Cancelar suscripción / recibir reembolso[Cancel subscription / receive refund]

Discus and support Cancelar suscripción / recibir reembolso[Cancel subscription / receive refund] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Hoy 4 de enero se renovo mi suscripción y se debito automaticamente de mi tarjeta de credito, y el sistema no me permite cancelar la suscripción para... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by VictorRestrepo1, Jan 17, 2019.

1. Cancelar suscripción / recibir reembolso[Cancel subscription / receive refund]

Hoy 4 de enero se renovo mi suscripción y se debito automaticamente de mi tarjeta de credito, y el sistema no me permite cancelar la suscripción para recibir el reembolso. Alguien puede ayudarme?.

[Translation - Today, January 4, my subscription is renewed and my credit card is automatically debited, and the system does not allow me to cancel the subscription to receive the refund. Can anybody help me?.]

:)

VictorRestrepo1, Jan 17, 2019
  2. Clayton T Win User

Hi VictorRestrepo1,

You can cancel a subscription
    HERE
    . You will need to cancel auto-renew to be able to remove your credit card. You can request a refund from

HERE
    .
  3. xPauloJRx Win User

Pagamento de cartão[Card payment]

Boa noite,

Para cancelamento de assinatura de produtos e serviços, você precisa cancelar a cobrança mensal acessando este site:

https://support.xbox.com/pt-BR/billing/xbox-subscriptions/how-to-cancel-xbox-subscription

Para reembolsos:

https://support.xbox.com/en-US/billing/xbox-subscriptions/digital-goods-subscriptions-refund

Espero ter ajudado.

[Translation - Good night, For cancellation of subscription of products and services, you need to cancel the monthly charge by accessing this site:https://support.xbox.com/en-GB/billing/xbox-subscriptions/how-to-cancel-xbox-subscriptionFor Refunds:https://support.xbox.com/en-US/billing/xbox-subscriptions/digital-goods-subscriptions-refund
    Hope this helps.]
  4. xXPINCHIMONOXx Win User

Cancelacion de mi cuenta [Translation: Cancellation of my account]

Hola, como se puede cancelar una suscripción de gold de 1 mes que tiene renovación mensual?

[Translation: Hello, as you can cancel a subscription of gold from 1 month having monthly renewal?]
  5. Jesus ��Alexisdl Win User

DEVOLUCION CARGO NO RECONOCIDO -[Translation - UNRECOGNIZED CHARGE RETURN]

Hello Jesus,

Thank you for posting on the Xbox forums. We understand that you are interested in learning how to request a refund for a subscription. The subscription may get automatically refunded if you

cancel the subscription
    within a certain amount of time. If the refund does not get issued automatically after cancelling the subscription, we suggest reaching out to the
    Xbox Support Team. The Xbox Support Team are only able to issue refunds for subscriptions. They cannot issue refunds for

digital products
    . We will provide steps on how to contact the support team. Be sure to let us know the results!

How to contact the Xbox Support Team:

1. Click the support team link we provided
    2. Select Billing & accounts in the category area
    3. Select See other options
    4. Select Charges on my account
    5. Select Show contact options
    6. Select Request a call from Support
    No puedo cancelar, el mensaje que aparece es:

"¿Cancelar? Pero si está pagada...
    Esta suscripción está pagada hasta el 27 de octubre de 2019.

Si aún quieres cancelar, ponte en contacto con soporte técnico al cliente."

mi deseo es cancelar pero no me permite hacerlo.

[Mod Translated - I can't cancel, the message that appears is: "Cancel? But if it's paid ...This subscription is paid until October 27, 2019.If you still want to cancel, contact customer support. "My wish is to cancel but it does not allow me to
    do so.]
  6. Daniel lopezlopez Win User

Cancelar suscripción xbox live gold / obtener reembolso[Cancel subscription xbox live gold / get refund]

Como puedo cancelar la suscripción a xbox live gold para obtener el reembolso de dinero.

