come posso contattare il supporto microsfot??? -[Translation - how can i contact microsoft...

Discus and support come posso contattare il supporto microsfot??? -[Translation - how can i contact microsoft... in XBoX Accessibility to solve the problem; quando provo a fare acquisti su xboxstore e uso la carta legata al mio account mi dice di contattare il supporto microsoft -[Translation - when I try... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Dott.Hanniball, Sep 4, 2019.

1. come posso contattare il supporto microsfot??? -[Translation - how can i contact microsoft...

quando provo a fare acquisti su xboxstore e uso la carta legata al mio account mi dice di contattare il supporto microsoft

-[Translation - when I try to shop on xboxstore and use the card linked to my account tells me to contact microsoft support]

:)

Dott.Hanniball, Sep 4, 2019
  2. XBF Leo G Win User

come posso contattare il supporto microsfot??? -[Translation - how can i contact microsoft support???]

Hello FattedAnt21,

Thank you for posting on the Xbox forums. We need a little more information to ensure that we provide the correct solution. Which item are you attempting to purchase? Are you trying to complete this purchase on an Xbox One, Xbox 360 or Windows 10 device?
    Have you attempted to use a different payment instrument to complete the purchase? You can reach the
    Xbox Support Team by visiting the Xbox website. We may be able to provide you with a solution on the forums if you would like to continue troubleshooting the issue. Be sure to
    let us know the results!
  3. AngelObullets Win User

come posso contattare il supporto microsfot??? -[Translation - how can i contact microsoft support???]

Translated to help others read

how can I contact microsfot support???

when I try to shop on xboxstore and use the card linked to my account tells me to contact microsoft support

Hi there FattedAnt21

Simple you can use the contact us page linked here https://support.xbox.com/en-US/contact-us . Sorry it isn't in Italian but you can go through
    https://www.xbox.com and press the xbox Support tab all support, press billing then contact us at the bottom of that page. Then again press billing, when virtual assistant appears press select
    other options. Under payment options Press charges on my account Step 3 will have show contact options press that then press xbox support :)

Translated for OP

Semplice è possibile utilizzare la pagina di contatto noi collegato qui
    https://support.xbox.com/en-US/contact-us
    . Siamo spiacenti non è in italiano, ma si può passare attraverso
    https://www.xbox.com e premere la scheda supporto xbox tutto il supporto, stampa fatturazione quindi contattarci in fondo a quella pagina. Quindi premere nuovamente la fatturazione, quando
    viene visualizzato assistente virtuale premere selezionare altre opzioni. In Opzioni di pagamento Gli addebiti per la stampa sul mio account Il passaggio 3 avr mostrare le opzioni di contatto premere che quindi premere supporto xbox :)
  4. SingularCorgi19 Win User

codice xbox live scaduto (Expired Xbox Live Code)

Ciao MartyTS21,

Hai provato a contattare il supporto nella chat?
  5. PurportedCorn32 Win User

password non valida

ho gi fatto tutto quello che hai indicato anche tu. non riesco a far funzionare un cavolo. mi sono veramente stufata. non riesco nemmeno a farmi contattare dal supporto tecnico. Come faccio a contattare il supporto tecnico magari tramite telefono?
  6. ARU CrazyDrive4 Win User

Nessun accesso troppi tentativi (No access too many attempts)

Consiglierei di contattare il supporto Microsoft se questo problema persiste per molto più a lungo. ha qualcosa di significativo accaduto prima di questo iniziato che si verificano come ottenere vietato. Se è così che potrebbe essere la causa di esso. Se
    è ancora continuando a fare la stessa cosa per un po' e si hanno preoccupazioni vi consiglio vivamente di contattare il supporto Microsoft e chiedere loro su di esso

Translation:

I would recommend contacting Microsoft support if this problem persists for much longer.
    has something significant happened before this started occurring how to get banned.
    If so that could be the cause of it. If it is still continuing to do the same thing for a while and you have concerns I highly recommend that you contact Microsoft support and ask them about it
Thema:

come posso contattare il supporto microsfot??? -[Translation - how can i contact microsoft...

