Bug telechargement jeux [Bug download games]

Discus and support Bug telechargement jeux [Bug download games] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Bonjour, depuis la mise a jour fortnite d'aujourd'hui le telechargement se bloque a 18% et ne redemarre plus en plus de sa plus aucun jeux ne se... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by SensiTiiv, Nov 2, 2019.

1. SensiTiiv
    SensiTiiv Guest

Bonjour, depuis la mise a jour fortnite d'aujourd'hui le telechargement se bloque a 18% et ne redemarre plus en plus de sa plus aucun jeux ne se telecharge meme call of duty qui s'installait bien jusqu'a cette maj de fortnite bloqué. J'ai essayer de changer
    de connexion, de redemarrer et de laisser 10 sec appuyer sur le bouton de la console mais rien ne fonctionne, je n'ai pas envie de reinstaller les jeux car call of fait 120 go je n'ais pas une bonne connexion et il as bien avancer deja . J'aimerai de l'aide
    je ne sais plus quoi faire *.* Merci de vos futur reponse et de votre aide

[Translation-Hello, since today's fortnite update the download crashes at 18% and does not restart more and more of its more no games will download even call of duty that settled well until this maj of fortnite blocked. I try to change connection,
    reboot and let 10 sec press the button of the console but nothing works, I do not want to reinstall the games because call of made 120 go I do not have a good connection and it has well advance already . I'd like help I don't know what to do.]

:)

SensiTiiv, Nov 2, 2019
  2. Niko1664 Win User

Salut SensiTiiv,

Tu précises dans ton post que tu as une mauvaise connexion (pas de p moi aussi), tu as aussi changé de connexion comme tu dis (qu'entend tu par l ? Tu est passé de filaire sans fil ou tu as carrément basculé sur une autre source internet ?

Tu as déj effectué un clear cache également. Comme dis par JemVanWin , c'et certainement le niveau de bande passante le problème, donc tente de basculer ta box sur un signal 4G assez fort (téléphone si tu as en le passant en mode modem) et priorise tes
    téléchargement et supprimant les autres. Sinon la solution des heures creuses tiens toujours.

Si malgré tous les dl ne se relancent pas, il faudra les supprimer et recommencer, pas de chance.

Tiens nous au courant.

[Translation-Hi SensiTiiv,

You specify in your post that you have a bad connection (no p me too), you also changed the connection as you say (what do you mean by that? Did you go from wired to wireless or did you switch to another internet source?

You've already made a clear cache as well. As said by JemVanWin , this and certainly the bandwidth level the problem, so try to switch your box on a strong 4G signal (phone if you have it by switching to modem mode) and prioritize your download sets and deletes
    others. Otherwise the off-peak solution always holds.

If despite all the dl do not relaunch, it will be necessary to remove them and start again, no luck.

Let us know. ]
  3. JemVanWin Win User

Salut,

Je dirais qu'il est fort probable que vos téléchargements ayant échoué aient été causés par une connexion faible. J'ai rencontré des problèmes similaires lorsque plusieurs connexions Internet ont été interrompues.

Malheureusement, la seule solution consiste désinstaller et essayer de réinstaller. Je conseillerais probablement de programmer vos téléchargements pendant les heures creuses pour augmenter la probabilité d'une bonne bande passante.

Hello,

I would say it's highly likely that your failed downloads have been caused by the weak connection. I've experienced similar problems when bad internet has interrupted downloads several times.

Unfortunately the only solution is to uninstall, and try to reinstall. I would probably advise to schedule your downloads during off-peak hours to increase the probability of good bandwidth.
  4. R0ger That Win User

Brand new Xbox one s crashes and restarts or turns off

The mine dont start after I download a Update system. Bug bug bug, all i can see.
  5. Bidibull60 Win User

que faire ??

Oki !!merci de la reponse

Bon je l ai telecharger,ca me met:"pre-relase public ,demo de jeux" heuuuuuuu.........c'est bien le bon ?comment ca s intalle?
  6. willardnigma Win User

Fable III download problem.

it's not satellite, just my bandwidth is being consumed at the moment due to other things. No it is not satellite. And a slow speed shouldn't cause a bug in the marketplace, just a longer time to retrieve and download things.

This is a licensing bug, not a bandwidth issue.

I am able to download other games and play online just fine, yet my license for fable 3 specificly is non-existant despite previous redemption.
Thema:

Loading...
  1. Bug telechargement jeux [Bug download games] - Similar Threads - Bug telechargement jeux

2. bug with reconnecting controller to console after streaming

in XboX Insiders
    bug with reconnecting controller to console after streaming: it seems that after you connect your controller back to the console and turn the console off it will continuously turn back on until you remove the batteries from the controller or disconnect it...
  3. Claim games with gold button is missing with new store update ? *possible bug*

in XboX Insiders
    Claim games with gold button is missing with new store update ? *possible bug*: How to claim games with gold games in store now? This new update made it so I’m not able to claim them. Price is still there and not show as claim with games with gold. Os Version 10.0.18363.7196...
  4. Bug Battlefield V accès gratuit[Translation-Bug Battlefield V free access]

in XBoX on Consoles
    Bug Battlefield V accès gratuit[Translation-Bug Battlefield V free access]: J'ai installer la beta gratuite de Battlefield V mais entre-temps j'ai acheté le jeu version CD donc j'ai installé le jeu version CD et une fois le téléchargement du jeu version CD terminée j'ai...
  5. Ma console Xbox One x mon flux d'activités bug ram (My Xbox One console x my bug ram...

in XBoX Accessibility
    Ma console Xbox One x mon flux d'activités bug ram (My Xbox One console x my bug ram...: Bonsoir, J'ai enfin passé de la Xbox one s a la Xbox One x une merveille depuis cette après midi mais les chargements des jeux sont hypert lent je suis a du 400 Mbps donc hypers bonne connexion...
  6. Xbox updates bugged?

in XBoX on Consoles
    Xbox updates bugged?: I recently encountered this with R6S but now it's happening with Ark: Aberration. They got updates on Xbox and when I went to update them, they hit 0.8% and no longer progress. I have pretty bad...
  7. Battlefield V Trial Bug

in XBoX Games and Apps
    Battlefield V Trial Bug: Since the 5.0 pacific update in Battlefield 5 the game always shows me a message that I have to upgrade the game to the full version because i am a "Trial-Player" even though the Battlefield 5...
  8. Gamertag not available bug

in XBoX on Mobile
    Gamertag not available bug: I just created this account Through xbox app For the first gamertag change for free I wrote Free RodneyReed it was available As it was loading I closed the app becuase it took kinda long...
  9. I can't tell if it is a feature or a bug nowadays, one copy is in the internal HDD the...

in XboX Insiders
    I can't tell if it is a feature or a bug nowadays, one copy is in the internal HDD the...: [IMG] submitted by /u/reforc3 [link] [comments]
  10. Weird overlay bug in party chat. Can really build up on the screen as seen below.

in XboX Insiders
    Weird overlay bug in party chat. Can really build up on the screen as seen below.: [IMG] submitted by /u/sigmundslim [link] [comments]