the device used and I want a solution?]...
  7. Atualizaçao[Translation-Upgradeability]

in XBoX Games and Apps
    Atualizaçao[Translation-Upgradeability]: Pessoal vcs gostaram dessa atualizaçao? Ou atualizo so pra mim [Translation-Guys liked this update? Or I'll update it to myself] 03695e51-a183-448a-8f00-6b11db43bc12
  8. Problema de atualizaçao do Minecraft Xbox One[Problems of atualizaçao do Minecraft Xbox One]

in XBoX Games and Apps
    Problema de atualizaçao do Minecraft Xbox One[Problems of atualizaçao do Minecraft Xbox One]: Bom dia a todos. Estou com um problema. Comprei ontem de uma pessoa o jogo Minecraft para meu Xbox One em mídia fisica (usado), chegando em casa instalei normalmente em meu xbox e ele pediu uma...
  9. falha na atualizaçao [Upgrade failed]

in XBoX Accessibility
    falha na atualizaçao [Upgrade failed]: nao esta aceitando atualizar [Translation - Not accepting to update] 64f3510b-4df2-4bbb-9476-78da9888e53f
  10. GTA V primeira pessoa e a atualizaçao

in XBoX on Consoles
    GTA V primeira pessoa e a atualizaçao: galera. o gta v em primeira pessoa é muito *** e queria saber se terá frist person para xbox 360. e outra. qual é dessa nova atualização do gta v no 360 ? to baixando agora....