Ayuda con membresia xbox live gold [Xbox Live Gold membership help]

Discus and support Ayuda con membresia xbox live gold [Xbox Live Gold membership help] in XBoX on Consoles to solve the problem; Yo tenia una tarjeta de regalo para xbox live gold por 14 dias la canjeé, el xbox la acepto aparece la fecha de caducida actualizada a los 14 dias que... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by KevinHC1992, Jun 2, 2017.

1. KevinHC1992
    KevinHC1992 Guest

Yo tenia una tarjeta de regalo para xbox live gold por 14 dias la canjeé, el xbox la acepto aparece la fecha de caducida actualizada a los 14 dias que se le debian agregar. Me deja descargar algun juego gratis de gold pero no me deja jugar a modo online.
    Me pueden ayudar?

[Translation]

I had a gift card for xbox live gold for 14 days I exchanged it, the xbox I accept it appears the expiration date updated to the 14 days that should be added. Let me download
    some free gold game but do not let me play online. Can you help me?

:)

KevinHC1992, Jun 2, 2017
  2. Xbox One Live 12 Months ??

MS Store US says

Day One 12-Month Xbox Live Gold Membership - Microsoft Store

Day One 12-Month Xbox Live Gold Membership

For a limited time, get a Day One 12-month Xbox Live Gold membership and play Killer Instinct: Round One, with the exclusive Shadow Jago character. Includes commemorative card and case.

weaponx_uk2003, Jun 2, 2017
  3. Cuenta Xbox one live

Compre una membresia Xbox Live Gold a mi hijo, pero debi poner como regalo .... Ayuda con membresia xbox live gold [Xbox Live Gold membership help] :( ahora quedó mi cuenta con la membresia

Como puede conectar la consola sin que utilice mi cuenta?

ExcludedWall633, Jun 2, 2017
  4. Miss Bijoux
    Miss Bijoux Guest

Hey there Kevin -

I'm sorry to hear about the issue. If the games you are trying to play are some of the games offered via the Games with Gold program, you will need an active Xbox Live subscription to play those. This is an intended feature.

Hopefully that clarifies! Ayuda con membresia xbox live gold [Xbox Live Gold membership help] :)

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines
    and if you're a member of the Xbox Insider Program, check out the
    Xbox Insider Program Forums for help with Insider Program troubleshooting.

Miss Bijoux, Jun 5, 2017
  5. Miss Bijoux Win User

Hey there Kevin -

I'm sorry to hear about the issue. If the games you are trying to play are some of the games offered via the Games with Gold program, you will need an active Xbox Live subscription to play those. This is an intended feature.

Hopefully that clarifies! :)

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines
    and if you're a member of the Xbox Insider Program, check out the
    Xbox Insider Program Forums for help with Insider Program troubleshooting.
  6. WPAK Win User

Membresia XBOX live GOLD [Xbox Gold Membership]

Web translation:

Membership XBOX live GOLD

Good morning, I bought a 3 month prepaid membership and when I expired and introduced the code of the new one, there must have been a problem and it did not recognize me well or something like that, because the system allows me to play online but
    it does not let me download GOLD games
    because it says that the membership expires on 10/8/2018.
    The problem is that the cardboard where the last code that I entered was thrown in the trash and I do not have it, does not appear the introduction of the code as an order or anything like that.
    Is there any way to recover that code ????? It is normal to let me play multiplayer or online games like fornite and similar without having a live GOLD membership ???

Response:

Hi there,

no it's not normal that you can play multiplayer games without Gold, so my assumption is that Gold might be present but isn't showing correctly. Please double check http://account.microsoft.com/services to see if the subscription
    is showing there. If the subscription shows, try the following steps

1. Remove profile from the console (Make sure you know the account credentials for the account, since you will need them later)
    2. Perform the manual power cycle steps like mentioned on the following link, be sure to wait at least 60 seconds before powering on again:

http://support.xbox.com/xbox-one/console/power-cycle-console
    3. Redownload your profile ​
    If these steps fail, then its best to contact Xbox Support (via Phone or Microsoft Support Chat) at
    http://support.xbox.com/contact-us

Let us know the results
  7. Dominic Toreto-1CE38 Win User

Presentar queja

Puse una Membresia de 12 meses Xbox live Gold y no me dieron mis 200 microsoft points de rewards
  8. NeitherBuckleSW Win User

current profile is not allowed to play on Xbox Live

Hola, yo tengo un problema similar pero es con Call Of Duty 3 y no puedo jugar en línea en el xbox one, pero hace uno o dos días pude jugar en línea sin tener membresia xbox gold, ¿algún Consejo para solucionar esto o sólo tendré que comprar otra ver la
    membresia Golf?

