Connection du volant G920 a ma Box One X[Connection du volant G920 a ma Box One X]

Discus and support Connection du volant G920 a ma Box One X[Connection du volant G920 a ma Box One X] in XBoX Accessibility to solve the problem; Bonjour Je suis obliger de rouvrir le sujet , je l'avais fait ici... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by Gunnish, Dec 3, 2019.

1. Gunnish
    Gunnish Guest

Connection du volant G920 a ma Box One X[Connection du volant G920 a ma Box One X]

Bonjour

Je suis obliger de rouvrir le sujet , je l'avais fait ici
    https://answers.microsoft.com/fr-fr/xbox/forum/all/connection-a-ma-x-box-one-x/fa61b876-30cc-473e-9d66-5809974c1b32
    , @ Sagaroth X Box ambassadeur m'avait donné ce lien

https://support.xbox.com/fr-FR/xbox-one/accessories/sign-in-to-xbox-one-with-personal-controller
    je l'ai remercier trop vite cela ne fonctionne pas .

Je m'explique :

1) Quand je démarre ma la One X avec la manette fourni avec , pas de probléme je suis connecté a mon compte fr...........@ h..........fr et je vois mon pseudo B....... , donc cela est normal

2) Quand je veux jouer avec le volant G920 je le branche sur le secteur et en usb sur la One X , le volant se calibre mais je ne suis pas connecter automatiquement a mon compte et je ne vois pas mon pseudo , je suis le lien donner plus haut et la procédure
    Paramètres >>> Compte >>>>> Connexion, sécurité et clé d'accès , je selectionne cette manette et je tombe sur une page ou il est écrit : "Connecter une manette pour configurer l'association de manettes . Seule une manette filaire ou sans fil peut éte associée
    a votre profil pour que vous puissiez vous connecter automatiquement . Vous devez vous connecter a l'une de vos consoles pour configurer l'association des manettes" .

Du charabia pour moi , question ,

1)faut il dissocier la manette fourni avec la One X pour que le volant soit connecter a mon compte

2) Est ce que c'est normal que le volant ne se connecte pas directement a mon compte .

Merci de votre aide

[Translation - Hello

I have to reopen the subject, I had it done here https://answers.microsoft.com/en-us/xbox/forum/all/connection-a-ma-x-box-one-x/fa61b876- 30cc-473e-9d66-5809974c1b32, @ Sagaroth X Box Ambassador gave me this link https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/sign-in-to-xbox-one-with
    -personal-controller I thank it too fast it does not work.

Let me explain :

1) When I start my One X with the controller provided, no problem I am connected to my account fr ........... @ h .......... fr and I see my pseudo B ......., so this is normal

2) When I want to play with the G920 steering wheel I connect it to the sector and in usb on the One X, the steering wheel calibrates but I am not automatically log in to my account and I do not see my username, I am the link give higher and the
    procedure Settings >>> Account >>>>> Login, security and access key, I select this controller and I come across a page where it says: "Connect a controller to configure the association of Only a wired or wireless controller can be associated with your profile
    so that you can log in automatically.You must connect to one of your consoles to configure the controller association ".

Some gibberish for me, question,

1) must disassociate the controller supplied with the One X so that the steering wheel is connected to my account

2) Is it normal that the steering wheel does not connect directly to my account.

Thank you for your help]

:)

Gunnish, Dec 3, 2019
  2. Kevenstu01 Win User

tu peut uniquement associé une manette par compte

si tu associe une nouvel manette la premiere ne se connectera plus automatiquement

[Translation - you can only associate one controller per account

if you associate a new controller the first one will not connect anymore automatically]
  3. Gunnish Win User

Ok Merci Kevenstu01 , j'ai bien compris , Bon dimanche

[Translation - Ok Thank you Kevenstu01, I understand, Good Sunday]
  4. Kevenstu01 Win User

je ne pense pas qu'il soit possible d'associé le compte au volant

avec le volant tu devrai pouvoir te connecter en appuyant sur la touche guide et puits sur se connecté

[Translation - I do not think it's possible to associate the driving account

with the steering wheel you will have to be able to connect you by pressing the guide button and well on connected]
  5. Gunnish Win User

