cosa sono i microsoft point [Translation: What are the microsoft points]

Discus and support cosa sono i microsoft point [Translation: What are the microsoft points] in XBoX on Consoles to solve the problem; salve, cosa sono i microsoft point e come si usano su xbox live? [Translation: Hi, what are the microsoft points and how do they use it on xbox live?]... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by windows4everWP, Jun 2, 2017.

1. cosa sono i microsoft point [Translation: What are the microsoft points]

salve, cosa sono i microsoft point e come si usano su xbox live?

[Translation: Hi, what are the microsoft points and how do they use it on xbox live?]

:)

windows4everWP, Jun 2, 2017
  2. il gioco non va [the game doesn't start]

da un po di giorni non mi carica il gioco inoltre e un mese circa che tutti i giochi di Microsoft sono moto rallentati. cosa devo fare?? cosa fare per risolvere il problema aspetto risposta in merito grazie

[Translation]

by not charging me the game and also a month that all Microsoft games some days are slow motion. what should I do?? what to do to solve the appearance problem question about thanks

ToughCake303797, Jun 2, 2017
  3. alessandrero
    alessandrero Guest
    errore nel comprare oggetto

Per sbaglio mentre stavo giocando ad un gioco ho visto un add-on guardavo le info ed involontariamente ho premuto conferma acquisto i miei microsoft points mi sono scesi da 160 a 80 adesso volevo annullare il download per vedere se i microsoft risalivano
    cosa che non è successa quindi almeno ormai me lo volevo riscaricare e avevo speso i miei mspoints ma nemmeno su storico di download mi dava il download da ripetere e i mspoints non sono ritornati a 160 adesso vorrei essere rimborsato,il mio gamertag è
    tutto piccolo per favore aiuto!!

Translation:

By accident while I was playing a game I saw an add-on I watched the info and involuntarily I pressed to confirm my purchase microsoft points I have dropped from 160 to 80 now I wanted to cancel the download to see if microsoft back thing that
    happened so at least now I wanted to re-download and I had spent my mspoints but even on old download gave me the download to be repeated and are not returned to mspoints
    now I would be refunded 160, my gamertag is tutto piccolo please help!!

alessandrero, Jun 2, 2017
  4. cosa sono i microsoft point [Translation: What are the microsoft points]

Hey there, MERCENARIO!

Microsoft Points were what the currency for Xbox Live used to be called. These have been discontinued, though, and we currently call them Microsoft Currency.

However, there are Reward Points you can earn through the
    Rewards Program
    . You can find out more information on those through
    their FAQ
    .

Please let me know if you have any other concerns. I'm happy to help out further if needed. cosa sono i microsoft point [Translation: What are the microsoft points] :)

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines and if you're a member of the Xbox Insider Program, check out the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Insider Program troubleshooting.

Misses Quinzel, Jun 5, 2017
  5. Misses Quinzel Win User

Hey there, MERCENARIO!

Microsoft Points were what the currency for Xbox Live used to be called. These have been discontinued, though, and we currently call them Microsoft Currency.

However, there are Reward Points you can earn through the
    Rewards Program
    . You can find out more information on those through
    their FAQ
    .

Please let me know if you have any other concerns. I'm happy to help out further if needed. :)

--------------------------------------

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines and if you're a member of the Xbox Insider Program, check out the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Insider Program troubleshooting.
  6. G A R IF I E LD Win User

Microsoft Rewards

Los puntos puedes usarlo en Microsoft rewards para renovar cosas gratis!!

[Mod Translation - Points can be used in Microsoft rewards to renew things for free!!]
  7. Mister Cerb Win User

Points Microsoft manquant [Translation: Missing Microsoft points]

Hey there McSimm!

This answer was posted by one of our awesome Ambassadors, Onyx62is. It fits this situation perfectly so I wanted to give them credit for such a great post:

"Were you gold when you added the new membership? If so then rewards points won't be added to the pending list until the actual renewal date. For example if you added gold on the 25th of May but your membership doesn't expire until June 2nd then points
    won't be added till after June 2nd.

You should post in the Rewards forums for more clarification though forums.xbox.com/.../default.aspx".

