Código: 0x87E10BD0

Discus and support Código: 0x87E10BD0 in XBoX on Windows to solve the problem; Algum tempo atras comprei Forza 3 edição ultimate hoje 11/08/19 vou instalar aparece adquirindo licença e retorna com a seguinte mensagem Código:... Discussion in 'XBoX on Windows' started by FernandoMilanezi, Aug 14, 2019.

1. Código: 0x87E10BD0

Algum tempo atras comprei Forza 3 edição ultimate hoje 11/08/19 vou instalar aparece adquirindo licença e retorna com a seguinte mensagem Código: 0x87E10BD0 já fiz de tudo e nada resolve compro o jogo e não posso joga-lo novamente estou usando a versão Windows
    10 pro Workstation agora só que falta eu ter que compra-lo novamente

[Translation-Some time ago I bought Forza 3 Ultimate Edition today 11/08/19 will install pops up acquiring license and returns with the following message code: 0x87E10BD0 I've done everything and nothing solves buy the game and I can not play it
    again I'm using the Windows 10 Pro version Workstation now only that's missing I have to buy it again ]

:)

FernandoMilanezi, Aug 14, 2019
  2. Geth Win User

3. Sir Lancealot83 Win User

Hello. Thank you for posting on the xbox forums. Here are a few methods you can try to hopefully resolve your issue. First make sure you are signed into your microsoft account before downloading. This would be the easiest fix. :)

Method 1: Recreate the AUInstallAgent folder.

a. Press Windows key + R to open the Run Dialog.

b. Type %windir% and press Enter. You should now be in the Windows folder.

c. Look for a folder called AUInstallAgent. If it is missing in the Windows folder, then right click on an empty space and click on New folder.

d. Rename the folder as AUInstallAgent.

e. Restart the Computer and check if you are able to install apps.

*If the folder is not missing continue to method 2.

Method 2: Reset Windows Store Cache.

Follow these steps to do so.

a. On the desktop, press Windows key + R to open the Run Dialog.

b. Type wsreset.exe and press Enter.

Method 3: Try to install the apps in Clean Boot.

To help troubleshoot error messages and other issues, you can start Windows by using a minimal set of drivers and startup programs. This kind of startup is known as a "clean boot." A clean boot helps eliminate software conflicts. Here is the link for your
    reference to perform clean boot.

How to preform a clean boot - Windows

Be sure to read the section on how to reset your computer to start normally after the clean boot.

Hope this helps.
  4. Mister Mascot Win User

Código

Hey there UnwoundLemur166,

Once a code is redeemed on an account, you no longer need it. To re-download content on your Xbox 360, you'll want to use this guide

HERE
    .

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.
  5. PAiiN btw Win User

Não consigo baixar Hello Neighbor (0x803f8001) [Translation-I can not download Hello Neighbor (0x803f8001)]

Boa noite. Não consigo realizar o download do jogo Hello Neighbor, que está disponível na Xbox Live Pass Ultimate para PC. A seguinte mensagem de erro aparece: (0x803f8001). Já vi diversos tópicos sobre este erro e nenhum dos procedimentos respondidos funcionam.

O jogo dá este erro pelo aplicativo da Xbox (Beta) e quando vou tentar iniciar o download do jogo pela Microsoft Store aparece "Adquirindo Licença..." e em seguida o mesmo erro Código: 0x803F8001.

Este erro ocorreu por enquanto somente no Hello Neighbor.

Aguardo suporte.

Código de erro: 0x803f8001

6. SmileWolfMex Win User

redeem codes

Hola mi problema es que cuando intento ingresar un código de 1500 microsoft points con tarjeta de prepago me dice que el código no es valido
Thema:

Loading...
  1. Código: 0x87E10BD0 - Similar Threads - Código 0x87E10BD0

2. RDR 2 - Código presente, Barras de ouro. [RDR 2 - Code present, Gold bars.]

in XBoX Sales and Promo
    RDR 2 - Código presente, Barras de ouro. [RDR 2 - Code present, Gold bars.]: Olá, bem-vindo e obrigado por tentare ajudar. Ontem um amigo me enviou um código presente de barras de ouro do rdr 2, quando fui resgatar o código o jogo entendeu que eu ja possuia as barras, e...
  3. Fortnite código [Mod translation-Fortnite code]

in XBoX on Windows
    Fortnite código [Mod translation-Fortnite code]: Sou da plataforma pc do fortnite e adicionei um código de skin exclusiva da Xbox, mais minha conta da Xbox é vinculada com minha conta da plataforma pc, queria saber como faço pra poder obter...
  4. Canjear Código [Mod translation-Redeem Code]

in XBoX Games and Apps
    Canjear Código [Mod translation-Redeem Code]: Porque no puedo canjear un código para Gold? Me sale que el pago no fue procesado, que hago? [Mod translation-Why can't I redeem a code for Gold? I get that the payment was not processed, what do...
  5. Resgate de código na xbox live[Translation-Code redemption on xbox live]

in XBoX Games and Apps
    Resgate de código na xbox live[Translation-Code redemption on xbox live]: Olá ! Tenho um código que foi resgatado em uma conta que eu não tenho mais. Tem alguma forma de identificar em qual conta esse código foi resgatado? [Translation-Hello! I have a code that was...
  6. Código de error de actualización fallida 4467-0000-0080-0300-8007-0570 [Mod Translation -...

in XBoX on Consoles
    Código de error de actualización fallida 4467-0000-0080-0300-8007-0570 [Mod Translation -...: Código de error de actualización fallida 4467-0000-0080-0300-8007-0570 solicito una resolucion al problema [Mod Translation - Update failed error code 4467-0000-0080-0300-8007-0570 I request a...
  7. Código de error de actualización fallida 4467-0000-0080-0300-8007-0570 [Mod Translation -...

in XBoX on Consoles
    Código de error de actualización fallida 4467-0000-0080-0300-8007-0570 [Mod Translation -...: Necesito una respuesta inmediata al siguiente problema . Código de error de actualización fallida 4467-0000-0080-0300-8007-0570 [Mod Translation - I need an immediate response to the following...
  8. Fallout 76 tricentenario canjeo de código ayuda [Edit - Translation] - Fallout 76...

in XBoX Games and Apps
    Fallout 76 tricentenario canjeo de código ayuda [Edit - Translation] - Fallout 76...: Hola verán explicaré mi problema espero me lo resuelvan rápido Compre fallout 76 tricentenario lo puse a descargar y canje los códigos que traía que eran uno de 500 puntos para comprar en la...
  9. Código de error: 0x80070057 (Forza Horizon 4 PC)[Error code: 0x80070057 (Forza Horizon 4 PC)]

in XBoX Games and Apps
    Código de error: 0x80070057 (Forza Horizon 4 PC)[Error code: 0x80070057 (Forza Horizon 4 PC)]: Bueno, el tema es sencillo... obtengo ese error al intentar descargar la última actualización del Forza. Preferiblemente quisiera probar todo lo posible antes de tener que reinstalar, porque,...
  10. resgate de código [Mod Translation - code redemption]

in XBoX Accessibility
    resgate de código [Mod Translation - code redemption]: comprei meu game pass por causa do nitro no discord e nao sei ativar como ativo? [Mod Translation - I bought my game pass because of nitro in discord and I don't know how to activate it as...