Comprar game pass desde Uruguay [Buy Game pass from Uruguay]

Discus and support Comprar game pass desde Uruguay [Buy Game pass from Uruguay] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Hola cómo están? Mi consulta es, soy de Uruguay y tengo zona Argentina para la store, puedo comprar game pass online en la store desde aquí? Gracias... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by Juanfranico2611, Mar 11, 2019.

1. Comprar game pass desde Uruguay [Buy Game pass from Uruguay]

Hola cómo están? Mi consulta es, soy de Uruguay y tengo zona Argentina para la store, puedo comprar game pass online en la store desde aquí? Gracias

Translation: [Hello, how are you? My query is, I'm from Uruguay and I have Argentina area for the store, I can buy game pass online at the store from here? Thank you]

:)

Juanfranico2611, Mar 11, 2019
  2. XBF Leslie D Win User

Hi there,

Thanks for reaching out to us today. You can purchase Xbox Game Pass on your Xbox One Console,
    Xbox.com, at select retailers, or in the Microsoft Store. According to our

Game Pass FAQ,
    Xbox Game Pass is currently available in the following markets. For more information check out the article.

Argentina

Australia

Austria

Belgium

Brazil

Canada

Chile

Colombia

Czech Rep

Denmark

Finland

France

Germany

Greece

Hong Kong

Hungary

India

Ireland

Israel

Italy

Korea

Mexico

Netherlands

New Zealand

Norway

Poland

Portugal

Russia

Saudi Arabia

Singapore

Slovakia

South Africa

Spain

Sweden

Switzerland

Taiwan

Turkey

United Arab Emirates

UK

US

Unfortunately, Uruguay isn't one of the supported regions for Game pass. We apologize for the inconvenience.

If you have further questions let us know.
  3. XBF Crystal P Win User

Hey there!

Thank you for letting us know about the issue. We'll be locking the thread. If you ever require any help with any
    other issues please feel free to come back to the Xbox Forums for further assistance.
    For those reading this thread and if the troubleshooting steps listed above didn't help resolve the issue, please feel free to create a new thread asking for assistance.

Thank you and have a great day.
  4. GreenJester8559 Win User

si tu pais no tiene bazar propio, puedes comprarlo donde quieras

[Translation - If your country does not have its own bazaar, you can buy it wherever you want]
  5. killerkaesar Win User

Hola, Gamepass no tiene bloqueo de region :) puedes comprarlo sin problema de la tienda

[Translation - Hello, Gamepass has no region lock :) You can buy it without problem from the store]
  6. Njal the Blue Win User

Suscripciones xbox one [Translation - Xbox One subscriptions]

Si tu cuenta está en Argentina, solo puedes comprar juegos, Xbox Live Gold y Game Pass desde tu país. No se puede comprar desde cualquier otro lugar.

------------

[Mod Translation - If your account is in Argentina, you can only buy games, Xbox Live Gold and game Pass from your country. You can't buy it from any other place.]
Thema:

Loading...
  1. Comprar game pass desde Uruguay [Buy Game pass from Uruguay] - Similar Threads - Comprar game pass

2. Nao consigo comprar a live gold!!!!!!!!!! [I can not buy live gold !!!!!!!!!!]

in XBoX on Consoles
    Nao consigo comprar a live gold!!!!!!!!!! [I can not buy live gold !!!!!!!!!!]: Eu tento comprar mais ai vai e aparece "Ocorreu um erro da nossa parte.Aguardar pode ajudar. E em cima aparece tente novamente ai eu tento mais n da por favor me ajudemm!!!!!!. Translation: [ I...
  3. Comprar un juego de xbox 360 (Buy a game of xbox 360)

in XBoX Games and Apps
    Comprar un juego de xbox 360 (Buy a game of xbox 360): Hola buenos días, quiero saber como puedo comprar juegos de xbox 360 en xbox one en pesos mexicanos, ya que al momento de comprar un juego (Lego Star Wars TCS) me aparece en euros en vez de mi...
  4. Não consigo comprar jogos de X360 no meu XOne (I can't buy X360 games on my XOne)

in XBoX Sales and Promo
    Não consigo comprar jogos de X360 no meu XOne (I can't buy X360 games on my XOne): Olá a todos, Alguém já teve esse problema? Eu cadastrei tudo certinho na Loja da Microsoft, quando eu entro numa página de algum jogo de Xbox One ele da todas as opções, seja de comprar ou de...
  5. No puedo comprar contenido de un juego [Translate] I can't buy content from a game

in XBoX Games and Apps
    No puedo comprar contenido de un juego [Translate] I can't buy content from a game: Hola, tengo un problema al tratar de comprar contenido del juego con dinero real(pesos) , me aparece el código de error "0x80073cf0", y seguido me aparece el texto "Desinstala y vuelve a instalar...
  6. Para comprar un juego con una tarjeta saldazo Translation:[To buy a game with a saldazo card]

in XBoX on Consoles
    Para comprar un juego con una tarjeta saldazo Translation:[To buy a game with a saldazo card]: Split from this thread. tengo una tarjeta de oxxo pero no puedo comprar nada en Microsoft Translation: [ I have an oxxo card but I can not buy anything from Microsoft]...
  7. No me deja comprar juegos por tarjeta [ Translation - Won't let me buy games by card]

in XBoX on Consoles
    No me deja comprar juegos por tarjeta [ Translation - Won't let me buy games by card]: El viernes quería comprar un juego, pero cuando le daba en comprar me decia que no podía hacer el pago. Haci que no entiendo que esta pasando en la tienda de xbox. ------- [Mod Translation - On...
  8. disclpen quisiera comprar game pass pero no me deja [Translation-Sorry would like to buy game ...

in XBoX Games and Apps
    disclpen quisiera comprar game pass pero no me deja [Translation-Sorry would like to buy game ...: disculpen mi cuenta game pass que page con tarjetas de regalo la primera vez me dice que esta vencida y trato de pagarla de nuevo del mismo metodo pero no me deja siempre me dice que comprebe la...
  9. Não consigo comprar jogos de Xbox 360 / I' can't buy Xbox 360 games

in XBoX Games and Apps
    Não consigo comprar jogos de Xbox 360 / I' can't buy Xbox 360 games: Estou tendo problema em baixar os jogos de Xbox 360 no Xbox one ou mesmo comprar pelo navegador. I'm having problem in download Xbox 360 games on Xbox One or even purchase by the browser....
  10. Não consigo comprar jogos nem os demos | Can't buy games until demos

in XBoX Games and Apps
    Não consigo comprar jogos nem os demos | Can't buy games until demos: Não consigo comprar nenhum jogo no Xbox sempre recebo a mensagem "Você não cadastrou nenhuma forma de pagamento". Já cadastrei vários cartões mas nenhum deles aparece como opção, não funciona no...