conexion XBOX ONE S con PC [Translation-XBOX ONE S connection with PC]

Discus and support conexion XBOX ONE S con PC [Translation-XBOX ONE S connection with PC] in XBoX on Windows to solve the problem; La XBOX ONE S no se conecta al pc teniendo la misma puerta de enlace y mascara de subred [Translation- The XBOX ONE S does not connect to the PC... Discussion in 'XBoX on Windows' started by raulmarzo perez, Feb 14, 2019.

1. conexion XBOX ONE S con PC [Translation-XBOX ONE S connection with PC]

La XBOX ONE S no se conecta al pc teniendo la misma puerta de enlace y mascara de subred

[Translation-

The XBOX ONE S does not connect to the PC having the same gateway and subnet mask]

:)

raulmarzo perez, Feb 14, 2019
  2. ravary212 Win User

need to be conected to the same network , and both have to be updated
  3. XBF Diego M Win User

Hi there!

Thank you for coming to the forums, I'd be happy to try and help you.

The main reason the Xbox One S can't connect to the Xbox App on your PC is that they are probably not on the same subnetwork. Make sure that your Xbox One and PC are connected to the same internet band (5GHz or 2.4 GHz) and that they have separate SSID's
    (network name).

If you are positive that they are both connected to the same subnetwork then try putting in the Xbox's IP address in the "Xbox One not listed? Enter your console’s IP address" box found in the Connect panel of the Xbox App on your PC.

Make sure your settings for allowing game streaming are set to allow on the Xbox One.

Take a look over these support articles on how to set up game streaming and how to fix it if they cannot connect:

I hope this helps!
  4. Internet Expert Win User

Does the Xbox One S console have Bluetooth Capability? I.E Bluetooth Headsets

There is no Bluetooth radio component in the Xbox One S console itself.

The controllers connect to the Xbox One S the same way the controllers connect to the original Xbox One: proprietary RF. You could technically connect an Xbox One S controller to an original Xbox One, and an original Xbox controller to the Xbox One S.

The Bluetooth functionality in the new Xbox One S controller is specifically made for connecting the controller to a Windows 10 PC with the "Anniversary" update, which has the drivers needed for the controller when connected via Bluetooth.
  5. LauraTorres2 Win User

Erorr Code 0x80a4001e

Yo tambien tambien tengo un xbox one s con el mismo problema, me podrian ayudar, porfavor.

-[Translation - I also have an Xbox One s with the same problem, I could help, please.]
  6. Internet Expert Win User

Can I use an Xbox One S controller on the Xbox One?

Yes, absolutely.

In case there's confusion, the Bluetooth part in the controller is only for connecting it to a Windows PC. Bluetooth is not used on the Xbox One S, as the console does not actually have a Bluetooth chip.

The Xbox One S controller still connects to the console with the same wireless protocol as any standard Xbox One controller.

It even works vice versa! You can also connect a regular Xbox One controller to an Xbox One S.
Thema:

Loading...
  1. conexion XBOX ONE S con PC [Translation-XBOX ONE S connection with PC] - Similar Threads - conexion con Translation

2. Conexion Xbox live [Translate] Xbox live connection

in XboX Networking Hardware
    Conexion Xbox live [Translate] Xbox live connection: Conexion Xbox live [Translate] Xbox live connection Hi there There is actually an issue with Live services right now, that could be the issue. You can find all the details here...
  3. Problemas fibra Lowi y conexion [Translate] Problems Fiber Lowi and connection

in XBoX on Consoles
    Problemas fibra Lowi y conexion [Translate] Problems Fiber Lowi and connection: Tengo problemas con mi conexion. La xBox One S esta con IP fija y puertos dirigidos a la IP, También he activado el DMZ hacia la consola, y de paso activo el UPNP. Aun así hay veces que no...
  4. no pudieron obtener del servidor de PES2017 los datos de conexion necesarios [Unable to get...

in XBoX Games and Apps
    no pudieron obtener del servidor de PES2017 los datos de conexion necesarios [Unable to get...: no puedo jugar en linea, mi subscripcion esta al dia, el juego empezo con ese mensaje y no deja actualizarse ni jugar en linea. favor su ayuda [Translation - I can not play online, my...
  5. Fallo en la conexion de Xbox Live [Translate] Xbox Live Connection Failure

in XBoX on Consoles
    Fallo en la conexion de Xbox Live [Translate] Xbox Live Connection Failure: Hola tengo problemas con conexion de Xbox Live en el juego de GTA V no puedo jugar en online me dice que "Ingrese un codigo de Xbox Live" pero yo ya tengo el codigo activo Quisera saber si me...
  6. Error conexion con la red. Perdida [Translation - Network connection Error. Lost]

in XBoX on Consoles
    Error conexion con la red. Perdida [Translation - Network connection Error. Lost]: Intento jugar una partida multijugador ghost e inmediatamente me salta un mensaje que dice. Error conexion con la red perdida.Estoy en una xbox 360 se conecta perfectamente a internet y otras...
  7. HEY I HOPE TO HELP ME WITH MY XBOX ONE WHICH HAS A PROBLEME OF WIFI CONEXION

in XBoX Games and Apps
    HEY I HOPE TO HELP ME WITH MY XBOX ONE WHICH HAS A PROBLEME OF WIFI CONEXION: HEY.I HAVE A PROBLEME WITH MY XBOX ONE,A MESSAGE TOLD ME THAT THERE IS A PROBLEME HARDWARE IMPOSSIBLE TO CONNECT MY XBOX EITHER WITH WIFI OR CABLE.PLEASE CAN YOU HELP ME....
  8. It's always loosing the conexion! And I'm loosing bingos and numbers all the time

in XBoX Games and Apps
    It's always loosing the conexion! And I'm loosing bingos and numbers all the time: The game is all the time desconecting and I lost bingos and numbers!!! e631d228-a7b8-4152-b2d5-e7f6fe8485ca
  9. Conexion in the party

in XBoX on Consoles
    Conexion in the party: i dont conect yo the party because the privacy are block and i enter to the privacy and are open b5ad64ec-d89c-4289-8d71-7f721c8bda84
  10. PROBLEMA DE CONEXION | CONNECTION PROBLEM

in XBoX on Consoles
    PROBLEMA DE CONEXION | CONNECTION PROBLEM: ALGUIEN MAS TIENE ALGUN PROBLEMA PARA JUGAR EN LINEA CON EL SERVICIO DE IZZI'? YA LO RESOLVIERON? CIMO LE HICIERON? SOY DEL NORTE DE MEXICO (MONTERREY NL) ESPERO ME PUEDAN APOYAR Mod...