bannissement [Translate] Ban

Discus and support bannissement [Translate] Ban in XBoX Accessibility to solve the problem; je me suis fait ban suite a des prélèvements sur mon compte nommé [remove personal info] avec l'adresse mail [remove personal info] sur Xbox Malgré... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Sam89loup, Jun 1, 2019.

1. Sam89loup
    Sam89loup Guest

je me suis fait ban suite a des prélèvements sur mon compte nommé [remove personal info] avec l'adresse mail
    [remove personal info] sur Xbox

Malgré avoir contacté plusieurs de vos technicien sur

plusieurs mois, rien n'a changé

Je suis près a vous donner des informations supplémentaires si il est nécessaire

[Translate by Mod]

I made myself ban following a levies on my account named [remove personal info] with the email address
    [remove personal info] on Xbox

Despite having contacted several of your technicians on

several months, nothing has changed

I am close to give you additional information if it is necessary

:)

Sam89loup, Jun 1, 2019
  2. XBF Brad A Win User

bannissement[Translation-Ban]

Hi Mathieu,

Sorry for the issue you are having with a suspension. If the ban is longer than a day you can log into the
    Enforcement siteand fill out a case review. Unfortunately, no one here on the forums, support agents, or chat agents can do anything
    about suspensions. Only Enforcement can change, modify or get rid of a ban.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  3. XBF Felixx P Win User

Hi Sam89loup!

Thanks for reaching out to us in the forums with this situation. You must go to through the
    Enforcement websiteto
    resolve this. If you were suspended for longer than a day you can also submit a case review from the same website. Side
    note: Enforcement does not Post, Read, or Comment on Forums nor can support offer assistance.

If you run into a toxic player then Report, Block and Ignore the user, and do not engage them. (Enforcement
    does not see anyone as Defending themselves, they look towards the Code of Conductonly.)

Since there is no further resolution and in an effort to minimize repetitive answers we will be locking this thread,
    but if you have any further questions or concerns feel free to come back to the Xbox forum (Do not repost the same question or thread as that would violate the
    Xbox Forum Guidelines).

Happy gaming,

Felix

Xbox forums support
  4. XBF Brad A Win User

bannissement [Translation-Ban]

Hey there,

Sorry to hear about that enforcement action. Looks like you took the correct approach to resolve this matter. For information about the ban, you would need to go to Enforcement website<https://enforcement.xbox.com/>.

Case Review Procedure

* Submit Case: You are about to submit a case for review. Please make sure to include any relevant information or facts before submitting.

* Under Review: Your case is currently under investigation by XBLPET.

* Need Info: XBLPET requires additional information from you. Please refer to the enforcement agent’s latest comment and submit additional details to continue the investigation. Note that not every case will require additional information
    and/or discussion.

* Decision: The Case Review has completed. Please refer to the enforcement agent’s comments for additional information.

* Summary: The completed outcome of the Case Review, which you may refer to following the case’s closure.

You can check your Case Review status at any time by visiting your Enforcement History or Case Review History.

I hope this helps.

Thanks,

Brad
  5. Smwutches Win User

Bannissement (Ban)

6. XBF Nestor S Win User

Bannissement (Ban)

Hey there Sandro thanks for taking the time to bring this issue to us.

We are sorry to hear about any issues you may be having due to an enforcement action.
    Unfortunately as this is forum support, you will not be able to reach the enforcement team here, and
    we wouldn't be able to assist further.

Also we would recommend to take a
    look at Microsoft’s Code of Conduct Explained
    for Xbox Live Customers.

Please visit our
    Code of Conducton
    the
    enforcement site
    to find out how to stay safe.

The best bet would be to log into the Enforcement website and check out the large orange hammer icon as this will have
    all the enforcement actions taken towards the account.

We'll be locking the thread as this has no further resolution and in an effort to prevent repetitive answers.
    If you ever require any help with any other issues please feel free to come back to the Xbox Forums for further assistance.
Thema:

Loading...
  1. bannissement [Translate] Ban - Similar Threads - bannissement Translate Ban

2. bannissement injustifié[wrongful ban]

in XBoX on Consoles
    bannissement injustifié[wrongful ban]: Bonjour, voila hier je jouai avec un ami sur Rainbowsix siege. Lorsque je me suis fait Team kill. j'envoi un message a la personne en question qui me répond en me disant qu'elle m'a signalée. Je...
  3. Bannissement a cause de plaintes injustifées [Banishment due to unjustified complaints]

in XBoX on Consoles
    Bannissement a cause de plaintes injustifées [Banishment due to unjustified complaints]: Deja bonjour, j'ecris ce message afin que les gens qui signalent pour rien ou peu car ils ragent arretent de nous signaler. Cela fait 2-3 fois que mes potes et moi nous faisont ban a cause de cela...
  4. Signalement / bannissement abusif [Abusive reporting/banishment]

in XBoX on Consoles
    Signalement / bannissement abusif [Abusive reporting/banishment]: Bonjour, ces derniers jour une personne parlant anglais m’envoie un message privé via Xbox live, me disant : « bonjour, je cherche un mec et j’envoie des message aléatoire sur les Gamertags. » / «...
  5. bannissement[Translation-Ban]

in XBoX on Consoles
    bannissement[Translation-Ban]: j’ai été banni il y a 2 jours environ alors que je jouait pas sur mon compte. Mon ami a écrit des messages innapropriés des gens et pour cela j’ai été banni. Je trouve sa vraiment dommage car je...
  6. Bannissement du Xbox Live (Banishing Xbox Live)

in XBoX Games and Apps
    Bannissement du Xbox Live (Banishing Xbox Live): Bonsoir les Community Managers. Je vous envoie ce message suite un bannissement du xbox live qui me semble injustifié. En effet, suite une nuisance répété d'un joueur durant une partie de Halo 5...
  7. Bannissement de chat xbox

in XBoX Accessibility
    Bannissement de chat xbox: Ça ne veut toujours pas envoyer de message ! Écoutez on va écourter la chose et aller au plus simple ! Je vais résilier mon abonnement xbox live foutre cette console la poubelle et partir sur une...
  8. bannissement [Translation-Ban]

in XBoX on Consoles
    bannissement [Translation-Ban]: bonjour mon compte a etait banni 2 semaines pour aucune raison jaimerai etre debanni parceque ne se fait pas en haut de la bannière ---------------------------------------------------------...
  9. Bannissement xbox live [Translation - Banish Xbox Live]

in XBoX on Consoles
    Bannissement xbox live [Translation - Banish Xbox Live]: Bonjour pouvez vous annuler le bannissement sur mon compte xbox live [Mod Removed - Personal Information] [Translation - Hello can you cancel the ban on my Xbox Live account ]...
  10. Bannissement [Translation: Banishment]

in XBoX on Consoles
    Bannissement [Translation: Banishment]: Bonjour, j'aimerais vous expliquer ma situation. Aujourd'hui, j'ai vu que quelqu'un est entré sur mon compte. J'ai changé mon mot de passe, mais il était trop **** et il a fait bannir mon compte...