Loading...
  1. come posso contattare il supporto microsfot??? -[Translation - how can i contact microsoft... - Similar Threads - posso contattare supporto

2. Non posso riscattare i codici [Translate] I can't redeem codes

in XBoX Sales and Promo
    Non posso riscattare i codici [Translate] I can't redeem codes: Ho comprato per Gears 5 delle lattine Rockstar li ho riscattati tramite il sito loro e fin lì tutto bene, ma quando quando vado a riscattarlo sul mio account Microsoft non me li fa redimere........
  3. Comprei um Xbox 360 usado e não tenho a senha antiga do controle parental como posso tirar...

in XBoX on Consoles
    Comprei um Xbox 360 usado e não tenho a senha antiga do controle parental como posso tirar...: Comprei um Xbox 360 usado e não tenho a senha antiga do controle parental como posso tirar esse bloqueio ? [Mod Translation - I bought a used Xbox 360 and I don't have the old parental control...
  4. posso editar minha gamertag?[Translation-Can I edit my gamertag?]

in XBoX Games and Apps
    posso editar minha gamertag?[Translation-Can I edit my gamertag?]: Eu só quero colocar espaços na minha gamertag e não muda-lá totalmente, eu tenho mesmo que pagar só pra adicionar alguns espaços entre as letras? [translation-I just want to put spaces in my...
  5. posso baixar mod de texturas no xbox one minecraft? [Mod Translation - Can i download...

in XBoX Games and Apps
    posso baixar mod de texturas no xbox one minecraft? [Mod Translation - Can i download...: eu posso baixar mod de texturas no xbox one no jogo minecraft, porque estava jogando com um amigo meu no windows 10, eu estava pelo xbox, ele pelo pc, ele estava utilizando mod de texturas, e...
  6. Posso instalar mods em Halo 5 sem risco de banimento? (Can I install mods in Halo 5 with...

in XBoX Games and Apps
    Posso instalar mods em Halo 5 sem risco de banimento? (Can I install mods in Halo 5 with...: Será que eu posso instalar modificações criadas pela comunidade de Halo 5, eu acho que isso não seria "ilegal", só queria expandir a experiencia de gameplay e essas coisas [Translation] Can I...
  7. posso baixar mod de texturas no xbox one no jogo minecraft?

in XBoX Games and Apps
    posso baixar mod de texturas no xbox one no jogo minecraft?: posso baixar mod de texturas pro xbox one no minecraft? df9b19df-1a8c-44d2-a409-a84d3fbd0f0e
  8. posso baixar mod de texturas no xbox one [Edit - Translation] - can i download texture mod...

in XBoX Games and Apps
    posso baixar mod de texturas no xbox one [Edit - Translation] - can i download texture mod...: Eu posso baixar mod de texturas no xbox one, sem risco de banimento? no jogo minecraft, por exemplo baixar as texturas de um site oficial? [Edit - Translation] - Can I download texture mod on...
  9. Posso comprar sem medo o XBOX ONEs 1TB?[Can I buy the XBOX ONEs 1TB without fear?]

in XBoX Games and Apps
    Posso comprar sem medo o XBOX ONEs 1TB?[Can I buy the XBOX ONEs 1TB without fear?]: O preço está acessível e muito melhor do que o do PS4. [Mod Removed - External Website] O site é o BEMOL Benchimol, Irmão e Cia LTDA. Rua Miranda Leão, 41 - Centro - Manaus - AM. CEP 69005-040...
  10. esqueci a senha de controle parental como posso resetar o comsole??mi ajudem [Translate]...

in XBoX on Consoles
    esqueci a senha de controle parental como posso resetar o comsole??mi ajudem [Translate]...: amigos meu xbox360 começou a pedir uma senha de controle parental do nada e eu nao sei essa senha ja faz um tempo que to com ele e nao pos senha alguma e foi entra na live e começo a pedi essa...