Cobrança Indevida [Translate] Improper collection

Discus and support Cobrança Indevida [Translate] Improper collection in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Venho recebendo 6 meses uma cobrança no meu cartão de credito no valor de R$29,00, referente a Xbox Live Gold. Consta que foi adquirido em 14/12/2018,... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by YagoCosta1, May 17, 2019.

1. YagoCosta1
    YagoCosta1 Guest

Venho recebendo 6 meses uma cobrança no meu cartão de credito no valor de R$29,00, referente a
    Xbox Live Gold. Consta que foi adquirido em 14/12/2018, porém não fiz nenhuma compra. Não consigo entrar em contato para questionar este valor cobrado.

São 6 (seis) cobranças indevidas, segue abaixo números dos pedidos:

- Número do pedido 41a41955-0e1c-4674-8bcd-c0b31ca76baf - (14/12/2018)

- Número do pedido 46e4e056-f16a-4214-822c-c942fee7ebf5 - (14/01/2019)

- Número do pedido 89c455b2-11a5-4c91-a02d-a79f0d3f027d -
    (14/02/2019)

- Número do pedido 556ac942-3c60-486e-9e71-fd4b16571c2a -
    (14/03/2019)

- Número do pedido 6c43208c-c2d1-47c4-98d7-56fb610b350d -
    (14/04/2019)

- Número do pedido da87b2ca-e090-4f79-9f6c-9b04101e5987 -
    (14/05/2019)

[Translate by Mod]

I've been getting a charge on my credit card for the amount of R $29,00 for Xbox Live Gold for 6 months. It is stated that
    it was acquired in 14/12/2018, but I did not make any purchases. I cannot contact you to question this amount charged.

There are 6 (six) undue charges, the following are the order numbers:

-Order Number 41A41955-0E1C-4674-8BCD-C0B31CA76BAF-(14/12/2018)

-Order Number 46E4E056-F16A-4214-822C-C942FEE7EBF5-(14/01/2019)

-Order Number 89c455b2-11a5-4c91-a02d-a79f0d3f027d-(14/02/2019)

-Order Number 556AC942-3C60-486E-9E71-FD4B16571C2A-(14/03/2019)

-Order Number 6c43208c-c2d1-47c4-98d7-56fb610b350d-(14/04/2019)

-Order Number da87b2ca-e090-4f79-9f6c-9b04101e5987-(14/05/2019)

:)

YagoCosta1, May 17, 2019
  2. SuprX BR Win User

Ninguem tem acesso ao seu aparelho? filhos, irmãos, amigos? seu cartão é cadastrado na sua conta? O problema dessas faturas é q ja foi usufruido, é complicado agora pedir reembolso de uma assinatura q ja foi usada... Mas tente contactar o suporte direto:

https://support.xbox.com/pt-BR/contact-us#2

[Translate by Mod]

No one has access to your device? Children, brothers, friends? Your card is registered to your account? The problem of these invoices is Q has been enjoyed, it is complicated now to ask for a refund of a subscription Q has already been used... But try contacting
    direct support:

https://support.xbox.com/pt-BR/contact-us#2
  3. XBF Crystal P Win User

Cobrança indevida [Translation - Improper collection]

Hi there,

Thanks for reaching out! I'm sorry to hear about the issue you may be experiencing with your subscription on your
    account.

For any billing or subscription issues, I would recommend to
    contact Customer Supportfor
    further assistance.

Hope this helps.
  4. XBF Brad A Win User

Cobrança indevida[Translation-Improper collection]

Hi Raujo,

Thanks for coming to the forums with your issue. We understand you were charged twice for a subscription. We recommend to request a call from support and go over it with them. As they will be able to look into your account. We do not have the tools here
    for that.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  5. LukkSkywalker31 Win User

Please contact support for this issue. You have to order a refund.
  6. XBF Felixx P Win User

Hello There
    YagoCosta1
    ,

Thanks for posting here on the Xbox forums. In order to submit the request, visit this link here :

Request an Xbox digital product refund

You can always
    contact us here
    for further assistance, but all refund requests must go through that form.

