banimento [Mod Translated - banishment]

Discus and support banimento [Mod Translated - banishment] in XBoX Accessibility to solve the problem; Comprei o xbox do meu amigo e ele foi banido o que devo fazer ? Toda vez que eu vou atualizar o sistema aparece mensagem de erro. [Mod Translated - I... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Ákilaspantoja, Jul 20, 2019.

1. banimento [Mod Translated - banishment]

Comprei o xbox do meu amigo e ele foi banido o que devo fazer ? Toda vez que eu vou atualizar o sistema aparece mensagem de erro.

[Mod Translated - I bought my friend's Xbox and it was banned what should I do? Every time I go to update the system appears error message.]

:)

Ákilaspantoja, Jul 20, 2019
  2. Smwutches Win User

Você gostaria de tentar devolvê-lo ao seu amigo. Não há como ter um console desbanjado.

[Mod Translated - You would like to try to return it to your friend. There is no way to have a banned console.]
  3. XBF Ruben D Win User

Hello there,

Thank you for posting on Xbox Forums. As previously mentioned by Ambassador Smwutches, you will need to return the console to your
    friend as there isn't anyway to reverse or undo the ban on the console itself. When it comes to enforcement actions on a console or account, the enforcement team doesn't have a presence on the forums.

Additionally, since the console is banned, you will not be able to go online with it so the best thing to do would be to return it. At this time since there are no other resolutions for this issue we will be locking the thread. If you have any other
    questions please feel free to create a new thread and we'll be more than happy to assist you.

Thank you again for posting on Xbox Forums.
  4. Misses Quinzel Win User

banimento [Translation: Banishment]

Hey, Mattheus!

We are unable to comment on any Enforcement actions taken against accounts or consoles. If you have an active account suspension or a permanent suspension from within the last 12 months, you can submit a Case
    Review
    to the Policy Enforcement team. If you have a console suspension, this does not qualify for Case Review, however your Microsoft Account email should have been sent an email detailing the suspension information.

If you need assistance with any other support issue, be sure to post up a new detailed thread so that our community can work on helping you out. Thanks for understanding!

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines and if you're a member of the Xbox Insider Program, check out the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Insider Program troubleshooting.
  5. Smwutches Win User

Banimento [Translation-Banishment]

Você pode encontrar informações sobre as proibições de console aqui - https://enforcement.xbox.com/home/howto#sub-topic0-3

mas não há como entrar em contato com a equipe de fiscalização sobre eles ou removê-los.

[Translation-

You can find information on console bans here - https://enforcement.xbox.com/home/howto#sub-topic0-3

but there is no way to contact the surveillance team about them or remove them.]
  6. Misses Quinzel Win User

Banimento [Translation: Banishment]

Hey there, Vini!

We are unable to comment on any Enforcement actions taken against accounts or consoles. For console suspensions, you will want to check the email associated with your email address for more information. If you happen to, in the future, receive an account
    suspension, you can submit a
    Case Review
    and inquire about the console suspension at that time.

If you need any assistance with any support issues, be sure to post up a new detailed thread so that our community can work on helping you out. Thanks for understanding!

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines and if you're a member of the Xbox Insider Program, check out the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Insider Program troubleshooting.
Thema:

Loading...
  1. banimento [Mod Translated - banishment] - Similar Threads - banimento Mod Translated

2. Banimento console compra no ml (Banishment Console purchase in ML)

in XBoX on Consoles
    Banimento console compra no ml (Banishment Console purchase in ML): Boa noite queria saber como desbanir o console xbox one não consigo colocar minha gamertag comprei um jogo sem saber que era pirata. Alguem pode me ajudar [Translation] Good night wanted to know...
  3. Banimento[Translation-Ban]

in XBoX on Consoles
    Banimento[Translation-Ban]: Como faco para tirar um banimento injusto? [Translation-How do I get to take an unfair banishment?] 07f7f8e1-c3bf-402c-a7d2-afe00153a6fb
  4. Banimento de conta[Translation-Account Banishment]

in XBoX Accessibility
    Banimento de conta[Translation-Account Banishment]: Ola microsoft,Ontem eu estava voltando do meu trabalho e indo para casa e fui roubado levaram meu celular que estava logado com a conta microsoft.Hoje de manhã eu acrodei e recebi a Notificação de...
  5. Banimento de racistas -[Translation - Banishment of racists]

in XBoX on Consoles
    Banimento de racistas -[Translation - Banishment of racists]: Gostaria de entender o motivo da Microsoft ter banido a minha conta por atitudes ofensivas e deixar contas com o teor racista livre, leve e solta. Eu concordo com o banimento da minha conta desde...
  6. banimento [Edit - Translation] - Banishment

in XBoX on Consoles
    banimento [Edit - Translation] - Banishment: Boas-vindas, não entendi o motivo do banimento do meu consoles sendo q como devo proceder? [Edit - Translation] - Welcome, I did not understand the reason for the ban on my consoles being q...
  7. motivo do banimento da minha conta da live [Reason for banning my live account]

in XBoX on Consoles
    motivo do banimento da minha conta da live [Reason for banning my live account]: ola boa noite eu gostaria de saber o motivo por qual minha conta da live foi banida , eu tentei saber o motivo pelo site que meu console indicou mas nao apareceu nada . eu ja tive q trocar a...
  8. Banimento do Console [Console Banishment

in XBoX on Consoles
    Banimento do Console [Console Banishment: Bom dia, Comprei um Xbox 360E de um colega de trabalho, porem o mesmo nao me informou que o console tinha sido banido, fui pego se surpresa, quando tentava me cadastrar na Xbox Live. Gostaria...
  9. Banimento [Translation-Banishment]

in XBoX on Consoles
    Banimento [Translation-Banishment]: tipo o meu xbox 360 comprei usado ai quando fui testa a xbox live de console banido se sendo que eu nunca entrei na live e agora que eu consigo internet da console banido prf e tambem nuca...
  10. Banimento da live [Translation:Ban Live]

in XBoX Games and Apps
    Banimento da live [Translation:Ban Live]: Tenho um xbox 360 - apresentou um defeito na bios que foi trocada, perdendo o bloqueio do console, uso jogos originais, me disseram que não posso entrar na live mais por que posso ser banido, pelo...