compra realizada por 4600 fifa points fifa 20 (purchase made by 4600 fifa points fifa 20)

Discus and support compra realizada por 4600 fifa points fifa 20 (purchase made by 4600 fifa points fifa 20) in XBoX on Consoles to solve the problem; buenas tardes el dia de hoy realice una compra para Xbox de 4600 fifa points para el fia 20, aun no me llega nada y ya se me cobro a mi cuenta .... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Christianxbox20, Sep 24, 2019.

1. compra realizada por 4600 fifa points fifa 20 (purchase made by 4600 fifa points fifa 20)

buenas tardes

el dia de hoy realice una compra para Xbox de 4600 fifa points para el fia 20, aun no me llega nada y ya se me cobro a mi cuenta . necesito de su ayuda muchas gracias.

Translation:

good afternoon

today I made a purchase for Xbox of 4600 fifa points for the fia 20, I still do not get anything and I am already charged to my account.
    I need your help thank you very much.

:)

Christianxbox20, Sep 24, 2019
  2. XBF Javier R Win User

compra realizada por 4600 fifa points fifa 20 (purchase made by 4600 fifa points fifa 20)

Hello Christian,

We thank you for bringing this inquiry to our forums community, and understand that this concerns not receiving currency for FIFA 20 on your Xbox One console.

Thegame currently has not launched at the moment, but if you do have access and
    you are not seeing the currency, it is recommended to try the following steps:

Try this out for us and then let us know if this helps.

Best wishes!
  3. Christianxbox20 Win User

Gracias amigo

Translation:

Thanks friend
  4. THANOS OPRESSOR Win User

5. G v zauBerBerg Win User

Fifa 20 fifa points

Hi jorjogamer2003,

sorry to hear. Sometimes it takes a while for the process to complete. Please check also your

"order history"

Hope this helps
  6. Ivanoff82 Win User

Fifa wont play online???

hello. yesterday there were problems with enrollment purchased fifa points in the game FIFA 15 FIFA 750 points were paid, but were not credited to my account
Thema:

Loading...
  1. compra realizada por 4600 fifa points fifa 20 (purchase made by 4600 fifa points fifa 20) - Similar Threads - compra realizada por

2. COMPRA DO CARTÃO XBOX LIVE GOLD 12 MESES -[Translation - PURCHASE OF XBOX LIVE GOLD CARD 12...

in XBoX on Consoles
    COMPRA DO CARTÃO XBOX LIVE GOLD 12 MESES -[Translation - PURCHASE OF XBOX LIVE GOLD CARD 12...: Bom dia Eu comprei um cartão XBOX LIVE GOLD 12 MESES, nas lojas Americanas para dar continuidade com a minha assinatura anterior, sendo que não conseguir e tive que abrir uma nova conta....
  3. Compras através da minha conta Microsoft - Como resolver?[Purchases through my Microsoft...

in XBoX Sales and Promo
    Compras através da minha conta Microsoft - Como resolver?[Purchases through my Microsoft...: olá boa noite. Hoje recebi comprovantes de compra digitais realizadas na loja da Microsoft, mas não realizei nenhuma delas. Gostaria de saber como entrar em contato com um atendente da Xbox...
  4. No me deja realizar una compra (It doesn't let me make a purchase)

in XBoX Games and Apps
    No me deja realizar una compra (It doesn't let me make a purchase): Cuando quiero comprar algo me aparece NO SE PUEDE PROCEDER AL PAGO i quiero saber porque no me deja realizar el pago Translation: When I want to buy something it appears to me I CANNOT PROCEED...
  5. Compra produto errado [Purchase wrong product]

in XBoX Games and Apps
    Compra produto errado [Purchase wrong product]: Boa noite Microsoft e pessoal , Acabei de comprar produto errado pelo App x.box .. pois ao invés de comprar fifa points do Fifa 20 comprei do Fifa 19 por engano , como faço para cancelar , ou...
  6. Compras de jogos em países diferentes [Translate] Game purchases in different countries

in XBoX Sales and Promo
    Compras de jogos em países diferentes [Translate] Game purchases in different countries: Existe a possibilidade de comprar jogos da região que você não pertence e fazer isso é errado? [Translate] Is there a possibility to buy games from the region that you do not belong to and do...
  7. Compra en Pesos me lo cobraron en Dólares [Translate] Purchase in Pesos I was charged in...

in XBoX Games and Apps
    Compra en Pesos me lo cobraron en Dólares [Translate] Purchase in Pesos I was charged in...: Hice una compra de 3 meses de game pass por unos 700 pesos argentinos y en el resumen de la cuenta del banco me vino un importe de 18 dólares, cuando yo lo compré a 700 pesos. Necesitaría ayuda...
  8. Compra (Purchase)

in XBoX Games and Apps
    Compra (Purchase): Boa tarde, tem dias que estou tentando fazer uma compra no site da Microsoft, é da este seguinte erro Confira as informações fornecidas. Elas não são iguais s deste cartão. Sou cliente a mais de...
  9. como puedo realizar una compra realizada accidentalmente en microsoft [How can I make a...

in XBoX Games and Apps
    como puedo realizar una compra realizada accidentalmente en microsoft [How can I make a...: Mi hijo pequeño ha comprado accidentalmente dinero en la fortnite y quiero anularlo, como lo puedo hacer?? estoy desesperado Translation: [My little boy has accidentally bought money in the...
  10. Compra realizada

in XBoX on Consoles
    Compra realizada: Bom dia, está sendo cobrado em meu cartão de crédito uma compra referente a assinatura. Não foi desabilitado, como faço para cancelar e cancelar o pagamento ? ? cc4da90f-c78c-4955-b189-d4d0a8968678