[translation]

Hello, I have a similar problem but with Call Of Duty 3 and can not play online on Xbox One, but makes one or two days I play online without membership xbox gold, any advice to solve this or I'll just have to buy another view membership Golf?
  9. narusennin999 Win User

Xbox live connection problems...

una pregunta alguien me puede ayudar es que en la consola de xbox no me da permitido comprar microsoft points o membresia con mi tarjeta de credito me aparece un error QUE ME DICE LO SENTIMOS, HAY UN PROBLEMA EN EL SERVICIO DE XBOX. VUELVE A INTENTARLO MAS
    TARDE. PARA MAS AYUDA, VE A WWW.XBOX.COM/ERRORHELP.

CODIGO DE ESTADO:8C320008

por favoir ayudame ya que quiero renovar mi membresia gold ya q se me va a terminar

agradezco tu comprension
Thema:

Loading...
  1. Ayuda con membresia xbox live gold [Xbox Live Gold membership help] - Similar Threads - Ayuda con membresia

2. Ayuda con mi Xbox One s [Help with my Xbox One s]

in XBoX Games and Apps
    Ayuda con mi Xbox One s [Help with my Xbox One s]: Amigos espero me puedan ayudar, hace unas horas que compre el OneS y no puedo instalar Netflix ni YouTube, me marca un error (Instalación Detenida) creí que era con todo pero ya descargue Fornite...
  3. Ayuda con mí servicios de xbox :'([Help me with xbox services: '(]

in XBoX Accessibility
    Ayuda con mí servicios de xbox :'([Help me with xbox services: '(]: Hace tiempo pago loa servicio de xbox pero hoy que quise jugar no me deja por falta de pago pero en la consola me sale que debe de pagar hoy mientras que la app de xbox me sale pagar haste dentro...
  4. ayuda con xbox one [Translation - Help with Xbox One]

in XBoX on Consoles
    ayuda con xbox one [Translation - Help with Xbox One]: hola quisiera saber como contactar a alguien de microsoft para poder hablar en persona ya que el problema que tengo no ofrecen solución en ningún lado ni en paginas oficiales de microsoft y es...
  5. Windows 10 / Problema con Forza Horizon 4 al inciar se (ayuda por favor)...

in XBoX on Windows
    Windows 10 / Problema con Forza Horizon 4 al inciar se (ayuda por favor)...: Hola, me descargue el Forza Horizon 4 Demo pero cuando lo incio se ejecuta correcta mente y cuando me pide q le de a una tecla para entrar se queda cargando en: CARGANDO..ESPERE y nunca inicia el...
  6. "No se ha podido conectar con el mundo" Necesito ayuda [Translation - "Could not connect...

in XBoX on Windows
    "No se ha podido conectar con el mundo" Necesito ayuda [Translation - "Could not connect...: Adquirí Minecraft para windows 10, y no puedo jugar en mundos de otros amigos y ellos no pueden jugar en los míos. esto es desesperante, he intentado varias opciones pero nada (hamachi y el...
  7. ayuda con conexión internet en cuba (Mod Translation: Help with Internet connection in Cuba )

in XBoX Accessibility
    ayuda con conexión internet en cuba (Mod Translation: Help with Internet connection in Cuba ): Ayuda comunidad resulta q recien instale el nauta hogar en mi casa q es el internet ADSL aqui en cuba y por el telefeno o el ordenador inicio sesion y entro a la tienda y todo bien pero en la xbox...
  8. Ayuda con error de sistema E101

in XBoX on Consoles
    Ayuda con error de sistema E101: 1.Tengo un problema para acceder a mi consola, la prendo y no manda señal de video a mi tv hasta después de mucho rato y todo se ve negro cuando por fin la tv detecta la entrada, estoy en el...
  9. Necesito ayuda con el Paquete de Voces de Guerra en Halo 5 Guardians

in XBoX Games and Apps
    Necesito ayuda con el Paquete de Voces de Guerra en Halo 5 Guardians: Hola estoy teniendo un problema con el Req Pack que regalaron el Domingo en la final del Halo World Championship Series de este año a mi llego desde ayer miércoles la notificación de parte de 343...
  10. Ayuda con mi ventilador Xbox one s

in XBoX on Consoles
    Ayuda con mi ventilador Xbox one s: Hola qué tal alguien me puede ayudar , el día domingo 11 de marzo me compré mi Xbox one y apenas se empezó a oír en el ventilador un sonido , y suena por momentos que pueda hacer gracias....