Brak informacji o zamówieniu, brak pomocy ze strony Microsoft support [No order...

Discus and support Brak informacji o zamówieniu, brak pomocy ze strony Microsoft support [No order... in XBoX on Consoles to solve the problem; Dnia 8 marca złożyłam zamówienie na pada do x-boxa z x-box LAB - zamówienie zostało od razu opłacone. Wg. informacji na stronie zamówienie powinno... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Anna__SZ, Mar 31, 2019.

  1. Anna__SZ
    Anna__SZ Guest

    Brak informacji o zamówieniu, brak pomocy ze strony Microsoft support [No order...


    Dnia 8 marca złożyłam zamówienie na pada do x-boxa z x-box LAB - zamówienie zostało od razu opłacone. Wg. informacji na stronie zamówienie powinno dotrzeć na podany adres w ciągu 2 tygodni. Po tygodniu nic nie zmieniło się w statusie mojego zamówienia,
    od początku informacja o zamówieniu to "obciążono". Po telefonie na infolinię nikt nie potrafił mi pomóc - okazało się,że zamówienie może zająć do 5 tygodni i obsługa nic nie wie o deklarowanych na stronie 2 tygodniach na dostawę. Zapewniono mnie,że w ciągu
    14 dni od zamówienia na pewno otrzymam numer śledzenia przesyłki. Dziś mija 15 dzień od złożenia zamówienie, wczoraj znów rozmawiałam na infolinii z obsługą - nie umiano mi odpowiedzieć co się dzieje i dlaczego nie otrzymałam numeru przesyłki. Pani konsultantka
    obiecała,że dowie się co dzieje się z mówieniem i oddzwoni - nie oddzwoniła.

    Czy istnieje jakiś adres e-mail, na który można napisać i mieć pewność, że ktoś zajmie się sprawą? Wykonałam do Microsoftu łącznie 4 telefony, które nic nie dały, za każdym razem muszę opisywać sytuację od początku i nikt nie jest mi wstanie odpowiedzieć.

    [Translation - On March 8, I placed an order for the X-box from the X-boxes LAB-The order was immediately paid. According to the information on the website, the order should reach the specified address within 2 weeks. After a week nothing changed
    in the status of my order, from the beginning the order information is "charged ". After the phone at the hotline no one could help me-it turned out that the order can take up to 5 weeks and the service knows nothing about the declared on the site 2 weeks
    for delivery. I was Assured that within 14 days of the order I would definitely receive the tracking number of the shipment. Today it passes 15 days after placing an order, yesterday I talked again at the hotline with service-I was not able to answer what
    is happening and why I did not receive the consignment number. Mrs. The consultant promised that he would know what was going on with speaking and calling out-she did not call back.


    Is there any email address you can write to and be sure that someone will deal with the case? I Made a total of 4 phones to Microsoft, which did not give anything, every time I have to describe the situation from the beginning and no one is able
    to answer me.]


    :)
     
    Anna__SZ, Mar 31, 2019
    #1
  2. XBF Brad A Win User

    The lack of information about the consignment, lack of help from the Microsoft Store

  3. Smwutches Win User

    Brak informacji o zamówieniu, brak pomocy ze strony Microsoft support [No order information, no help from Microsoft support]

    Are you referring to the Design Lab? If so it does stated before you complete your order that it can take 2-3 weeks before the item is shipped due to it being a custom item.

    https://xboxdesignlab.xbox.com/faq

    I have been charged for my controller, but I have not received a shipping tracking number.

    You were charged for your controller at the time it began to be built. It can take up to two weeks between that time and when you will receive a tracking number. You will receive an email with the tracking number once your
    controller ships.
  4. XBF Lance J Win User

    Brak informacji o zamówieniu, brak pomocy ze strony Microsoft support [No order information, no help from Microsoft support]

    Hey Anna,

    Thank you for reaching out. Just as our great ambassador Smwutches stated, a Design Labs controller takes roughly 14 business days before it is shipped out. You should be able to keep track of the order through your

    Order History
    page. If you are unable to see the shipping status, then the controller is still being made. We encourage you to reach out to a

    Microsoft Store
    representative in order to obtain more information. Cheers :D
  5. Content In Texas Win User

    call of duty ghosts redeemed content not working on xbox one

    I'm having the same problem as Brak. Any solutions yet?
  6. Czaja77 PL Win User

    Can't sign in because of Xbox stores service alert?

