Compra (Purchase)

Discus and support Compra (Purchase) in XBoX Games and Apps to solve the problem; Boa tarde, tem dias que estou tentando fazer uma compra no site da Microsoft, é da este seguinte erro Confira as informações fornecidas. Elas não são... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by jairsonjunior, Aug 22, 2019.

1. Compra (Purchase)

Boa tarde, tem dias que estou tentando fazer uma compra no site da Microsoft, é da este seguinte erro Confira as informações fornecidas. Elas não são iguais s deste cartão.

Sou cliente a mais de dez anos, é ninguém resolve o problema já liguei várias vezes,vou deixar de ser cliente pois até o momento ninguém não deu nenhum parecer,ou resposta para o meu problema.

Translation:

Good afternoon, there are days that I am trying to make a purchase on the Microsoft website, is the following error Check the information provided.
    They are not the same as this card.

I am a customer for over ten years, nobody solves the problem I have called several times, I will stop being a client because so far no one has given any opinion, or answer to my problem.

:)

jairsonjunior, Aug 22, 2019
  2. XBF Javier R Win User

Compra (Purchase)

Hello Jairson,

We thank you for bringing this inquiry to our forums community, and understand that this concerns an inability to complete purchases through the Microsoft.

Our best recommendation here, please continue to request further assistance through our
    customer support team. Our team is capable of reviewing/investigating inquiries concerning any billing/subscription inquiries.

Try this out for us, and we wish you the best!
  3. WPAK Win User

Compra [Purchase]

Web translation:

Purchase

This good is that I buy an offer or promotion of 3 months of gold + 1000 fortnite turkeys for 139 pesos if I have the gold but the fortnite turkeys have not arrived and I bought that offer 4 or 3 days ago and I have friends who
    they also bought it and they already got a message with a code that is the code of the 1000 turkeys of fortnite and I have not received any message at all

Thank you for your attention and have a good day

Response:

Hi there,

the 1000 vBucks will be delivered via Xbox Live Message withing 2 weeks after the purchase, as mentioned on this page:

https://www.xbox.com/promotions/gold-offer

The text says:

"Get 1000 V-Bucks: Your bonus V-Bucks code will arrive via the Xbox message center within 2 weeks of purchase."
  4. XBF Erick C Win User

compra (Purchase)

Hey there Jesus,

Sorry to hear you have run into this problem. As stated in the message, I would advise that you reach out to Customer Support in regards to the issue.

I hope this helps.
  5. Whitey Black Win User

Desejo solicitar reembolso[I want to request a refund]

Para Faturamento e Compra

Para problemas de cobrança e compra, entre em contato com o suporte no link:
    [Translation - For billing and purchase issues, please contact support at:]
    https://support.microsoft.com/pt-br
  6. EDITH NUNESBARBOSA Win User

Township

Infelizmente não encontrei nada referente a minha compra.

{Translation - Unfortunately I found nothing pertaining to my purchase.}
Thema:

Compra (Purchase)

Loading...
  1. Compra (Purchase) - Similar Threads - Compra Purchase

2. Compra de acceso a XBOX LIVE y juegos [Mod Translation-Purchase access to XBOX LIVE and games]

in XBoX Games and Apps
    Compra de acceso a XBOX LIVE y juegos [Mod Translation-Purchase access to XBOX LIVE and games]: Buenas tardes, deseo conocer por qué a la fecha no podemos en Costa Rica comprar juegos o accesos como FORTNITE o bien el mismo XBOX LIVE. Muchos en Costa Rica tenemos la consola pero no podemos...
  3. Compra de produto [Product purchase]

in XBoX Games and Apps
    Compra de produto [Product purchase]: Boa noite, gostaria de saber qual o produto adquirido em 13/09 e 02/11 de 2019, com valor de R$ 39,99 cada. Fico no aguardo, obrigado. [Translation-Good evening, I would like to know which...
  4. Compra realizada, mas não consta como gold [Mod Translation-Purchase made but not listed as...

in XBoX on Consoles
    Compra realizada, mas não consta como gold [Mod Translation-Purchase made but not listed as...: Fiz a compra de uma live gold de 1 mês que normalmente custa 29,90 mas a comprei por 1,00 real por meio de uma promoção no site. Efetuei a compra, o valor de 4,00 reais foi cobrado do cartão e...
  5. COMPRAS DE JUEGOS[Translation-GAME PURCHASES]

in XBoX Sales and Promo
    COMPRAS DE JUEGOS[Translation-GAME PURCHASES]: Me urge me contacten no me deja comprar juegos y ya va a terminar las ofertas y me sale que no se puede procesar el pago, ponerse en contacto con la asistencia de Microsoft [Translation-I urge...
  6. COMPRA DO CARTÃO XBOX LIVE GOLD 12 MESES -[Translation - PURCHASE OF XBOX LIVE GOLD CARD 12...

in XBoX on Consoles
    COMPRA DO CARTÃO XBOX LIVE GOLD 12 MESES -[Translation - PURCHASE OF XBOX LIVE GOLD CARD 12...: Bom dia Eu comprei um cartão XBOX LIVE GOLD 12 MESES, nas lojas Americanas para dar continuidade com a minha assinatura anterior, sendo que não conseguir e tive que abrir uma nova conta....
  7. Compras através da minha conta Microsoft - Como resolver?[Purchases through my Microsoft...

in XBoX Sales and Promo
    Compras através da minha conta Microsoft - Como resolver?[Purchases through my Microsoft...: olá boa noite. Hoje recebi comprovantes de compra digitais realizadas na loja da Microsoft, mas não realizei nenhuma delas. Gostaria de saber como entrar em contato com um atendente da Xbox...
  8. No me deja realizar una compra (It doesn't let me make a purchase)

in XBoX Games and Apps
    No me deja realizar una compra (It doesn't let me make a purchase): Cuando quiero comprar algo me aparece NO SE PUEDE PROCEDER AL PAGO i quiero saber porque no me deja realizar el pago Translation: When I want to buy something it appears to me I CANNOT PROCEED...
  9. Compra produto errado [Purchase wrong product]

in XBoX Games and Apps
    Compra produto errado [Purchase wrong product]: Boa noite Microsoft e pessoal , Acabei de comprar produto errado pelo App x.box .. pois ao invés de comprar fifa points do Fifa 20 comprei do Fifa 19 por engano , como faço para cancelar , ou...
  10. Compras de jogos em países diferentes [Translate] Game purchases in different countries

in XBoX Sales and Promo
    Compras de jogos em países diferentes [Translate] Game purchases in different countries: Existe a possibilidade de comprar jogos da região que você não pertence e fazer isso é errado? [Translate] Is there a possibility to buy games from the region that you do not belong to and do...