cobranças a Mais.[Translation-More charges.]

Discus and support cobranças a Mais.[Translation-More charges.] in XBoX on Consoles to solve the problem; Boa tarde,No dia 27/06/20,fiz uma compra de CP para o jogo Call of Duty:Modern Warfare. Eu estava com 300 CP e faltava 700CP para comprar o Passaporte... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by SpectroDii, Jun 30, 2020.

1. SpectroDii
    SpectroDii Guest

Boa tarde,No dia 27/06/20,fiz uma compra de CP para o jogo Call of Duty:Modern Warfare.

Eu estava com 300 CP e faltava 700CP para comprar o Passaporte para a 4 temporada.

então fiz uma compra de 15,80 para 500CP e outra de 8,00 Para 200CP para completar 1000CP para a comprar da temporada,mas quando fiz a compra dos 200CP,deu um erro no pagamento,então tentei
    de novo e me cobraram 2x os 8,00 Reais ,como tivesse feito duas compra de 200CP.

E o mais estranho é que não recebi os CP a mais que me cobraram a Mais!

Percebi que recebi as cobranças no cartão de Crédito e também os pedidos no e-mail

Queria saber o que aconteceu? e porque me cobraram a Mais? por algo que nem ganhei!

e espero restarcimento do valor cobrado indevido.

Sei que é pela Activision as compras,mas pago pela Microsoft.

[Translation-Good afternoon, On 06/27/20, I made a purchase of CP for the game Call of Duty: Modern Warfare.I had 300 CP and I needed 700CP to buy the Passport for the 4 season.so
    I made a purchase of 15.80 for 500CP and another of 8.00 For 200CP to complete 1000CP to buy it for the season, but when I bought the 200CP, there was an error in the payment, so I tried again and I was charged 2x 8.00 Reais, as if I had made two purchases
    of 200CP.And the strangest thing is that I didn’t receive the extra CP that I was charged for!I realized that I received the credit card charges and also the orders in the emailDid you know what happened? and why I was charged more? for something I didn't
    even win!and I expect reimbursement of the amount unduly charged.I know it's Activision purchases, but I pay for Microsoft.]

:)

SpectroDii, Jun 30, 2020
    1 person likes this.
  2. XBF Brad A Win User

Hi Spectro,

Thanks for reaching out to the forums. I'm sorry to hear about the issue with the purchases.With the charge you didn't receive the CP for. Here is some additional information regarding the refund process.

In regards to requesting a refund you will need to do so online. Click here to learn
    How
    to complete the refund request form
    .

After you submit the request, you’ll receive confirmation and follow-up emails that will include instructions on how to keep track of your request.

If you are needing further assistance with the purchase I would suggest to contact Live Support.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call:

• Step 1 ----click on Contact us
    • Step 2 ----under what you having trouble with select Subscriptions & billing
    • Step 3-----under what is the issue I can't redeem a code then hit next

Step 4 ----scroll down to select request a call

Please be sure to try the website request refund first, as agents will direct you there anyway. Also you are able to reply to the emails that you will receive from doing the online request directly.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  3. XBF Brad A Win User

Cobranças[Translation-Charges]

Hi Rhuan,

As the question has been answered, I will go ahead and lock this thread as to prevent repetitive answers. Feel free to come back anytime if you have a question or issue.

Thanks,

Brad
  4. Onyx Is Here Win User

Cobranças[Translation-Charges]

If you opt to purchase a membership online then it is automatically set up to auto renew for you. You will only be charged for the next month.

If you turn off auto renew then you will only be charged for the one month when you place the order.
  5. cristianosilveira2 Win User

problema com cobrança!!! (Billing problem!!!)

eu já havia removido a cobrança automática, mesmo assim foi cobrado. quero o reembolso pois não usei

Translate-I had already removed the automatic charge, yet it was charged. I want the refund because I have not used
  6. XBF Brad A Win User

Cobranças Indevidas[Translation-Improper Charges]

Hi Greeg,

I'm sorry to hear about the issue with the purchases.Here is some additional information regarding the refund process.

