Cobrança -[Translation - Collection]

Discus and support Cobrança -[Translation - Collection] in XBoX Accessibility to solve the problem; Bom dia, está sendo cobrado em meu cartão todo mês, um valor de 39,90, o qual não autorizei. O aparelho de XBOX do meu filho está quebrado há vários... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by LUCIANERAIMUNDO, Feb 5, 2020.

1. Cobrança -[Translation - Collection]

Bom dia, está sendo cobrado em meu cartão todo mês, um valor de 39,90, o qual não autorizei. O aparelho de XBOX do meu filho está quebrado há vários meses, ele sequer está jogando. Solicito que seja cancelado imediatamente esta cobrança e que seja também
    reembolsado os valores cobrados anteriormente no meu cartão, obrigada.

-[Translation - Good morning, my card is being charged every month, a value of 39.90, which I did not authorize.
    My son's XBOX device has been broken for several months, he is not even playing.
    I request that this charge be canceled immediately and that the amounts previously charged to my card also be refunded, thank you.]

:)

LUCIANERAIMUNDO, Feb 5, 2020
  2. VampyOcean1520 Win User

cobrança [Translation - Collection]

Você pode falar com o suporte para conseguir um reembolso

[Translation - You can talk to support to get a refund.]
  3. XBF Brad A Win User

Cobrança [Translation-Collection]

Hi Gislaine,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you have issue with a charge. We recommend requesting a call from support. They will be able to assist you as they can look over the charge with you. We here on the forums are unable to do so.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----click on Contact us
    • Step 2 ----under what you having trouble with select Subscriptions & billing
    • Step 3-----under what is the issue I can't redeem a code then hit next

Step 4 ----scroll down to select request a call

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  4. XBF Felixx P Win User

Cobrança [Translate] Collection

Hey pedroluiz9!

Thanks for reaching out to Xbox forums support.

I would suggest setting up a call back from an Xbox Live support agent by following the steps below. The agent would be able to look into your account and turn off the reoccurring payments for your subscriptions.

As
    provided above the best way to reach Live Support would be here:
    https://support.xbox.com/contact-us#0

Step 1 ----Select Xbox One

Step 2 ----Select See other options

Step 3 ----Select topic (Ex. System Update)

Step 4 ----Select "Show contact options"

Step 5 ----Select request a call from support

I hope this helps a bit more.

Felix

Xbox forums support
  5. XBF Crystal P Win User

cobrança [Translation - Collection]

Hi there hiagosilva1,

Thanks for reaching out! I'm sorry to hear about the issue you may be experiencing with a transaction on your Microsoft
    Account. If you purchased a content on your account, please take a moment to
    view your Xbox purchase
    history online
    to confirm the purchase.

If the problem persists,
    contact Customer Support
    for further assistance. Unfortunately, here in forums we do not have any tools for billing or subscription issues.

Hope this helps.
  6. WPAK Win User

Cobrança [Translation - Collection]

Web translation:

Collection

I'm having a problem, forgot to turn off Xbox Live Gold auto-renewal, and now they're charging, what do I do to remove the charge?

Response:

Hi there,

the quickest way is to pay the amount due and after that cancel the subscription. Depending on how much of the the subscription remains (with the payment due) you might receive a partial refund.

For more information on how to solve a payment due issue see this link:

https://support.xbox.com/billing/xbox-subscriptions/pay-past-due-balance-on-xbox-subscription
Thema:

Cobrança -[Translation - Collection]

Loading...
  1. Cobrança -[Translation - Collection] - Similar Threads - Cobrança Translation Collection

2. Cobrança[Translation-Collection]

in XBoX Accessibility
    Cobrança[Translation-Collection]: Bom dia fiz a assinatura da game pass até ai tudo bem só q que está cobrando R$ 4 pela ativação do cartão e não foi falado isso,fico no aguardo [Translation-Good morning I signed the game pass...
  3. Cobrança indevida[Translation-Improper collection]

in XBoX on Consoles
    Cobrança indevida[Translation-Improper collection]: Boa tarde! Acabei de adquirir o Xbox Game Pass Ultimate, com o custo de R$1,00 já com impostos no primeiro mês! Porém ao consultar o extrato do meu cartão de crédito, constam 2 cobranças, uma...
  4. COBRANÇA INDEVIDA[Translation-IMPROPER COLLECTION]

in XBoX Accessibility
    COBRANÇA INDEVIDA[Translation-IMPROPER COLLECTION]: Olá, um tempo atrás recebi a cobrança de um produto da Microsoft em meu cartão de credito, como não havia realizado a compra, reportei no momento em que vi para a empresa do cartão. Preciso de...
  5. Cobrança [Translation-Collection]

in XBoX on Consoles
    Cobrança [Translation-Collection]: Estão cobrando uma compra que já foi paga de 03 de 2019. [Translation-They are charging a purchase that has already been paid from 03 2019.] e0ba9ab1-c551-4d32-8dbc-5f710bcb0c2c
  6. cobrança de 4 R$ ainda não estornada[Translation-4 R$ collection not yet reversed]

in XBoX on Consoles
    cobrança de 4 R$ ainda não estornada[Translation-4 R$ collection not yet reversed]: Bom levanto essa questão porque tudo bem ter uma cobrança de 4 R$ por troca de informações do cartão de credito. Mas enfim, desde de 22 de fevereiro de 2020 não fui estornado. Bom 4 R$ é pouco,...
  7. Cobrança [Translate] Collection

in XBoX on Consoles
    Cobrança [Translate] Collection: Gostaria de saber como faço para cancelar a cobrança recorrente, o limite do meu cartão diminuiu e não conseguiram passar, porem não quero mais que seja cobrado mas eles estão informando que tenho...
  8. Cobrança indevida [Translate] Improper collection

in XBoX Games and Apps
    Cobrança indevida [Translate] Improper collection: Boa noite, fiz a compra de 1 mês de xbox ultimate game pass por 1 real adicionei o cartao fiz a compra, removi o cartão e me foi cobrado 4 reais indevidamente, espero q isso seja estornado antes...
  9. Cobrança indevida[Translation-Improper collection]

in XBoX Games and Apps
    Cobrança indevida[Translation-Improper collection]: Estao cobrando dois valores de 29 reais deste mes de julho tirei o extrato do meu cartao e tem cobrança para o proximo mes de de agosto sendo que a fiz assinatura de 1 real cancelei a cobrança...
  10. Cobrança Indevida [Translate] Improper collection

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança Indevida [Translate] Improper collection: Venho recebendo 6 meses uma cobrança no meu cartão de credito no valor de R$29,00, referente a Xbox Live Gold. Consta que foi adquirido em 14/12/2018, porém não fiz nenhuma compra. Não consigo...