Banimento[Translation-Ban]

Discus and support Banimento[Translation-Ban] in XBoX on Consoles to solve the problem; Como faco para tirar um banimento injusto? [Translation-How do I get to take an unfair banishment?] 07f7f8e1-c3bf-402c-a7d2-afe00153a6fb Discussion in 'XBoX on Consoles' started by GiovannaParejas, Jul 20, 2019.

1. Banimento[Translation-Ban]

Como faco para tirar um banimento injusto?

[Translation-How do I get to take an unfair banishment?]

:)

GiovannaParejas, Jul 20, 2019
  2. XBF Crystal P Win User

Banimento [Translation - Ban]

Hi there Paulo,

Thanks for reaching out! Unfortunately,you will not be able to reach the enforcement team here
    on the forums. I recommend visiting our
    Enforcement website
    for all info regarding Bans/Suspensions.

If you were suspended, you can submit a case review from the same website.

• Any Xbox Live member with an active enforcement action may submit a case for review through the account's

Enforcement History
      , provided the enforcement meets the following requirements:
    • The enforcement's duration is greater than 24 hours in length
    • The enforcement was issued in the last 12 months

Hope this helps.
  3. Misses Quinzel Win User

Banimento [Translation: Ban]

Hey there, v F r a c T a L!

We are unable to assist with any Enforcement actions taken against accounts or consoles. If you have an active suspension on your account or a permanent suspension that happened in the last 12 months, you will want to submit a

Case Review
    to find the reasoning for the suspension. Console bans are not eligible for Case Reviews.

If you need assistance with any other support issue, be sure to post up a new detailed thread so that our community can work on helping you out. Thanks for understanding!

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines and if you're a member of the Xbox Insider Program, check out the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Insider Program troubleshooting.
  4. XBF Brad A Win User

Hi Giovanna,

Thank you for bringing this to our attention. Unfortunately, you will not be able to reach the enforcement team here on the forums. I recommend visiting our Enforcement website for all info regarding Bans/Suspensions.

If you were suspended for longer than a day you can also submit a case review from the same website. If the suspension is only 24 hours you are unable to submit a case review.

You can find steps for submitting a case review here: https://enforcement.xbox.com

To see how to submit a case review, please check out the following link:

https://enforcement.xbox.com/en-US/home/howto?length=4#sub-topic0-6

I hope this helps.

Brad
  5. Misses Quinzel Win User

banimento [Translation: Banishment]

Hey, Mattheus!

We are unable to comment on any Enforcement actions taken against accounts or consoles. If you have an active account suspension or a permanent suspension from within the last 12 months, you can submit a Case
    Review
    to the Policy Enforcement team. If you have a console suspension, this does not qualify for Case Review, however your Microsoft Account email should have been sent an email detailing the suspension information.

If you need assistance with any other support issue, be sure to post up a new detailed thread so that our community can work on helping you out. Thanks for understanding!

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines and if you're a member of the Xbox Insider Program, check out the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Insider Program troubleshooting.
  6. Smwutches Win User

Banimento [Translation-Banishment]

Você pode encontrar informações sobre as proibições de console aqui - https://enforcement.xbox.com/home/howto#sub-topic0-3

mas não há como entrar em contato com a equipe de fiscalização sobre eles ou removê-los.

[Translation-

You can find information on console bans here - https://enforcement.xbox.com/home/howto#sub-topic0-3

but there is no way to contact the surveillance team about them or remove them.]
Thema:

Loading...
  1. Banimento[Translation-Ban] - Similar Threads - Banimento Translation Ban

2. banimento [Mod Translated - banishment]

in XBoX Accessibility
    banimento [Mod Translated - banishment]: Comprei o xbox do meu amigo e ele foi banido o que devo fazer ? Toda vez que eu vou atualizar o sistema aparece mensagem de erro. [Mod Translated - I bought my friend's Xbox and it was banned...
  3. Banimento de conta[Translation-Account Banishment]

in XBoX Accessibility
    Banimento de conta[Translation-Account Banishment]: Ola microsoft,Ontem eu estava voltando do meu trabalho e indo para casa e fui roubado levaram meu celular que estava logado com a conta microsoft.Hoje de manhã eu acrodei e recebi a Notificação de...
  4. Banimento de racistas -[Translation - Banishment of racists]

in XBoX on Consoles
    Banimento de racistas -[Translation - Banishment of racists]: Gostaria de entender o motivo da Microsoft ter banido a minha conta por atitudes ofensivas e deixar contas com o teor racista livre, leve e solta. Eu concordo com o banimento da minha conta desde...
  5. banimento [Edit - Translation] - Banishment

in XBoX on Consoles
    banimento [Edit - Translation] - Banishment: Boas-vindas, não entendi o motivo do banimento do meu consoles sendo q como devo proceder? [Edit - Translation] - Welcome, I did not understand the reason for the ban on my consoles being q...
  6. Banimento [Translation-Banishment]

in XBoX on Consoles
    Banimento [Translation-Banishment]: tipo o meu xbox 360 comprei usado ai quando fui testa a xbox live de console banido se sendo que eu nunca entrei na live e agora que eu consigo internet da console banido prf e tambem nuca...
  7. Banimento [Translation - Ban]

in XBoX on Consoles
    Banimento [Translation - Ban]: Como faço para recuperar minha conta que foi banida [Translation - How do I recover my account that was banned] fb692fc6-db90-4962-9c40-a63cde13efde
  8. banimento da minha conta da live (Translation - Ban my Live account)

in XBoX Games and Apps
    banimento da minha conta da live (Translation - Ban my Live account): olá boa tarde minha conta foi banida como resolver (Translation - Hello good afternoon my account was banned how to solve) 9bb8a184-3cac-45da-93bb-ca4925ef609b
  9. banimento [Translation: Banishment]

in XBoX Games and Apps
    banimento [Translation: Banishment]: sou cliente de vcs desde 2011 e vcs banirao meu xbox one serie [Mod Removed] acho um absurdo pois tenho uma reputação muito boa. [Translation: I am a customer of vcs since 2011 and you banirao...
  10. Banimento [Translation: Ban]

in XBoX on Consoles
    Banimento [Translation: Ban]: Contém uma Gostaria de resolver o banimento da Minha conta da xbox live... N lembro de fazer nada de errado usando ela! [Translation: Contains one I would like to resolve the ban on my xbox live...