Bruit de fond avec un casque compatible Xbox [Background noise with an Xbox-compatible headset]

Discus and support Bruit de fond avec un casque compatible Xbox [Background noise with an Xbox-compatible headset] in XBoX on Consoles to solve the problem; Bonjour, j'ai acheter un Corsair HS60 qui est compatible avec la manette Xbox mais j'ai comme un bruit de fond et quand je parle, mes potes entendent... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by StazBlock, May 9, 2019.

1. StazBlock
    StazBlock Guest

Bruit de fond avec un casque compatible Xbox [Background noise with an Xbox-compatible headset]

Bonjour, j'ai acheter un Corsair HS60 qui est compatible avec la manette Xbox mais j'ai comme un bruit de fond et quand je parle, mes potes entendent ce bruit de fond. Je sais que c'est ni la manette car j'ai testé sur mes 2 manettes et c'est ni le casque
    car j'avais acheté un HyperX Cloud Alpha mais je l'ai renvoyé car il y avait le même problème. Merci de donner des solutions si vous en avez

[Translation - Hello, I buy a Corsair HS60 that is compatible with the Xbox controller but I have as a background noise and when I speak, my buddies hear this background noise. I know it's not the controller because I tested on my 2 controllers and
    it is neither the headphones because I had bought a HyperX cloud alpha but I returned it because there was the same problem. Thank you for giving solutions if you have]

:)

StazBlock, May 9, 2019
  2. XBF Lance J Win User

Hey Staz Block,

Thank you for reaching out. We understand you are experiencing some trouble with background noise on your headset even after switching to a different model. If you haven' already done so, go ahead and check out our

Xbox Mic Troubleshooting
    page for some quick and easy steps that may help out. Additionally, just as our great ambassador D_41 suggested, this could be a result of high sensitivity on your mic. You can change this setting by pressing the Xbox button to
    open the guide, slide over to the System tab and select the Audio setting. You will see three different sliders, all of which drastically affect your headset experience. From here simply test out how each slider until you find a combination which fits your
    headset. Let us know how it goes! :D
  3. D_41 Win User

Salut, ma réponse va être générale, mais en ce qui concerne les bruits de fond, ils sont présents en général car la sensibilité du micro est trop élevée et capte le moindre petit bruit et l’amplifie en continue...

Ça peut être aussi dû au connecteur du micro dans le casque, tout comme un appareil électrique proximité qui parasite.

[Translation - Hi, my answer is going to be general, but as far as background noises are concerned, they are usually present because the sensitivity of the microphone is too high and captures the slightest bit of noise and amplifies it continuously...

It can also be due to the microphone connector in the helmet, as well as a nearby electrical device that is parasitic.]
  4. BlaZ IAldeN Win User

Je cherche team BO2

PS: J'ai un casque Tritton avec micro =)
  5. Mister Kellogg Win User

Microphone non reconnu

Hi YorkOfDoom

Can you let us know the make and model of the headset you are using. Also, let's be sure to work through all the steps in our

headset troubleshooting
    guide as well.

Thank you!

Bonjour,

Merci d'avoir répondu ma question, j'ai donc lu tout le guide concernant les problèmes de casque, et essayé chaque solution, mais cela ne fonctionne toujours pas ...

Pour les écouteurs, ce sont des Samsung :

https://www.fruugo.fr/samsung-ehs64avfwe-casque-oreille-galaxy-s2-s3-s4-s5-blanc/p-4516996-23042333?...

Merci de votre aide.

[Translation]

Hello,

Thank you for answering my question, so I read the entire guide about helmet problems, and tried every solution, but it still does not work ...

For headphones, these are Samsung:

Thank you for your help.
    Thank you for letting us know that information YorkOfDoom,

You will want to use a headset that is designed to be used with the console specifically. You can check out our

compatible headset
    guide for more information about using compatible headsets.

