Codigo de Discord Nitro (Discord nitro code)

Discus and support Codigo de Discord Nitro (Discord nitro code) in XBoX Games and Apps to solve the problem; Comprei um game pass ultimate, e estava querendo ativar meu discord nitro, mas não recebi o codigo pelo aplicativo e não tenho xbox one, teria como eu... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by ItzLeo200, Jan 6, 2020.

1. ItzLeo200
    ItzLeo200 Guest

Comprei um game pass ultimate, e estava querendo ativar meu discord nitro, mas não recebi o codigo pelo aplicativo e não tenho xbox one, teria como eu conseguir esse codigo de outro jeito? (Translation, I bought a game pass ultimate, and was wanting to
    activate my discord nitro, but I did not receive the code by the application and I do not have xbox one, how would I get this code otherwise?)

:)

ItzLeo200, Jan 6, 2020
  2. JoelAlves1987 Win User

Como pegar o nitro do Xbox Game Pass[How to get nitro from Xbox Game Pass]

Voce pode ir na aba game pass, la vai ter a opcao discord nitro , depois so ler o codigo QR e vai direcionar para a pagina do discord e la voce vai adquirir o discord nitro , espero que ajude.

[Translation - You can go to the game pass tab, it will have the discord nitro option, then just read the QR code and it will direct you to the discord page and there you will get the discord nitro, hope it helps.]
  3. XBF Brad A Win User

Hi Leo,

Thanks for coming to the forums. If you do not own an Xbox One console, then you should receive the URL's to redeem the offers via Xbox Live messages on the Xbox (Beta) app for Windows 10 or the Xbox Console Companion app (Windows 10 or mobile).
    If you do not want to wait, you can request a call from support to see what they can do for you.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

There is nothing that we can do regarding this promotion on the forums so you will either have to contact Xbox Customer Support for help or wait until next week to receive it via Xbox Live messages.

Thanks,

Brad
  4. XBF Brad A Win User

Hi Leo,

Thanks for coming to the forums. If you do not own an Xbox One console, then you should receive the URL's to redeem the offers via Xbox Live messages on the Xbox (Beta) app for Windows 10 or the Xbox Console Companion app (Windows 10 or mobile).
    If you do not want to wait, you can request a call from support to see what they can do for you.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

There is nothing that we can do regarding this promotion on the forums so you will either have to contact Xbox Customer Support for help or wait until next week to receive it via Xbox Live messages.

Thanks,

Brad
  5. MrMelon Win User

I haven't received my Discord Nitro , Spotify Premium and EA access code yet.

What is Discord Nitro?
    Discord nitro is a subscription for Discord and is part of the $1 deal for xbox ultimate game pass.
  6. EnolaCat Win User

Requesting discord nitro

If you received Discord Nitro with the promotion follow the steps in this Discord Support article
    'Xbox Game Pass & Discord Nitro' to claim your Discord Nitro subscription. Everything you need to know
    about how to redeem it is covered.
Thema:

Loading...
  1. Codigo de Discord Nitro (Discord nitro code) - Similar Threads - Codigo Discord Nitro

2. resgate de codigo na conta errada[redemption code in the wrong account]

in XBoX on Consoles
    resgate de codigo na conta errada[redemption code in the wrong account]: caros, boa noite, meu filho resgatou o codigo da gold no email dele e o certo seria o meu como pai, como posso fazer para trocar a conta do codigo resgatado, por exemplo o codigo da gold 12 meses...
  3. codigo live gold[codigo live gold]

in XBoX on Consoles
    codigo live gold[codigo live gold]: inseri um codigo live gold 12 meses mas nao entrou. [Translation - I entered a code live gold 12 months but did not enter.] 948995fc-8646-46dc-a867-226d2cea8d77
  4. Cree una cuenta de Xbox e ingrese codigos de juego y no puedo accesar

in XBoX on Consoles
    Cree una cuenta de Xbox e ingrese codigos de juego y no puedo accesar: He creado una cuenta para mi XBOX ONE, la use y todo como 5 dias aproximadamente, pero automáticamente se cerro y ahora no puedo entrar, lo peor es que ingrese codigos de juegos que recien habia...
  5. Erro codigo 8c150009

in XBoX on Consoles
    Erro codigo 8c150009: Oi eh comprei um cartão De live gold De 3 messes no xbox 360 eu coloquei o código no xbox e depois fui conferir e De erro 8c150009 84ed7120-b131-4000-b56f-b038fa6b0465
  6. NO PUEDO CANJEAR MI CODIGO DE SALDO MICROSOFT[I CANNOT EXCHANGE MY MICROSOFT BALANCE CODE]

in XBoX Sales and Promo
    NO PUEDO CANJEAR MI CODIGO DE SALDO MICROSOFT[I CANNOT EXCHANGE MY MICROSOFT BALANCE CODE]: Hoy compre una tarjeta de regalo de saldo microsoft, y cuando intento escribir el codigo me salta el mensaje de : "No se encontro el codigo. Intenta volver a escribirlo. si no funciona ponte en...
  7. Não recebi o email com o codigo com nitro[I didn't receive the email with the nitro code]

in XBoX Accessibility
    Não recebi o email com o codigo com nitro[I didn't receive the email with the nitro code]: Ola, boa noite. eu comprei o xbox game pass ultimate semana passada e não recebi o email de vcs com o codigo para o nitro do discord ate agr, poderiam me ajudar? [Translation - Hello .. Good...
  8. Pes 2019 apresentando codigo de erro 0x82d40007[Pesos 2019 showing error code 0x82d40007]

in XBoX Games and Apps
    Pes 2019 apresentando codigo de erro 0x82d40007[Pesos 2019 showing error code 0x82d40007]: Boa tarde a todos. Estava jogando e tudo normal, ate que anteontem o jogo aparece essa mensagem de erro 0x82d40007 e nao abre mais. Alguem poseria me ajudar? [Translation - Good afternoon...
  9. codigo de resgate [rescue code]

in XBoX Sales and Promo
    codigo de resgate [rescue code]: Boa noite gente,resgatei um codigo de skin de fortnite no site da xbox online,mas ao logar no game nao recebi nada ainda,e quando vou em historico de transaçoes aparece que foi resgatado com...
  10. Qual é a correção do erro do codigo status: 8C150009

in XBoX Accessibility
    Qual é a correção do erro do codigo status: 8C150009: Eu tento fazer uma compra e geralmente da erro de pagamento mas meu cartão está em ordem e fatura paga, e não da para pagar o conteúdo para poder baixar e quando quero atualizar e ver meu cartão...