Comment récupérer un abonnements live que j’ai annulé [Translation-How to recover a live...

Discus and support Comment récupérer un abonnements live que j’ai annulé [Translation-How to recover a live... in XBoX on Consoles to solve the problem; Bonjour a tous je vous explique mon soucis, tout a l’heure sans faire expres je voulais annuler mon abonnement game pas et j’ai malheureusement annule... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by CélineBusra, Jun 14, 2019.

1. CélineBusra
    CélineBusra Guest

Comment récupérer un abonnements live que j’ai annulé [Translation-How to recover a live...

Bonjour a tous je vous explique mon soucis, tout a l’heure sans faire expres je voulais annuler mon abonnement game pas et j’ai malheureusement annule le Live gold que j’avais deja payer pour l’annee et du coup en me connectant sur ma console la ca me dit
    que mon live a ete annule comment faire pour recupere mon abonnement du live ?

[Translation-Hello everyone I explain my concerns, just now without doing express I wanted to cancel my subscription game not and I unfortunately canceled the Live Gold that I had already pay for the year and suddenly connecting me on
    my console said it tells me that my live was canceled how to get my live subscription?]

:)

CélineBusra, Jun 14, 2019
  2. XBF Diego M Win User

Comment récupérer un abonnements live que j’ai annulé [Translation-How to recover a live subscription that I canceled]

Hi CélineBusra,

Thank you for posting on the Xbox forums. Unfortunately there is no way to undo a subscription cancelation after you agreed to cancel the subscription. I recommend contacting customer support to see if there is anything that they can do for
    you.

1. Contact us here
    2. Select Xbox One
    3. Select See other options
    4. Select Payment & billing under Account management
    5. Select show contact options and go to step 4
    6. Select request a call from support if available or there should be a number for you to call
  3. RandyAU93 Win User

jouer a fortnite battle royal sans Xbox live gold sur xbox one s [Translation - Play a fortnite battle royal without Xbox Live Gold on Xbox One S]

The game you are playing has multiplayer content. All multiplayer content, regardless of the cost of the game, requires an Xbox Live Gold subscription. This treats all developers and users equally and fairly.

Translating to French, using bing.com/translate:

Le jeu que vous jouez a un contenu multijoueur. Tout le contenu multijoueur, quel que soit le coût du jeu, nécessite un abonnement Xbox Live Gold. Cela traite tous les développeurs et les utilisateurs de manière égale et équitable.
  4. RandyAU93 Win User

Fortnite

All Xbox multiplayer content requires an Xbox Live Gold subscription. This is fair to all players because all players contribute to the upkeep of the network.

Translating to French using bing.com/translate:

Tout le contenu multijoueur Xbox nécessite un abonnement Xbox Live Gold. C'est juste pour tous les joueurs parce que tous les joueurs contribuent l'entretien du réseau.
  5. sethi35 Win User

abonnement

Je voudrais passer d'un abonnement trimestriel un abonnement annuel. Comment faire ?
  6. YoanMarceau Win User

piratage de mon compte [Translation - Hacking my Account]

non je Souhaiterai une
    autorisation de vous Microsoft pour qu'il puisque récupérer mes donner

[Translation - no I would like permission from you Microsoft for it since recovering my give]
Thema:

Loading...
  1. Comment récupérer un abonnements live que j’ai annulé [Translation-How to recover a live... - Similar Threads - Comment récupérer abonnements

2. Free Instagram Followers Comments And Likes 2019 AUGUST

in XBoX TV Hardware
    Free Instagram Followers Comments And Likes 2019 AUGUST: Instagram Bot Hack Official 2019 AUGUST UPDATED!!!! kw: Free Instagram Followers Server 2019 AUGUST IG Followers Free AUGUST 2019 Free Instagram Followers AUGUST 2019 7000 Free Instagram...
  3. Free Instagram Followers Likes And Comments 2019 AUGUST

in XBoX TV Hardware
    Free Instagram Followers Likes And Comments 2019 AUGUST: Instagram Bot Hack Official 2019 AUGUST UPDATED!!!! kw: Free Instagram Followers Likes 2019 AUGUST Free Instagram Followers Trial 2018 2019 Free Instagram Followers 50 2019 Free...
  4. Comment je peux avoir accés au defaultaccount / how can i have acces at defaultaccount

in XBoX Accessibility
    Comment je peux avoir accés au defaultaccount / how can i have acces at defaultaccount: j'ai compris que je peux metre mon packs de texture minecraft a la place d'un autre pack de texture sa veux dire changer les donnée de un packs et copier les donnée d'un autre comment sa je...
  5. Comment supprimer son compte xbox [Translate] How to delete your xbox account

in XBoX Accessibility
    Comment supprimer son compte xbox [Translate] How to delete your xbox account: Bonjour, Je souhaiterai savoir comment supprimer son compte microsoft xbox et xbox live tout en gardant l'adresse email et ses services (onedrive,onenote...) svp? Sur la pages d’assistance on...
  6. Comments players

in XBoX on Windows
    Comments players: I would like to find the players I sent comments to the month of May. Thank you b32523f0-c2b8-4fed-95d2-8c0c38277d4c
  7. Comment avoir les codes d'accès du contrôle parental sur une xbox360 acheté d'occasion ,...

in XBoX on Consoles
    Comment avoir les codes d'accès du contrôle parental sur une xbox360 acheté d'occasion ,...: [Title Translation - How to have parental control access codes on a xbox360 bought used, so it was installed by the person who sold it to me.] Bonjour , alors pour moi c encore plus...
  8. Comment utiliser kinect sur forza horizon 2 [Translate] How to use kinect on Forza horizon 2

in XBoX Games and Apps
    Comment utiliser kinect sur forza horizon 2 [Translate] How to use kinect on Forza horizon 2: Bonjour, je voudrais savoir comment utiliser Kinect (qui est configurée et fonctionne sur d’autre jeux) sur le jeu forza horizon 2 (c’est écrit sur la boîte que le jeu est compatible) mais le jeu...
  9. Why can't I see comments on game posts?

in XBoX Accessibility
    Why can't I see comments on game posts?: I can see the share,likes, and comment totals on the official game posts but i cannot see the replies or comments! please fix this issue. fa46db01-fe7d-4a66-ade0-7b22acea45c1
  10. VPN sur Xbox , comment faire ? [Translation-VPN on Xbox, how to do?]

in XBoX Accessibility
    VPN sur Xbox , comment faire ? [Translation-VPN on Xbox, how to do?]: Bonjour tout le monde. Alors j'ai une Xbox One que j’utilise depuis la Chine. Le problème comme vous le savez peut être c'est le great firewall Chinois que bloque la connexion au Xbox Live. Je...