Have a great week!
  6. Njal the Blue Win User

Bruit de grésillement xbox one s (Mod Translation: Cracking noise Xbox One s)

Bonjour, je voudrais le retourner et obtenir un remplacement. Il ne devrait pas y avoir de bruit comme ça.

(Mod Translation)

Hello, I would like to return it and get a replacement. There shouldn't be any noise like that.
Thema:

Loading...
  1. Bruit de fond avec un casque compatible Xbox [Background noise with an Xbox-compatible headset] - Similar Threads - Bruit fond avec

2. Branchement xbox one s avec le plug Télé de la freebox

in XboX Networking Hardware
    Branchement xbox one s avec le plug Télé de la freebox: Branchement xbox one s avec le plug Télé de la freebox Hello Annabelle! Thank you for posting on Xbox Forums! At this time, as our chat support agent has confirmed, you will not be able to...
  3. Problème avec le casque *Mod Translation: Problem with headphones *

in XBoX on Consoles
    Problème avec le casque *Mod Translation: Problem with headphones *: Bonjour depuis quelques jours le son ne fonctionne plus dans mon casque j'ai demandé mon cousin il a le même problème la veille tout fonctionner et le lendemain matin plus rien que puis je faire...
  4. Problème microphone, bruit strident pour mes compagnons -[Translation - Microphone problem,...

in XBoX on Windows
    Problème microphone, bruit strident pour mes compagnons -[Translation - Microphone problem,...: Bonjour, Je rencontre un problème déj cité dans votre forum, mais les réponses apporté par la communauté ne résout pas mon problème. Lorsque je rejoins un groupe de tchat vocal sur l'application...
  5. je ne peux plus communiquer avec d'autres joueurs et je na sait pas pourquoi -[Translation...

in XBoX on Consoles
    je ne peux plus communiquer avec d'autres joueurs et je na sait pas pourquoi -[Translation...: je ne peux plus communiquer avec d'autres joueurs et je na sait pas pourquoi -[Translation - I can no longer communicate with other players and I didnt know why]...
  6. Chute de FPS avec manette Xbox Elite[FPS drop with Xbox Elite gamepad]

in XBoX on Windows
    Chute de FPS avec manette Xbox Elite[FPS drop with Xbox Elite gamepad]: Bonjour pouvez vous m'aidez svp ? quand j'utilise ma manette Xbox Elite j'ai des chute de fps des que je change d'axe avec la caméra (ca deviens injouable) , mais le problème ne se présente pas...
  7. probleme de récuperation de compte microsoft avec jeux xbox one [Translation-Microsoft...

in XBoX on Consoles
    probleme de récuperation de compte microsoft avec jeux xbox one [Translation-Microsoft...: bonjour, il y 1 mois j'ai reçu un message de vos service m'indiquant que mon compte microsoft était bloqué. j'ai fait la procédure pour le récuperer mais l'adresse email proposé pour recevoir un...
  8. Problème avec crackdown 3 [Edit - Translate] Problem with crackdown 3

in XBoX Games and Apps
    Problème avec crackdown 3 [Edit - Translate] Problem with crackdown 3: Bonjour mon jeu crackdown 3 s arrete au bout de 10 minutes de jeu a chaque fois. Je précise que je suis sur xbox one x [Translated by Mod] Hello my game crackdown 3 stopped after 10 minutes of...
  9. Problème bruit ventilateur Xbox one X / Xbox one X fan noise problem

in XBoX on Consoles
    Problème bruit ventilateur Xbox one X / Xbox one X fan noise problem: Bonjour, je rencontre depuis la dernière mise jour officielle un problème de ventilation sur ma Xbox one x, chaque lancement d'un jeu optimisée ONE X enhanced, le ventilo de la console ce m'est...
  10. A fond farewell

in XBoX Games and Apps
    A fond farewell: I usually only play on one console through a generation, and I'm kinda of sad, this generation is gonna be ps4 for me. Been with xbox since 01' religiously, and now its over. Since I was nine...