Conexion Xbox live [Translate] Xbox live connection

Discus and support Conexion Xbox live [Translate] Xbox live connection in XboX Networking Hardware to solve the problem; Conexion Xbox live [Translate] Xbox live connection Hi there There is actually an issue with Live services right now, that could be the issue. You can... Discussion in 'XboX Networking Hardware' started by Giovanni0411Garcia Pavia, Jul 4, 2019.

1. Conexion Xbox live [Translate] Xbox live connection

Hi there

There is actually an issue with Live services right now, that could be the issue. You can find all the details here

https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

:)

Giovanni0411Garcia Pavia, Jul 4, 2019
  2. MorkyMork1991 Win User

3. Dageto Kraft Win User

hola buen dia

Prueba la conexión a Xbox Live

Si no puedes conectarte a Xbox Live, el primer paso que debes realizar es ejecutar la prueba de conexión de red en la consola Xbox One para averiguar cuál es la causa del problema:

Pulsa el botón Xbox para abrir la guía.

Selecciona Configuración.

Selecciona Toda la configuración.

Selecciona Red.

Selecciona Configuración de red. Todas las interrupciones conocidas aparecerán en el centro de la pantalla.

En la parte derecha de la pantalla Configuración de red, selecciona Probar conexión de red.

si te sale algun tipo de error comentalo para ver cual es el problema
  4. XBF Felixx P Win User

Hey
    Giovanni0411Garcia Pavia
    ,

Thank you for reaching out to Xbox forums support. If you haven't already done so, go ahead and try performing a Soft console Factory
    reset
    on your console by doing the following:
    1. Press the Xbox button to open the guide.
    2. Select Settings.
    3. Select All Settings.
    4. Select System.
    5. Select Console info & updates.
    6. Select Reset console. [KEEP MY GAMES AND APPS]
    Make sure you have both your email and password on hand as you will be asked to sign back in. There is an option to delete everything and to save your games and apps; choose the latter. Hope this helps! Let us know!!

Felix

Xbox forums support
  5. WispyGosling606 Win User

cuando entro a minecraft, mi cuenta debería ponerse sola, pero no lo hace, y cuando lo intento manualmente, me aparece lo siguiente

Tienes conexion a xbox live??
  6. ismaelcojonudo Win User

xbox one live error code 0x87dd001a

BUENAS TARDES,

TENEMOS LAS CONSOLAS CONECTADAS AL ROUTER Y EN LA PRUEBA DE CONEXION Y DE JUEGO ON LINE NO DA ERROR, NO OBSTANTE NO NOS PERMITE EL ACCESO A XBOX LIVE.

SALUDOS.

[Translation: Good afternoon

WE HAVE CONNECTED TO THE ROUTER CONSOLES AND IN THE TEST CONNECTION AND PLAY ON LINEDOES NOT GIVE ERROR, HOWEVER IT DOESN'T ALLOW US ACCESS TO XBOX LIVE.

Best regards.]
Thema:

Loading...
  1. Conexion Xbox live [Translate] Xbox live connection - Similar Threads - Conexion live Translate

2. Problemas fibra Lowi y conexion [Translate] Problems Fiber Lowi and connection

in XBoX on Consoles
    Problemas fibra Lowi y conexion [Translate] Problems Fiber Lowi and connection: Tengo problemas con mi conexion. La xBox One S esta con IP fija y puertos dirigidos a la IP, También he activado el DMZ hacia la consola, y de paso activo el UPNP. Aun así hay veces que no...
  3. no pudieron obtener del servidor de PES2017 los datos de conexion necesarios [Unable to get...

in XBoX Games and Apps
    no pudieron obtener del servidor de PES2017 los datos de conexion necesarios [Unable to get...: no puedo jugar en linea, mi subscripcion esta al dia, el juego empezo con ese mensaje y no deja actualizarse ni jugar en linea. favor su ayuda [Translation - I can not play online, my...
  4. Fallo en la conexion de Xbox Live [Translate] Xbox Live Connection Failure

in XBoX on Consoles
    Fallo en la conexion de Xbox Live [Translate] Xbox Live Connection Failure: Hola tengo problemas con conexion de Xbox Live en el juego de GTA V no puedo jugar en online me dice que "Ingrese un codigo de Xbox Live" pero yo ya tengo el codigo activo Quisera saber si me...
  5. conexion XBOX ONE S con PC [Translation-XBOX ONE S connection with PC]

in XBoX on Windows
    conexion XBOX ONE S con PC [Translation-XBOX ONE S connection with PC]: La XBOX ONE S no se conecta al pc teniendo la misma puerta de enlace y mascara de subred [Translation- The XBOX ONE S does not connect to the PC having the same gateway and subnet mask]...
  6. Error conexion con la red. Perdida [Translation - Network connection Error. Lost]

in XBoX on Consoles
    Error conexion con la red. Perdida [Translation - Network connection Error. Lost]: Intento jugar una partida multijugador ghost e inmediatamente me salta un mensaje que dice. Error conexion con la red perdida.Estoy en una xbox 360 se conecta perfectamente a internet y otras...
  7. HEY I HOPE TO HELP ME WITH MY XBOX ONE WHICH HAS A PROBLEME OF WIFI CONEXION

in XBoX Games and Apps
    HEY I HOPE TO HELP ME WITH MY XBOX ONE WHICH HAS A PROBLEME OF WIFI CONEXION: HEY.I HAVE A PROBLEME WITH MY XBOX ONE,A MESSAGE TOLD ME THAT THERE IS A PROBLEME HARDWARE IMPOSSIBLE TO CONNECT MY XBOX EITHER WITH WIFI OR CABLE.PLEASE CAN YOU HELP ME....
  8. It's always loosing the conexion! And I'm loosing bingos and numbers all the time

in XBoX Games and Apps
    It's always loosing the conexion! And I'm loosing bingos and numbers all the time: The game is all the time desconecting and I lost bingos and numbers!!! e631d228-a7b8-4152-b2d5-e7f6fe8485ca
  9. Conexion in the party

in XBoX on Consoles
    Conexion in the party: i dont conect yo the party because the privacy are block and i enter to the privacy and are open b5ad64ec-d89c-4289-8d71-7f721c8bda84
  10. PROBLEMA DE CONEXION | CONNECTION PROBLEM

in XBoX on Consoles
    PROBLEMA DE CONEXION | CONNECTION PROBLEM: ALGUIEN MAS TIENE ALGUN PROBLEMA PARA JUGAR EN LINEA CON EL SERVICIO DE IZZI'? YA LO RESOLVIERON? CIMO LE HICIERON? SOY DEL NORTE DE MEXICO (MONTERREY NL) ESPERO ME PUEDAN APOYAR Mod...