[Translation - How can I unsubscribe from xbox live gold to get the money back?]
    B
Thema:

Loading...
  1. Cancelar suscripción / recibir reembolso[Cancel subscription / receive refund] - Similar Threads - Cancelar suscripción recibir

2. Não estou conseguindo cancelar assinatura Live Gold [Edit-Translate] I'm not able to cancel...

in XBoX on Consoles
    Não estou conseguindo cancelar assinatura Live Gold [Edit-Translate] I'm not able to cancel...: Eu estou tendo problema para cancelar minha assinatura Gold, mais toda vez que vou cancelar fala que já esta paga, mais e quero cancelar para poder assinar a promoção de 2 messes por R$2,00,...
  3. Cancelar a assinatura e pedir reembolso (Cancel the subscription and request a refund)

in XBoX on Consoles
    Cancelar a assinatura e pedir reembolso (Cancel the subscription and request a refund): Eu havia me esquecido da assinatura da xbox live gold, e hoje ela foi renovada, eu gostaria de cancelá-la e pedir um reembolso, já que eu não uso mais desse serviço [Translation] I had forgotten...
  4. Microsoft quiere cancelar y borrar mi cuenta.. (Mod Translation: Microsoft wants to cancel...

in XBoX on Consoles
    Microsoft quiere cancelar y borrar mi cuenta.. (Mod Translation: Microsoft wants to cancel...: as it is possible that microsotf wants to cancel my account and my gamertag by putting a profile picture of an animated cartoon of SAM BIGOTES, this happens last night and today they send a...
  5. Cancelar Game Pass

in XBoX Sales and Promo
    Cancelar Game Pass: Hola. Cómo se cancela el Game Pass? No me sale la opción de cancelarlo en el apartadado de subscripciones. Gracias. [Translation - Hello. How is the Game Pass cancelled? I do not get the...
  6. Cómo cancelar un pago vencido [Edit - Translation] - How to cancel a past due payment

in XBoX Games and Apps
    Cómo cancelar un pago vencido [Edit - Translation] - How to cancel a past due payment: He tenido un problema con el pago de mi membresía de Xbox Gold, ya que en agosto compré una oferta de 3 meses de Gold por $25.900. El 8 de diciembre se me ha vencido, pero al momento de renovar mi...
  7. Cómo cancelar un pago vencido [Edit - Translation] - How to cancel a past due payment

in XBoX Sales and Promo
    Cómo cancelar un pago vencido [Edit - Translation] - How to cancel a past due payment: He tenido un problema con el pago de mi membresía de Xbox Gold, ya que en agosto compré una oferta de 3 meses de Gold por $25.900. El 8 de diciembre se me ha vencido, pero al momento de renovar mi...
  8. NO ME DEJA CANCELAR UNA MEMBRESIA GOLD [Translation-DO NOT LET ME CANCEL A GOLD MEMBERSHIP]

in XBoX Games and Apps
    NO ME DEJA CANCELAR UNA MEMBRESIA GOLD [Translation-DO NOT LET ME CANCEL A GOLD MEMBERSHIP]: ESTOY PIDIENDO AYUDA POR AQUI YA QUE NO MEDEJA CANCELARLA DE NINGUNA OTRA FORMA [Translation- I AM ASKING FOR HELP HERE AS IT DOES NOT MEASURE TO CANCEL IT IN ANY OTHER WAY]...
  9. TRATO DE CANCELAR UNA MBRESIA DE GOLD QUE COMPRE CON TARTEJAS DE REGALO PERO NOME DEJA

in XBoX Games and Apps
    TRATO DE CANCELAR UNA MBRESIA DE GOLD QUE COMPRE CON TARTEJAS DE REGALO PERO NOME DEJA: Subject Translation: I try to cancel a GOLD membership that buys with gift cards but does not let me AYUDENME YA INTENTE LOS TRES METODOS Y NO ME DEJA [Translation] Help me and try the three...
  10. ¿Como puedo cancelar una suscripción?

in XBoX on Consoles
    ¿Como puedo cancelar una suscripción?: Si desactivo la "renovación automática" ¿ya no carga mas dinero a la tarjeta hasta que la vuelva a activar? [translation] If I turn off "automatic renewal", do not you upload more money to the...

Users found this page by searching for:

1. pedir reembolso de suscripcion gols

,
  2. cancelar suscripción xbox live gold y perdir reembolso

,
  3. cuanto cuesta la renovacion de la membresia del sam club