    I w Polsce dalej tak samo brak live,i *** a chciałem sobie pograć.........
Thema:

Brak informacji o zamówieniu, brak pomocy ze strony Microsoft support [No order...

Loading...
  1. Brak informacji o zamówieniu, brak pomocy ze strony Microsoft support [No order... - Similar Threads - Brak informacji zamówieniu

  2. Brak możliwości dołączenia do gry online.[No ability to join an online game.]

    in XBoX on Windows
    Brak możliwości dołączenia do gry online.[No ability to join an online game.]: Nie mogę dołączyć do gry multiplayer, jeżeli klikam na np. graj online to pojawia się błąd o treści "Funkcja zablokowana, wystąpił błąd komunikacji z serwerem." Reset komputera internetu itp. nie...
  3. Brak dźwięku metro exodus Xbox one [Mod translation-No metro sound exodus Xbox one]

    in XBoX Games and Apps
    Brak dźwięku metro exodus Xbox one [Mod translation-No metro sound exodus Xbox one]: Witwjcie. Mam problem z dźwiękiem w grze metro exodus. Po rozpoczęciu gry, gdy ,,intro"(scena gdzie bohater opowiada że nie jest stworzony do życia w metrze) dobiegnie końca dźwięk wyłącza się....
  4. Brak karty Teredo [Edit - translation] - No Teredo card

    in XBoX on Windows
    Brak karty Teredo [Edit - translation] - No Teredo card: Dzień dobry mam problem z funkcjami sieciowymi FH4. Najprawdopodobniej brakuje u mnie karty Teredo. W menedżerze urządzeni jej nie ma oraz nie mogę jej dodać. Wcześniej gra działała poprawnie (nie...
  5. brak zakupionej gry na koncie[Translation-no purchased game in your account]

    in XBoX on Consoles
    brak zakupionej gry na koncie[Translation-no purchased game in your account]: zakupiłem grę na microsoft store zapłaciłem z konta i gry nie ma co zrobić? [Translation-I bought a game on the microsoft store I paid from the account and the game has nothing to do?]...
  6. Brak realizacji zamówienia Baldur's Gate and Baldur's Gate II: Enhanced Editions...

    in XBoX Games and Apps
    Brak realizacji zamówienia Baldur's Gate and Baldur's Gate II: Enhanced Editions...: Witam Dziś w nocy zakupiłem grę na Xbox One Baldur's Gate and Baldur's Gate II: Enhanced Editions. Niestety nie widzę zamówienia w historii, nie dostałem też od państwa żadnego maila z...
  7. Brak panelu logowania po naciśnięciu Zaloguj się

    in XBoX on Windows
    Brak panelu logowania po naciśnięciu Zaloguj się: Przed wykupieniem subskrypcji postanowiłem sprawdzić czy aplikacja będzie działać. Zaktualizowałem Windows do wersji 1903, aplikacja Xbox (beta) zainstalowana. Chcę się zalogować poprzez przycisk...
  8. Brak gry Kupionej 10 kwietnia[No game purchased on April 10]

    in XBoX Games and Apps
    Brak gry Kupionej 10 kwietnia[No game purchased on April 10]: Witam mam problem odnoscnie tego żę dziś chcąc zagrać w grę kupioną za granicy i aktywowanej tam poprzez znajomego dziś okazuje się że gra została 'anulowana' z mojego konta na bilansie jest...
  9. Brak szukanego produktu Forza Horizon 4 [Translation-Not looking for Forza Horizon 4]

    in XBoX on Windows
    Brak szukanego produktu Forza Horizon 4 [Translation-Not looking for Forza Horizon 4]: Witam, mam problem kupiłem wczoraj przez g2 kod do gry Forza Horizon 4 i nie moge jej pobrac ani zainstalowac ani nic.. dodam ze w sklepie wyskakuje brak szukanego produktu kod błedyu to...
  10. Brak zamówienia pomimo wpłaty [Translation - No order despite payment]

    in XBoX Games and Apps
    Brak zamówienia pomimo wpłaty [Translation - No order despite payment]: Witam, syn poprosił mnie o zakup vbucks do gry Fortnite za 39,90. Dokonałam płatności za pomocą dotpay i mam potwierdzenie płatności jednak w historii zamówień nie ma takiego zamówienia. Nie wiem...