como faco pra falar com uma atendente[Translation-like faco to talk to an attendant]

Discus and support como faco pra falar com uma atendente[Translation-like faco to talk to an attendant] in XBoX Games and Apps to solve the problem; como faco pra falar com uma atendete [Translation-like faco to talk to an attendant] 48216557-f76a-4840-8dbd-49b46d6a12de Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by PostalTeacher54, Oct 31, 2019.

1. como faco pra falar com uma atendente[Translation-like faco to talk to an attendant]

como faco pra falar com uma atendete [Translation-like faco to talk to an attendant]

:)

PostalTeacher54, Oct 31, 2019
  2. PostalTeacher54 Win User

como faco pra falar com uma atendente[Translation-like faco to talk to an attendant]

preciso falar com um atendente como faco

[Translation-need to talk to an attendant like faco ]
  3. XBF Brad A Win User

Hi Postal,

Thanks for coming to the forums. Good way to request a call for support is to follow guide I created.

When you go to Contact Us,follow these steps to request a call from support:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select request call from support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad
  4. condesilva41 Win User

esqueci a senha de controle parental como posso resetar o comsole??mi ajudem [Translate] Forgot the Parental control password how can i reset the comsole?? Mi Help

então voçes me enviaram um link para uma pagina que eu ja visitei e não resolvel nada ...quero falar com o chat para o atendente resolver meu problema é dificil voçes entenderem isso? teriam como entrar em contato no meu telefone??
    [Personal Info removed by Mod] fico no aguardo obrigada.

[Translate by Mod]

Then you sent me a link to a page that I have already visited and not done anything... I want to talk to the chat to the attendant to solve my problem is difficult you understand that? Would you like to contact my phone?? [Personal Info removed by
    Mod]
    I'll be waiting for you.
  5. zmaster2XXX Win User

Batman Arkam City retro somente disco[Batman Arkham City retro only disc]

Essa é uma decisão do licenciante, ocê teria que falar com eles.

[Translation - This is a decision of the licensor, or you would have to talk to them.]
  6. pabloandel Win User

Problem with local Game store

Alguem me ajuda !!! eu comprei e baixei skyrim no meu hd externo mais fica uma tela preta e nao aparece nada o que faco !!
Thema:

Loading...
  1. como faco pra falar com uma atendente[Translation-like faco to talk to an attendant] - Similar Threads - como faco pra

2. Como pegar o nitro do Xbox Game Pass[How to get nitro from Xbox Game Pass]

in XBoX Sales and Promo
    Como pegar o nitro do Xbox Game Pass[How to get nitro from Xbox Game Pass]: Boa noite, como eu faço para pegar o meu Discord Nitro de três meses do Xbox Game Pass Ultimate? Acabei de assinar o Xbox Game Pass Ultimate de três meses por 1 real, e diz que posso retirar o meu...
  3. Por que não consigo jogar em realms no minecraft? E como posso resolver esse problema?![Why...

in XBoX on Consoles
    Por que não consigo jogar em realms no minecraft? E como posso resolver esse problema?![Why...: Quando vou tentar jogar em Realms no minecraft,aparece que não é possível se conectar por conta da minha conta na Microsoft. Por que isso acontece? [Translation - When I try to play Realms in...
  4. Sem internet e chega somente nos 27%, como resolver?( la nos comentarios do app...

in XBoX Games and Apps
    Sem internet e chega somente nos 27%, como resolver?( la nos comentarios do app...: [img] Resolver este problema da imagem acima [Translation-Solve this image problem above] c544ed36-925b-4411-abc1-f6ae042ef76b
  5. Como ver desde donde ejecuto una aplicacion? [Mod Translation - How to see where I run an...

in XBoX on Windows
    Como ver desde donde ejecuto una aplicacion? [Mod Translation - How to see where I run an...: Ayer me apareció en xbox como que estaba jugando al Star Wars Battlefront 2 pero no tengo ese juego ni instalado ni siquiera descargando, me gustaria poder ver desde donde se abrio esa aplicacion...
  6. ¿Como solucionar este error? Este es el código de error: 0x803F8001[Translation-How to fix...

in XBoX Games and Apps
    ¿Como solucionar este error? Este es el código de error: 0x803F8001[Translation-How to fix...: Hola, Esta semana compre el Game Pass de PC, Sin embargo al intalar el juego de "Subnautica" me aparece dicho error: 0x803F8001, no me pasa solo con este juego. Quisiera saber si se puede hacer...
  7. Compra realizada, mas não consta como gold [Mod Translation-Purchase made but not listed as...

in XBoX on Consoles
    Compra realizada, mas não consta como gold [Mod Translation-Purchase made but not listed as...: Fiz a compra de uma live gold de 1 mês que normalmente custa 29,90 mas a comprei por 1,00 real por meio de uma promoção no site. Efetuei a compra, o valor de 4,00 reais foi cobrado do cartão e...
  8. como revisar desde mi laptop cuantos juegos de Xbox eh comprado -[Translation - how to...

in XBoX Games and Apps
    como revisar desde mi laptop cuantos juegos de Xbox eh comprado -[Translation - how to...: quiero saber cuantos juegos eh comprado en Xbox, pero quiero revisar desde mi ordenador -[Translation - I want to know how many games I've bought on Xbox, but I want to check from my computer]...
  9. Compras através da minha conta Microsoft - Como resolver?[Purchases through my Microsoft...

in XBoX Sales and Promo
    Compras através da minha conta Microsoft - Como resolver?[Purchases through my Microsoft...: olá boa noite. Hoje recebi comprovantes de compra digitais realizadas na loja da Microsoft, mas não realizei nenhuma delas. Gostaria de saber como entrar em contato com um atendente da Xbox...
  10. como reparar 0x800705aa que aparecio when Insider cut my game Minecraft ahora no puedo...

in XboX Networking Hardware
    como reparar 0x800705aa que aparecio when Insider cut my game Minecraft ahora no puedo...: como reparar 0x800705aa que aparecio when Insider cut my game Minecraft ahora no puedo jugar [how to repair 0x800705aa ...] Try performing a hard reset EXACTLY like this. Hold the power button on...