Merci pour votre réponse , je peut me connecter a mon compte avec le volant mais en le faisant manuellement , au contraire de la manette qui le fait automatiquement , dommage qu'il ne peut pas étre associé a mon compte pour etre reconnu , par contre a titre
    de renseignement si j'achetais une deuxième manette serait elle reconnu automatiquement apres l'avoir associé . Merc

[Translation - Thank you for your answer, I can connect to my account with the steering wheel but by doing it manually, unlike the controller that does it automatically, a pity that it can not be associated with my account to be recognized, by cons
    has intelligence if I bought a second controller would be recognized automatically after associating. Merc]
  6. Marthy303 Win User

xbox live not working

hey do u know how to connect x box live to ma account ?
Thema:

Loading...
  1. Connection du volant G920 a ma Box One X[Connection du volant G920 a ma Box One X] - Similar Threads - Connection volant G920

2. Minecraft ps4: se connecter avec un compte Microsoft bug[Translation-Minecraft ps4: connect...

in XBoX Games and Apps
    Minecraft ps4: se connecter avec un compte Microsoft bug[Translation-Minecraft ps4: connect...: Bonjour depuis le mardi 11 decembre j essaie de connecter mon compte Microsoft a Minecraft sur ps4 j ai realiser un compte Microsoft mais quand j essai de me connecter sur minecraft ps4 cela...
  3. Minecraft Bedrock ps4 Problème de connexion[Translation-Minecraft Bedrock ps4 Connection...

in XBoX Games and Apps
    Minecraft Bedrock ps4 Problème de connexion[Translation-Minecraft Bedrock ps4 Connection...: Bonjour Jai fait la mise a jour hier pour minecraft bedrock ps4 mais quand jappuie que se connecter avc un compte microsoft sa me met *Nous avons tente de vous connecter a votre compte Mcrosoft...
  4. Problème de connexion[Translation-Connection problem]

in XBoX on Windows
    Problème de connexion[Translation-Connection problem]: Depuis la nouvelle mise a jour sur minecraft ps4 nous avons la possibilité de se connecter a un compte microsoft mais quand je me connecte un message d’erreur s’affiche : « Nous avons tenté de...
  5. Joined Delta this morning, no internet connection?

in XboX Insiders
    Joined Delta this morning, no internet connection?: I'm not sure if I've done something wrong here. I joined the Delta ring some hours ago, did a quick update after a restart, and now when I turn my Xbox on I have no internet connection. Has anyone...
  6. Forza horizon 4 unable to connect online on xcloud

in XboX Insiders
    Forza horizon 4 unable to connect online on xcloud: Hello everyone, so as far as i know xcloud is executing the game on xcloud servers. So basically it's not really using my wifi to connect to online games. Now here is my problem: Everytime i open...
  7. Xbox Party Connection

in XBoX Games and Apps
    Xbox Party Connection: I am having a problem with connecting to people's parties. It keep saying that I'm disconnected from the party either on my xbox, my xbox app on my phone, or the xbox console comparison app on my...
  8. Erro em conectar conta Microsoft no meu PlayStationNetwork no Minecraft[Error connecting...

in XBoX Games and Apps
    Erro em conectar conta Microsoft no meu PlayStationNetwork no Minecraft[Error connecting...: Bom sempre está dando erro ao tentar conectar minha conta da Microsoft na PlayStationNetwork no Minecraft para mim poder jogar [Translation-Good is always giving error when trying to connect my...
  9. Probleme de connection compte microsoft avec minecraft sur ps4[Connection problem microsoft...

in XBoX on Consoles
    Probleme de connection compte microsoft avec minecraft sur ps4[Connection problem microsoft...: Si vous plaît, quand je lance Minecraft et que je mettre se connecter avec un compte microsoft i s'affiche : Échec de l'authentification Nous avons tenté de vous connecter votre compte...
  10. Can't connect Xbox live

in XBoX on Consoles
    Can't connect Xbox live: Could someone help me please i am trying to connect my xbox 360 to live so can play with other players but when ive checked the settings etc saying theres a problem with the service showing this...