Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from...

Discus and support Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from... in XBoX Accessibility to solve the problem; Hace poco me mude a Ecuador y e querido comprar cosas desde la tienda de Microsoft, e intentado cambiar de región pero no me aparece Ecuador, alguien... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by PliantLime34291, Feb 23, 2019.

1. Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from...

Hace poco me mude a Ecuador y e querido comprar cosas desde la tienda de Microsoft, e intentado cambiar de región pero no me aparece Ecuador, alguien sabe cambiar de Colombia a Ecuador?

[Translation-

I recently moved to Ecuador and wanted to buy things from the Microsoft store, and tried to change the region but Ecuador does not appear, does anyone know how to change from Colombia to Ecuador?]

:)

PliantLime34291, Feb 23, 2019
  2. WUAMPIR0 Win User

Change region of my xbox live account

Yo marque hoy y me dijeron que NO, que no pueden hacer el cambio de region :(

Marque al de Mexico que soy originalmente, y mi cuenta dice Colombia (Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu)
  3. choppyseize Win User

Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from Colombia to Ecuador?]

Ecuador is not a supported region so you can't use it. You will need to use your old info
  4. XBF Jeremy Z Win User

Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from Colombia to Ecuador?]

Hiya Lime34291,

Thank you for letting us know that the issue has been fixed.
    (Since you have marked a response as answered) We'll be locking the thread as the issue has been resolved. If you ever require any help with any other issues please feel free to come back to the Xbox Forums for further assistance.

Happy Gaming
  5. XBF Diego M Win User

Hi there,

Since Ecuador is not a supported region for Xbox Live you will more than likely encounter issues with making purchases or you may not be able to make purchases at all.

You'll have to try using a bank account from Columbia if you still have one and set your Xbox One region to Columbia, but there still may be complications with the physical IP address if you're in Ecuador and there may be errors when trying to make a purchase.
    So to be honest, I don't even recommend trying this due to the risk of encountering issues.

Apologies for the inconvenience.
  6. PliantLime34291 Win User

Entonces como hago para hacer compras desde Ecuador ?

[Translation-

So how do I make purchases from Ecuador?]
Thema:

Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from...

Loading...
  1. Como cambio mi región de Colombia a Ecuador? [Translation-How do I change my region from... - Similar Threads - Como cambio región

2. Como encontrar um complemento de jogo[Translation-How to find a game add-on]

in XBoX on Consoles
    Como encontrar um complemento de jogo[Translation-How to find a game add-on]: OI sou uma mãe tentando ajudar um filho de 5 anos a jogar no xbox one. Portanto, paciência comigo kkkkk Eu comprei um complemento do homem aranha da Lego para jogar com o jogo dos vingadores...
  3. como faço pra gravar o audio do meu grupo no xbox? [how do I record my group audio on xbox?]

in XBoX on Consoles
    como faço pra gravar o audio do meu grupo no xbox? [how do I record my group audio on xbox?]: estou tentando gravar alguns videos para postar nas redes sociais, e para gravar as minhas gameplays eu estou usando o dvr no xbox. Porém a minha voz e a voz do meu grupo não saem no clipe nem na...
  4. Como recuperar suscripción gold[Translation-How to recover gold subscription]

in XBoX on Consoles
    Como recuperar suscripción gold[Translation-How to recover gold subscription]: Hola a todos, el mes de marzo compré la suscripción gold por 12 meses y la semana pasada la cancelé por error, y no se como activarla, si me pueden ayudar les agradecería mucho....
  5. Meu console não lê o disco , como faço pra resolver esse problema ?[My console does not...

in XBoX on Consoles
    Meu console não lê o disco , como faço pra resolver esse problema ?[My console does not...: Meu console não lê o disco, como faco pra resolver esse problema ? [Translation - My console does not read the disc, how do I solve this problem?] e10ef0b0-0b5a-4a1c-945a-fd01936ca582
  6. como mudar de IPv4 para IPv6 no X Box One

in XBoX on Consoles
    como mudar de IPv4 para IPv6 no X Box One: As portas do meu roteador 3.0 já estão abertas para IPv6 e agora preciso saber como alterar a configuração do meu X Box One de IPv4 para IPv6, peço ajuda por favor e desde já agradeço....
  7. como resgatar senha do desbloqueio codigo parental[how to redeem parental code unlock...

in XBoX on Consoles
    como resgatar senha do desbloqueio codigo parental[how to redeem parental code unlock...: Comprei um xbox 360, usado. Porem tem uma senha para bloqueio de criancas etc. Do antigo dono. Logo nao consigo acessar jogos e mesmo a minha assinatura gold. como faço para desbloquear.?...
  8. ¿Como Poner una reclamación a Microsoft?[translation-How to put a claim to Microsoft?]

in XBoX Games and Apps
    ¿Como Poner una reclamación a Microsoft?[translation-How to put a claim to Microsoft?]: Buenas tengo otra cuenta de Microsoft en la cual tengo pagado la subscripción Xbox live Gold y comprados bastantes juegos Online. por un problema durante la cuarentena, he perdido mi contraseña y...
  9. Como cambio la configuración del enrutador (How do I change the router settings)

in XBoX Accessibility
    Como cambio la configuración del enrutador (How do I change the router settings): Como debo cambiar la configuración del enrutador Translation: How should I change the router settings 69e96313-572d-41e3-9acb-3c31cd735bc0
  10. Como cambio el outfit de mi avatar en Xbox one

in XBoX on Consoles
    Como cambio el outfit de mi avatar en Xbox one: Acabo de colocar 2 códigos de skins para mi avatar de xbox one pero no los encuentro en ningún lado ayuda :( [Translation] I just put 2 skins codes for my Xbox One avatar but I find them nowhere...