COBRANÇAS INDEVIDAS NO CARTAO[Translation-IMPROPER CHARGES IN THE CARTAO]

Discus and support COBRANÇAS INDEVIDAS NO CARTAO[Translation-IMPROPER CHARGES IN THE CARTAO] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Minha conta do XBOX foi invadida e realizaram varios debitos no cartao cadastrado. Era o cartao que cadastrei para pagar a mensalidades das... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by MPC MARTINS, Aug 29, 2019.

1. MPC MARTINS
    MPC MARTINS Guest

Minha conta do XBOX foi invadida e realizaram varios debitos no cartao cadastrado.

Era o cartao que cadastrei para pagar a mensalidades das assinaturas.

Este cartao pertence a Avó do meu filho.

Estou desde ontem a noite brigando com os atendentes virtuais, sem obter

a minima eficiencia para o problema.

Nao encontrei nenhum canal de reclamaçao ou denuncias de hacker

nos sites e nos links da Microsoft.

segue a relaçao de debitos indevidos:

02AGOSTO R$ 31,00

07AGOSTO R$ 31,00

07AGOSTO R$ 31,00

12AGOSTO R$ 307,00

21AGOSTO R$ 44,00

23AGOSTO R$ 31,00

25AGOSTO R$ 31,00

O Telefone 0800 047 4668 nao atende.

[Translation-My XBOX account has been hacked and made several debit in the registered card.

It was the card I used to pay the tuition fees for the signatures.

This card belongs to my son's grandmother.

I've been fighting with the virtual attendants since last night, without getting

The minimum efficiency for the problem.

I have not found any complaint channel or hacker complaints

On the Microsoft sites and links.

Follows the relationship of undue debites:

02AUGUST R $31.00

07AUG R $31.00

07AUG R $31.00

12AUGUST R $307.00

21AUGUST R $44.00

23AUGUST R $31.00

25AUGUST R $31.00

Phone 0800 047 4668 is not answering.]

:)

MPC MARTINS, Aug 29, 2019
  2. SuprX BR Win User

Tenha certeza q ninguem mais tem acesso a sua conta, depois entre em contato con o suporte eles vao investigar o ocorrido, vai dar certo nao se preocupe.

[Translation-Rest assured that no one else has access to your account, then contact the support they will investigate what happened, it'll work not to worry. ]
  3. Thiago Salles Garcia Win User

Ola Bom dia sugiro que vc entre em contato com a operadora de seu cartão! ou nos telefones

[Translation-Hello good morning I suggest you contact the carrier of your card! Or on the phones ]

0800-761-7454. (11) 4706-0900 Microsoft

0800 891 9835 Xbox One
  4. M3tal Daz3 Win User

Only xbox live support can help you in case of a hacked account , by performing an investigation under your account. Meanwhile I suggest you to change your account's password.
  5. XBF Brad A Win User

Hi MPC,

Thanks from coming to the forums. Sorry for the issue with charges on your account. We suggest to request a call from support. They will be able to sort this out for you and assist in preventing it again.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  6. XBF Brad A Win User

Cobrança indevida[Translation-Improper collection]

Hi Raujo,

Thanks for coming to the forums with your issue. We understand you were charged twice for a subscription. We recommend to request a call from support and go over it with them. As they will be able to look into your account. We do not have the tools here
    for that.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
Thema:

Loading...
  1. COBRANÇAS INDEVIDAS NO CARTAO[Translation-IMPROPER CHARGES IN THE CARTAO] - Similar Threads - COBRANÇAS INDEVIDAS CARTAO

2. Cobrança indevida [Improper collection]

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança indevida [Improper collection]: Foram feitas diversas compras na microsoft / xbox sem minha autorização. Não consegui contato com a empresa nem uma forma de cancelar tais compras. Aguardo retorno [Translation-Several purchases...
  3. Cobrança de 4 reais indevida (Improper 4 reais charge)

in XBoX on Consoles
    Cobrança de 4 reais indevida (Improper 4 reais charge): Fui fazer a compra de um jogo que estava no saldão, e fui cobrado de 4 reais separado no cartão crédito sem motivo algum.. comprei um jogo apenas e + nadaa Translation: I went to buy a game that...
  4. Cobrança indevida [Mod Translation - Improper billing]

in XBoX on Consoles
    Cobrança indevida [Mod Translation - Improper billing]: Recebi uma cobrança em meu cartão de crédito no dia 15/9/2019, no valor de 149,00, referente ao XBOX LIVE GOLD, porém, esta cobrança foi feita automaticamente sem que eu estivesse usando o...
  5. Cobrança indevida[Translation-Improper collection]

in XBoX Games and Apps
    Cobrança indevida[Translation-Improper collection]: Estao cobrando dois valores de 29 reais deste mes de julho tirei o extrato do meu cartao e tem cobrança para o proximo mes de de agosto sendo que a fiz assinatura de 1 real cancelei a cobrança...
  6. Cobrança indevida

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança indevida: Foram feitas diversas compras na microsoft / xbox sem minha autorização. Não consegui contato com a empresa nem uma forma de cancelar tais compras. Aguardo retorno...
  7. Cobrança Indevida [Translate] Improper collection

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança Indevida [Translate] Improper collection: Venho recebendo 6 meses uma cobrança no meu cartão de credito no valor de R$29,00, referente a Xbox Live Gold. Consta que foi adquirido em 14/12/2018, porém não fiz nenhuma compra. Não consigo...
  8. Cobrança indevida no cartão de crédito [Improper credit card charges]

in XBoX Sales and Promo
    Cobrança indevida no cartão de crédito [Improper credit card charges]: Boa tarde. No mês de Fevereiro fiz uma compra do Game Pass, promoção de R$ 1,00. O cartão utilizado foi excluído do aplicativo Nubank, no mês de Março foram feitas algumas tentativas de cobrança,...
  9. cobrança indevida [Improper collection]

in XBoX Accessibility
    cobrança indevida [Improper collection]: nao consigo cançelar uma cobrança indevida da microsoft [Translation - I can't get an improper charge from Microsoft] b1758bee-6042-4195-9649-2a318c0f6747
  10. Cobrança indevida [Improper Collection]

in XBoX on Consoles
    Cobrança indevida [Improper Collection]: Ouve um cobrança que eu não sabia que seria cobrada, tem como resolver isso ? Translation: [Listen to a charge I didn't know would be charged, is there a way to solve this?]...