Comment désactivé le Microsoft authenticator ? [Translate] How does the Microsoft...

Discus and support Comment désactivé le Microsoft authenticator ? [Translate] How does the Microsoft... in XBoX on Mobile to solve the problem; Bonjour/Bonsoir J'aimerais savoir comment faire pour désactiver mon application Microsoft Authenticator. Je n'ai malheureusement plus l'accès au... Discussion in 'XBoX on Mobile' started by F43r0x, Sep 15, 2019.

1. F43r0x
    F43r0x Guest

Comment désactivé le Microsoft authenticator ? [Translate] How does the Microsoft...

Bonjour/Bonsoir

J'aimerais savoir comment faire pour désactiver mon application Microsoft Authenticator.

Je n'ai malheureusement plus l'accès au téléphone qui possédait l'application donc je ne suis pas en mesure d'accéder l'application.

Merci d'avance.

[Translate by Mod]

Good morning/Good evening

I'd like to know how to disable my Microsoft Authenticator app.

Unfortunately I no longer have access to the phone that owned the app so I'm not able to access the app.

Thank you in advance.

:)

F43r0x, Sep 15, 2019
  2. XBF Felixx P Win User

Comment désactivé le Microsoft authenticator ? [Translate] How does the Microsoft authenticator be disabled?

3. Mackielzee Win User

Forza horizon 4 édition standard Probléme au lancement du jeu [Translation - Forza horizon 4 standard edition Problem at the launch of the game]

Merci de votre réponse mais j'ai tous désactivé au lancement de Windows et j'ai toujours le même problème

------

[Mod Translation - Thank you for your reply but I all disabled at windows launch and I still have the same problem]
  4. XBF Brad A Win User

Comment le pseudo sous Microsoft solitaire [Translation-How the nickname under Microsoft Solitaire]

5. baltyofgod Win User

Får ikke logget på konto (Mod Translation: Don't get signed in to account)

vedere se si utilizza l'autenticazione microsoft risolve, si inserisce tutta la password corretta e le credenziali dell'account?
    potrebbe essere che metto una lettera sbagliata mentre hai registrato il tuo account Microsoft

(Mod Translation)

see if you use microsoft authentication fixes, do you enter all the correct password and account credentials? it could be that I put a wrong letter while you registered your Microsoft
  6. RomainCAZAJOUS Win User

Migration compte Xbox live, Gametag et Rewards

Bonjour,

J'ai supprimé ma messagerie qui était la principale (hotmail.com), mis en alias ma nouvelle (gmail.com). J'arrive me connecter es mes espaces avec le compte alias gmail, mais je ne reçois pas les correspondances Microsoft (envois code Microsoft rewards).

J'ai absolument besoin de recevoir vos emails notamment pour les achats xbox live sachant que mon compte hotmail.com a été désactivé.

Merci

[Translation-

Hello,

I deleted my email which was the main one (hotmail.com), set alias my new (gmail.com).
    I can connect to my spaces with the gmail alias account, but I do not receive Microsoft correspondence (Microsoft rewards code shipments).

I absolutely need to receive your emails especially for xbox live shopping knowing that my hotmail.com account has been disabled.

Thank you]
Thema:

Loading...
  1. Comment désactivé le Microsoft authenticator ? [Translate] How does the Microsoft... - Similar Threads - Comment désactivé Microsoft

2. Comment modifier mon paramètre de confidentialité afin que je puisse activer l’Xbox live...

in XBoX on Mobile
    Comment modifier mon paramètre de confidentialité afin que je puisse activer l’Xbox live...: Comment modifier mon paramètre de confidentialité afin que je puisse activer l’Xbox live Gold pour pouvoir jouer minecraft partie multi joueur sur mon iPad [Translation-How to change my privacy...
  3. comment bloquer les joueurs inconnus ? [Mod Translation - how to block unknown players?]

in XBoX on Consoles
    comment bloquer les joueurs inconnus ? [Mod Translation - how to block unknown players?]: bonjour voila je cherche un moyen pour éviter que les joueurs qui ne sont pas dans ma liste d'amis ne puissent communiquer avec moi , ni par message et ni par chat vocal. Car je n'arrive pas a...
  4. Slowish download speed on games etc, network test shows very fast? More in comments.

in XboX Insiders
    Slowish download speed on games etc, network test shows very fast? More in comments.: [IMG] submitted by /u/ilovmyselfalot [link] [comments]
  5. My Experience on Halo Reach Flight (PC) Don't hesitate to comment and give feedback! Cheers!

in XboX Insiders
    My Experience on Halo Reach Flight (PC) Don't hesitate to comment and give feedback! Cheers!: [IMG] submitted by /u/xchinx666 [link] [comments]
  6. Unable to reply or comment

in XBoX Games and Apps
    Unable to reply or comment: So Let me get this straight.... Per this person [Mod Removed - Personal Information] Xbox Ambassador You've probably had a suspension placed on your account to some degree, as you're...
  7. Why are my comments/reply being censored?

in XBoX Games and Apps
    Why are my comments/reply being censored?: I had another thread going about failing youth. But now all of a sudden I can't reply or comment at all anymore. But The XBOX Ambassador's comments keep coming in?????? Get the Oops, Something...
  8. Nhl20 aucun commentateur [Mod Translation - Nhl20 no commentator]

in XBoX Games and Apps
    Nhl20 aucun commentateur [Mod Translation - Nhl20 no commentator]: J'ai les autres sons mais aucun commentateur. Malgré les réglages au maximum. [Mod Translation - I have the other sounds but no commentator. Despite the settings to the maximum]...
  9. Propos offensant et illégal [Translate] Offensive and illegal comments

in XBoX on Consoles
    Propos offensant et illégal [Translate] Offensive and illegal comments: [Photo removed by Mod] Bonjour, Je vous contacte car hier j’ai regardé les billets de recherche de groupe pour Red Dead Redemption 2, et j’ai eu une mauvaise surprise. En effet une personne...
  10. Comment modifier le compte adulte en compte enfant pour mon fils Evan[How to change the...

in XBoX on Consoles
    Comment modifier le compte adulte en compte enfant pour mon fils Evan[How to change the...: Bonjour, Merci de nous informer comment passer le compte adulte Evan en compte enfant pour mon fils Evan sur la Xboxone. Ou si vous pouvez le modifier vous-même. Dans l'attente de votre réponse...