Hopefully that clears everything up for you! If you have any more questions don't hesitate to ask here or post in the Reward Forums that were linked above! ^_^
  8. ET3rNi7Y GreeN Win User

Xbox One s all digital edition con Fortnite incluso[Translation-Xbox One s all digital edition with Fortnite even]

Ciao Diego sono Lorenzo, prova a chiamare i servizi di Microsoft italia.

[Translation-Hello Diego I'm Lorenzo, try to call the services of Microsoft Italy]
  9. PhoenixDown316 Win User

Gamertag changes now 400 Microsoft Points

This may sound crazy but I actually think that for every certain number of gamer points you get, that should translate into actual Microsoft points to spend on things. What better incentive would there be to play games.
Thema:

Loading...
  1. cosa sono i microsoft point [Translation: What are the microsoft points] - Similar Threads - cosa sono microsoft

2. Ciao sono di ps4 e o fatto ľ account ho messo il codice e poi mi e spuntato si e verificato...

in XBoX on Consoles
    Ciao sono di ps4 e o fatto ľ account ho messo il codice e poi mi e spuntato si e verificato...: [Edit - Title Translation] - Hi I'm from ps4 and done ľ account I put the code and then it popped an error occurred while connecting to your Microsoft account Aiutatemi a fare questo problema mi...
  3. Me retiraron cosas del juego [Translation-They took things from the game]

in XBoX Games and Apps
    Me retiraron cosas del juego [Translation-They took things from the game]: Entre al juego como hacia diariamente pero cuando entro al lobby me aparece "Jugador a retirado las siguientes cosas" y me quitaron 1 skin y 13.mil pavos ( que no tenía solo tenía 800) y me quito...
  4. No puedo comprar cosas con el saldo de mi cuenta de microsoft -[Translation - I can't buy...

in XBoX on Consoles
    No puedo comprar cosas con el saldo de mi cuenta de microsoft -[Translation - I can't buy...: Tengo 21€ y tengo una suscripcion de xbox live vencida, cuando la voy a pagar me dice que tengo que agregar una forma de pago pero yo no quiero y no me deja pagar con el saldo de la cuenta, cuando...
  5. ciao ieri ho provato a fare un abbonamento a xbox live gold da 1 euro,i soldi mi sono...

in XBoX Games and Apps
    ciao ieri ho provato a fare un abbonamento a xbox live gold da 1 euro,i soldi mi sono...: [Translation - hello yesterday I tried to make a subscription to xbox live gold from 1 euro,the money remained i and the subscription did not make me do it] ---------- ciao ho un problema...
  6. Perchè sono stato bannato ingiustamente [Translation-Because I was banned unjustly ]

in XBoX on Consoles
    Perchè sono stato bannato ingiustamente [Translation-Because I was banned unjustly ]: Mi trovavo in una semplice partita di rainbow six siege Ad un tratto bannato perchè entro nel gruppo di un player che mi invita e mi teamkillava e questi mi segnalano e vengo bannato Non si puo...
  7. I games with gold riscattati sono spariti dalla lista di installazione pronta, e me li fa ...

in XBoX Games and Apps
    I games with gold riscattati sono spariti dalla lista di installazione pronta, e me li fa ...: Scusate il disturbo ma avrei un problema che si è ripetuto nell'arco degli anni. Alcune volte, senza alcun apparente motivo, scompaiono dei giochi games with gold riscattati, dalla lista dei...
  8. se puede usar el ratón en xbox one? sin necesidad de comprar algo extra? y si es asi que cosa?

in XBoX on Consoles
    se puede usar el ratón en xbox one? sin necesidad de comprar algo extra? y si es asi que cosa?: me compré un teclado y un ratón para poder usarlo en la xbox ( se me hace más comodo) y intente jugar fortnite pero solo puedo usar el teclado, y el mouse no funciona. necesito ayuda...
  9. Connect Xbox One to Sonos speakers

in XBoX on Consoles
    Connect Xbox One to Sonos speakers: When creating a DLNA today with my laptop, I noticed my Xbox One found my Sonos Play:1 speakers. Is there a way to use them as my primary audio outs? Thanks, Chris...
  10. Sono un giocatore di xbox one. Mi servirebbe aiuto non riesco a messaggiare con gli altri ...

in XBoX on Consoles
    Sono un giocatore di xbox one. Mi servirebbe aiuto non riesco a messaggiare con gli altri ...: [img] 431b99a1-0900-47aa-bc81-bf59b48405f6