In regards to requesting a refund you will need to do so online. Click here to learn
    How
    to complete the refund request form
    .

After you submit the request, you’ll receive confirmation and follow-up emails that will include instructions on how to keep track of your request.

If you are needing further assistance with the purchase I would suggest to contact Live Support.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call:

• Step 1 ----click on Contact us
    • Step 2 ----under what you having trouble with select Subscriptions & billing
    • Step 3-----under what is the issue I can't redeem a code then hit next

Step 4 ----scroll down to select request a call

Please be sure to try the website request refund first, as agents will direct you there anyway. Also you are able to reply to the emails that you will receive from doing the online request directly.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
Thema:

Loading...
  1. cobranças a Mais.[Translation-More charges.] - Similar Threads - cobranças Mais Translation

2. Cobrança indevida -[Translation - Improper billing]

in XBoX on Windows
    Cobrança indevida -[Translation - Improper billing]: Olá! Comprei o gamepass para PC no mês passado, e assim que coloquei o número do cartão para fazer a compra, houve uma cobrança de 4 reais. Além do 1 real que seria o valor correto. Ou seja, foi...
  3. Cobranças Indevidas[Translation-Improper Charges]

in XBoX Sales and Promo
    Cobranças Indevidas[Translation-Improper Charges]: Boa Tarde, esta havendo cobranças indevidas referentes a Microsoft em meu cartão de credito, dia 03/06/2020 houveram cinco cobranças no valor de 1 real cada, dia 15/06/2020 uma cobrança de 1,77...
  4. Cobrança indevida

in XBoX Games and Apps
    Cobrança indevida: Recebi um e-mail informando que o Número do pedido 7082319710 referente a compra no valor de R$ 18,90 tinha sido concluído. Porem não reconheço a compra e não consigo cancelar. Aguardo contato...
  5. Cobrança indevida!!!

in XBoX on Windows
    Cobrança indevida!!!: Foi cobrado no meu cartão o total de 13,99 R$ duas vezes da assinatura do game pass para o PC, quero saber a respeito pois nao vou pagar duas vezes pra utilizar 1 serviço e também está constando...
  6. Cobrança integral no primeiro mês de Game Pass Ultimate[Translation-Full charge in the...

in XBoX on Consoles
    Cobrança integral no primeiro mês de Game Pass Ultimate[Translation-Full charge in the...: Boa noite, Hoje dia 04 de Junho de 2020, fiz a migração de minhas contas (Game Pass e Live Gold) para Ultimate, o qual informa que no primeiro mês seria cobrado R$1,00 e nos demais R$39,99, porém...
  7. Cobrança em cartão de crédito[Credit card charge]

in XBoX Games and Apps
    Cobrança em cartão de crédito[Credit card charge]: Meu cartão de crédito ficou gravado e meu filho já fez compras sem minha permissão. Como limpar os dados do cartão de crédito?????? [Translation - My credit card has been recorded and my son has...
  8. Cobrança[Translation-Collection]

in XBoX Accessibility
    Cobrança[Translation-Collection]: Bom dia fiz a assinatura da game pass até ai tudo bem só q que está cobrando R$ 4 pela ativação do cartão e não foi falado isso,fico no aguardo [Translation-Good morning I signed the game pass...
  9. Cobrança indevida.

in XBoX on Consoles
    Cobrança indevida.: Boa noite! Fiz uma compra de um jogo e me cobraram 4,00 reais a mais. Acho uma cobrança injusta com o consumidor,wuero muito meu dinheiro de volta! c3761b3c-dc74-4ff2-b66c-4555ffebbe83
  10. Cobrança a mais no Xbox one em contratação de filme[Translation-Extra charge on Xbox one on...

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança a mais no Xbox one em contratação de filme[Translation-Extra charge on Xbox one on...: Boa noite, foi cobrado 40,00 porém o filme que meu marido alugou era 9,90. Cobrança de 30,00 a mais como faço para ter estorno da cobrança indevida? [Translation-Good evening, it was charged...