Créer un billet -[Translation - Create a ticket]

Discus and support Créer un billet -[Translation - Create a ticket] in XBoX on Consoles to solve the problem; Salut a tous j’ai un soucis , quand je veut faire un billet ( rocket league ) sa m’affiche un message « Une erreur est survenue avec la publication de... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Sully������✌✌✌, Feb 12, 2020.

1. Créer un billet -[Translation - Create a ticket]

Salut a tous j’ai un soucis , quand je veut faire un billet ( rocket league ) sa m’affiche un message « Une erreur est survenue avec la publication de votre recherche de groupe » auriez vous une solution

merci

-[Translation - Hello everyone I have a problem, when I want to make a ticket (rocket league) its displays a message "An error occurred with the publication of your group search" would you have a solution

thank you]

:)

Sully������✌✌✌, Feb 12, 2020
  2. XBF Leo G Win User

Hello Sully,

Thank you for posting on the Xbox forums. We need a little more information to make sure that we provide the correct solution. Are you attempting to report players or a server through Rocket League? Is the ticket that you are attempting to create regarding
    an issue with the game? Be sure to let us know the results Sully!
  3. Wishcatcher Win User

Gameuse [Gamer]

4. pTyros Win User

Cree un compte microssophte[Create a microsoft account]

Non le compte créé ne supprimera pas un autre compte, il faut juste créer un compte avec une adresse email différente.

Cordialement,

[Translation - No created account will not delete another account, just create an account with a different email address. Regards,]
  5. MATT VERDE Win User

Question urgente

Je suis désolé, mais le billet n'est pas remboursable, si vous avez acheté le billet et il ne fonctionne pas, vous pouvez essayer d'appeler le support xbox qui est 1-800-469-9269

Translation:

I'm sorry, but the ticket is non-refundable, if you bought the ticket and it does not work, you can try to call the xbox support which is 1 800 469-9269
  6. JessyArrouge Win User

Creation de compte pour jouer a final fantasy 13-2 sur xbox one (Mod Translation: Account creation to play final fantasy 13-2 on xbox one)

Pourriez vous me dire si c'est possible de créer un profil xbox 360 hors connexion ? Merci et joyeuse fêtes ^^

[Translation - Could you tell me if it's possible to create an offline xbox 360 profile? Thank you and happy holidays ^^]
Thema:

Loading...
  1. Créer un billet -[Translation - Create a ticket] - Similar Threads - Créer billet Translation

2. Cambio parziale del gamertag Xbox [Mod Translation - Partial change of the Xbox gamertag]

in XBoX Games and Apps
    Cambio parziale del gamertag Xbox [Mod Translation - Partial change of the Xbox gamertag]: Nel mio account xbox dopo il gamertag è visualizzato un #1003 e vorrei toglierlo. Si può? [Mod Translation - In my xbox account a # 1003 is displayed after the gamertag and I would like to...
  3. la mia xbox one x non manda il segnale video [Mod Translation - my xbox one x doesn't send...

in XBoX on Consoles
    la mia xbox one x non manda il segnale video [Mod Translation - my xbox one x doesn't send...: dopo un mese circa che non la accendevo ho provato ad accenderla è non mi caccia il segnale video si accende tutto ma il segnale video niente ho provato a cambiare cavo hdmi ho cambiato...
  4. 如何删除Microsoft store的登陆记录啊?[Translation-How do I delete a login record from the Microsoft...

in XBoX Games and Apps
    如何删除Microsoft store的登陆记录啊?[Translation-How do I delete a login record from the Microsoft...: 有个朋友用了我电脑登陆了一下Microsoft store,结果这个下面就一直有他的登陆记录了,怎么能 除这个记录呢?强迫症晚期了。。。 [Translation-A friend used my computer to log on to the Microsoft store, the result of this has been his landing record, how...
  5. Erro 0x803FB005 -[Translation - Error 0x803FB005]

in XBoX on Windows
    Erro 0x803FB005 -[Translation - Error 0x803FB005]: Tentei instalar o Xbox Game Pass para PC (Beta) e dá este erro. Fiz os testes de uma pergunta anterior e o mesmo erro permanece. Além disso, resetei o cache da loja e ainda o erro. Tentei instalar...
  6. Erro em minha conta [Edit - Translation] - Error in my account

in XBoX on Mobile
    Erro em minha conta [Edit - Translation] - Error in my account: Bom dia, esse problema me acompanha há meses. Não quero falar com um bot, por que já fiz de tudo e nada funcionou. Eu jogo minecraft há anos no celular, antes mesmo da compra da microsoft....
  7. xbox oneコントローラでスティックが勝手に入力された状態になる[Translation-The stick is entered on the xbox one...

in XBoX Accessibility
    xbox oneコントローラでスティックが勝手に入力された状態になる[Translation-The stick is entered on the xbox one...: 当方、xboxは所持していないのですが、 iOSデバイスで使用する為にxbox oneコントローラを購入しました。 コントローラの接続は上手くいったのですが、 左右のアナログスティックが勝手に入力された状態になることがあります。 (キャラクターが勝手に動く、視点が勝手に動く現象が発生する) スティックを下方向に倒してから指を離すとニュートラル位置まで戻らず...
  8. Ayuda para sacar un logro de gears 1 (xbox 360)logro en serio[Translation-Help to take a...

in XBoX on Consoles
    Ayuda para sacar un logro de gears 1 (xbox 360)logro en serio[Translation-Help to take a...: El requisito para el logro es matar 10000 entonces me an dicho q solo se pueden sacar en zona de guerra y ejecucion entonces la pregunta es porque si tengo 11000 kills en ejecucion a un no me lo...
  9. Jogos da franquia star Wars não inicia no Xbox 360[Translation-Star Wars franchise games...

in XBoX Games and Apps
    Jogos da franquia star Wars não inicia no Xbox 360[Translation-Star Wars franchise games...: Boa tarde estou tendo problemas com todos os jogos da franquia Star Wars nenhum inicia, pede pra refazer o download mas nada resolve, alguma ajuda Obrigado [Translation-Good afternoon I'm having...
  10. Utiliser un compte créer sur ordinateur sur sa console

in XBoX on Consoles
    Utiliser un compte créer sur ordinateur sur sa console: Bonjour, je viens de créer un compte XboxLIve sur mon MAC et j'aimerai désormais pouvoir l'utiliser sur ma console XBox 360. Seulement, je ne sais pas comment faire, ni où aller sur la console...