There is a chance that the charges are associated with an active subscription that needs to be cancelled by removing your card from the account. Be sure to mention that to the Customer Support agent over the phone.

Hope this helps!

Happy Gaming!

Felix

Xbox forums support
Thema:

Loading...
  1. Cobrança Indevida [Translate] Improper collection - Similar Threads - Cobrança Indevida Translate

2. COBRANÇAS INDEVIDAS NO CARTAO[Translation-IMPROPER CHARGES IN THE CARTAO]

in XBoX Sales and Promo
    COBRANÇAS INDEVIDAS NO CARTAO[Translation-IMPROPER CHARGES IN THE CARTAO]: Minha conta do XBOX foi invadida e realizaram varios debitos no cartao cadastrado. Era o cartao que cadastrei para pagar a mensalidades das assinaturas. Este cartao pertence a Avó do meu filho....
  3. Cobrança indevida[Translation-Improper collection]

in XBoX Games and Apps
    Cobrança indevida[Translation-Improper collection]: Estao cobrando dois valores de 29 reais deste mes de julho tirei o extrato do meu cartao e tem cobrança para o proximo mes de de agosto sendo que a fiz assinatura de 1 real cancelei a cobrança...
  4. Cobrança indevida

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança indevida: Foram feitas diversas compras na microsoft / xbox sem minha autorização. Não consegui contato com a empresa nem uma forma de cancelar tais compras. Aguardo retorno...
  5. Cobrança indevida (Mod Translation: Improper Collection)

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança indevida (Mod Translation: Improper Collection): No site esta mostrans que o Xbox Live Gold é 29,00 por mês ou 69,00 o trimestre. Acontece que optei o de 69,00 ao trimestre, porém na minha fatura está sendo cobrado o valor por mês, no toral de...
  6. Cobrança indevida [Edit - Translation] - Improper billing

in XBoX Games and Apps
    Cobrança indevida [Edit - Translation] - Improper billing: Não consigo contato para ter estorno referente a cobranca do jogo gratis do mes (METAL GEAR RISING: REVENGEANCE) eu ia contratar a live de 3 meses por 69,00 reais e nao consegui pq deu erro e o...
  7. Cobranças repetidas e indevidas de R$ 4,00 [Mod Translation: Repeated and undue charges of...

in XBoX Sales and Promo
    Cobranças repetidas e indevidas de R$ 4,00 [Mod Translation: Repeated and undue charges of...: Olá, Acessei minha conta microsoft no dia 13/01/19 e tentei efetuar uma compra usando um cartão pagueseguro (pré-pago) Além de não concluir a compra o serviço Microsoft me cobrou 3x o valor de R$...
  8. Cobrança indevida de Filme completo Pantera Negra [Translation - Improper collection of...

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança indevida de Filme completo Pantera Negra [Translation - Improper collection of...: Olá, Como não achei atendente em todo o site da microsoft, nem Chat, nem telefone, só encaminhamento pra respostas padrao, tento entrar aqui em contato para solucionar o problema e receber...
  9. cobranças indevidas - 3 compras que eu não fiz [Translation - Improper charges-3 purchases I ...

in XBoX Sales and Promo
    cobranças indevidas - 3 compras que eu não fiz [Translation - Improper charges-3 purchases I ...: ontem dia 26/11 entre 20h a 22h foram efetuadas 3 compras em meu cartão de credito, porém não foi eu que as fiz, tem quase 30 dias que não ligo meu xbox, os produtos que foram comprados em meu...
  10. Cobrança indevida [Translation - Improper collection]

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança indevida [Translation - Improper collection]: Assinei o gold por um mês com preço promocional de R$ 2,00 mais além desse valor foi lançado mais R$ 4,00 reais em meu cartão e pior agora não tem nenhum meio de fazer a reclamação o chat...