COBRANÇA INDEVIDA[Translation-IMPROPER COLLECTION]

Discus and support COBRANÇA INDEVIDA[Translation-IMPROPER COLLECTION] in XBoX Accessibility to solve the problem; Olá, um tempo atrás recebi a cobrança de um produto da Microsoft em meu cartão de credito, como não havia realizado a compra, reportei no momento em... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by GUSTAVO MACHADO27, Apr 14, 2020.

1. COBRANÇA INDEVIDA[Translation-IMPROPER COLLECTION]

Olá, um tempo atrás recebi a cobrança de um produto da Microsoft em meu cartão de credito, como não havia realizado a compra, reportei no momento em que vi para a empresa do cartão. Preciso de mais dados sobre a compra e o por quando dela ser realizada.
    Procurei outras formas de entrar em contato com a Microsoftt, mas esse foi o único meio que encontrei.

[Translation-Hello, a while ago I received the charge for a Microsoft product on my credit card, as I had not made the purchase, I reported at the time I saw it to the card company. I need more information about the purchase and why it is made.
    I looked for other ways to get in touch with Microsoftt, but that was the only way I could find it.]

:)

GUSTAVO MACHADO27, Apr 14, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Hello Gustavo,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you have question on a charge. The only ones that can assist you is requesting a call from support. Keep in mind they are experiencing heavy call volume so it may take a while to get a call.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----click on Contact us
    • Step 2 ----under what you having trouble with select Subscriptions & billing
    • Step 3-----under what is the issue I can't redeem a code then hit next

Step 4 ----scroll down to select request a call

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Brad
  3. XBF Crystal P Win User

Cobrança indevida [Translation - Improper collection]

Hi there,

Thanks for reaching out! I'm sorry to hear about the issue you may be experiencing with your subscription on your
    account.

For any billing or subscription issues, I would recommend to
    contact Customer Supportfor
    further assistance.

Hope this helps.
  4. XBF Brad A Win User

Cobrança indevida[Translation-Improper collection]

Hi Raujo,

Thanks for coming to the forums with your issue. We understand you were charged twice for a subscription. We recommend to request a call from support and go over it with them. As they will be able to look into your account. We do not have the tools here
    for that.

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  5. SuprX BR Win User

Cobrança Indevida [Translate] Improper collection

Ninguem tem acesso ao seu aparelho? filhos, irmãos, amigos? seu cartão é cadastrado na sua conta? O problema dessas faturas é q ja foi usufruido, é complicado agora pedir reembolso de uma assinatura q ja foi usada... Mas tente contactar o suporte direto:

https://support.xbox.com/pt-BR/contact-us#2

[Translate by Mod]

No one has access to your device? Children, brothers, friends? Your card is registered to your account? The problem of these invoices is Q has been enjoyed, it is complicated now to ask for a refund of a subscription Q has already been used... But try contacting
    direct support:

https://support.xbox.com/pt-BR/contact-us#2
  6. XBF Brad A Win User

Cobrança indevida[Translation-Improper collection]

Hello Maria,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you have an issue with a charge. Unfortunately, no one here on the forums can help identify a charge. You will need to reach out to support for further assistance. You can either do so by chat or request
    a call.

• Step 1 ----click on Contact us
    • Step 2 ----under what you having trouble with select Subscriptions & billing
    • Step 3-----under what is the issue I can't redeem a code then hit next

Step 4 ----scroll down to select request a call

Hope this helps.

Brad
Thema:

Loading...
  1. COBRANÇA INDEVIDA[Translation-IMPROPER COLLECTION] - Similar Threads - COBRANÇA INDEVIDA Translation

2. Cobrança indevida[Translation-Improper collection]

in XBoX on Consoles
    Cobrança indevida[Translation-Improper collection]: Boa tarde! Acabei de adquirir o Xbox Game Pass Ultimate, com o custo de R$1,00 já com impostos no primeiro mês! Porém ao consultar o extrato do meu cartão de crédito, constam 2 cobranças, uma...
  3. Cobrança Indevida no cartão -[Translation - Improper Card Charge]

in XBoX on Windows
    Cobrança Indevida no cartão -[Translation - Improper Card Charge]: Olá boa tarde venho por meio deste tópico na esperar de receber ajuda ou algum tipo de contato ou resposta da microsoft pois tente através de chats online mais não consegui realizar o contato. No...
  4. Cobranças Indevidas no Xbox Game Pass [Mod Translation-Cobranças Indevidas no Xbox Game Pass]

in XBoX Games and Apps
    Cobranças Indevidas no Xbox Game Pass [Mod Translation-Cobranças Indevidas no Xbox Game Pass]: No mês novembro, mais precisamente no dia 22, fiz uma compra em uma promoção de 1 real do "Xbox game pass" durante um mês, porém foi debitado na hora 4 reais ao cadastrar o cartão, até ai tudo bem...
  5. Cobrança indevida!!! [Mod Translation - Improper billing!!!]

in XBoX on Consoles
    Cobrança indevida!!! [Mod Translation - Improper billing!!!]: Senhores eu efetuei a assinatura do xbox game pass na promoção três meses por 1,00 e de repente veio essa cobrança no cartão de crédito e depois mais 4,00 que eu não sei de onde é, estou tentando...
  6. Cobrança indevida [Translate] Improper collection

in XBoX Games and Apps
    Cobrança indevida [Translate] Improper collection: Boa noite, fiz a compra de 1 mês de xbox ultimate game pass por 1 real adicionei o cartao fiz a compra, removi o cartão e me foi cobrado 4 reais indevidamente, espero q isso seja estornado antes...
  7. Cobrança indevida [Mod Translation - Improper billing]

in XBoX on Consoles
    Cobrança indevida [Mod Translation - Improper billing]: Recebi uma cobrança em meu cartão de crédito no dia 15/9/2019, no valor de 149,00, referente ao XBOX LIVE GOLD, porém, esta cobrança foi feita automaticamente sem que eu estivesse usando o...
  8. COBRANÇAS INDEVIDAS NO CARTAO[Translation-IMPROPER CHARGES IN THE CARTAO]

in XBoX Sales and Promo
    COBRANÇAS INDEVIDAS NO CARTAO[Translation-IMPROPER CHARGES IN THE CARTAO]: Minha conta do XBOX foi invadida e realizaram varios debitos no cartao cadastrado. Era o cartao que cadastrei para pagar a mensalidades das assinaturas. Este cartao pertence a Avó do meu filho....
  9. Cobrança indevida[Translation-Improper collection]

in XBoX Games and Apps
    Cobrança indevida[Translation-Improper collection]: Estao cobrando dois valores de 29 reais deste mes de julho tirei o extrato do meu cartao e tem cobrança para o proximo mes de de agosto sendo que a fiz assinatura de 1 real cancelei a cobrança...
  10. Cobrança Indevida [Translate] Improper collection

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança Indevida [Translate] Improper collection: Venho recebendo 6 meses uma cobrança no meu cartão de credito no valor de R$29,00, referente a Xbox Live Gold. Consta que foi adquirido em 14/12/2018, porém não fiz nenhuma compra. Não consigo...