Cuenta Origin, i can´t sign to initiate the game

Discus and support Cuenta Origin, i can´t sign to initiate the game in XBoX Accessibility to solve the problem; XBOX says that my account or my password are invalid, but raight now i´m signed right here and i doný understand what i´m doing wrong?... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by StretchyEye415, Jun 11, 2019.

1. Cuenta Origin, i can´t sign to initiate the game

XBOX says that my account or my password are invalid, but raight now i´m signed right here and i doný understand what i´m doing wrong?

:)

StretchyEye415, Jun 11, 2019
  2. M3tal Daz3 Win User

If you are having issues accessing Origin games try to update your info at the EA website, if you still have issues contact their support.
  3. Nathan Roberts (Sunk Win User

Initial Setup interrupted, Now I can't sign in.

Hey there, Speed

I have never encountered this problem before, but I am sure I can try and help you with this problem.

Could you try turning your Xbox completely off and unplugging it. Leave it unplugged for about 30 seconds, then plug it back in. Once you have done this, please try signing into your Xbox console again, or doing the start-up procedure again. By doing this,
    I am hoping the console will be able to reset its self and come out of this loop it seems to be in.

You can make reference to this article, if you become stuck in anyway with setting your Xbox One console up for the first time. Article:

http://support.xbox.com/en-GB/xbox-one/system/set-up-new-system-solution

Hope this works out for you, and will try and do some digging to see what else I can suggest.

Regards,
  4. Arkham99 Win User

Achievements Leaked (***SPOILERS***)

5. Alpha Soulneed Win User

Perdí mi temporada en fornite[I lost my season in fornite]

Entiendo. Si vinculaste las cuentas de Epic y Microsoft y perdiste el progreso, las compras o cualquier artículo, es muy probable que hayas desconectado Xbox de la cuenta Epic a la que estaba originalmente conectada.

Todos los datos guardados para Fortnite se conservan en Epic, y no en tu consola o cuenta de Xbox. Por esta razón, deberás volver a conectar tu cuenta de Xbox a la cuenta original de Epic para recuperar tu progreso guardado y tus cosas.

Para desconectar tu cuenta externa, puedes visitar la página Cuentas conectadas (

http://epicgames.com/account/ connected
    ). Asegúrate de iniciar sesión utilizando la información de tu cuenta Xbox.

Una vez allí, debes hacer clic en el botón de desconexión debajo de la cuenta. Ten en cuenta que debes verificar tu dirección de correo electrónico antes de poder desconectar una cuenta externa.

Podrás recuperar tu progreso volviendo a conectarlo a la cuenta original de Epic.

Para un recordatorio sobre cómo conectar cuentas, consulta este link:

http://fortnitehelp.epicgames.com/c...do-i-link-my-xbox-account-to-my-epic-account-

Espero te sirva. Saludos

[Translation - I get it. If you linked Epic and Microsoft accounts and lost progress, purchases or any item, it is very likely that you have disconnected Xbox from the Epic account to which you were originally connected. All data stored for Fortnite
    is preserved on Epic, and not on your console or Xbox account. For this reason, you must reconnect your Xbox account to the original Epic account to recover your saved progress and your stuff. To disconnect your external account, you can visit the Connected
    Accounts page (http://epicgames.com/account/connected). Make sure to sign in using the information on your Xbox account. Once there, you must click on the disconnect button
    below the account. Keep in mind that you must verify your email address before you can disconnect an external account. You can recover your progress by reconnecting it to the original Epic account. For a reminder on how to connect accounts, see this link:http://fortnitehelp.epicgames.com/customer/portal/articles/2843279-how-do-i-link-my-xbox-account-to-my-epic-account-I
    hope it helps you. regards]
  6. I KOVAL RUS Win User

Dragon Age Origins (Live America)

I want to buy the game Dragon Age: Origins but can `t find it in Xbox Games Store (Live RUSSIA)
Thema:

Loading...
  1. Cuenta Origin, i can´t sign to initiate the game - Similar Threads - Cuenta Origin can´t

2. Tu cuenta no coincide con tu entorno de desarrollador.[Your account does not match your...

in XBoX on Windows
    Tu cuenta no coincide con tu entorno de desarrollador.[Your account does not match your...: No puedo jugar Sombras de Guerra porque hoy me comenzó a salir ese fastidioso mensaje. Necesito que se corrija. [Translation - I can't play Shadows of War because that annoying message started...
  3. ¿Se puede poner como cuenta principal en xbox desde una pc o dispositivo...

in XBoX Accessibility
    ¿Se puede poner como cuenta principal en xbox desde una pc o dispositivo...: He estado investigando y no sé si eso se puede hacer, ya que tengo duda que si una persona añade su cuenta en mi xbox, mi consola se queda registrada en los dispositivos al iniciar la cuenta en...
  4. No puedo acceder a mi cuenta[Translation-I can not access my account]

in XBoX Accessibility
    No puedo acceder a mi cuenta[Translation-I can not access my account]: Un día quise iniciar sesión con mi cuenta de Xbox en la consola de un amigo, al momento de hacerlo y poner mis datos exactos (correo y contraseña) se iniciaba sesión en una cuenta que no era la...
  5. Varias personas desde un grupo de Facebook están reportando mi cuenta de xbox live...

in XBoX on Consoles
    Varias personas desde un grupo de Facebook están reportando mi cuenta de xbox live...: Muchas personas desde un grupo de Facebook estan reportando mi cuenta de xbox live y yo no tengo ni una queja de parte de Microsoft mi reputación como jugador esta bajando [Translation - Many...
  6. ¿Cómo recuperar mi cuenta de Microsoft eliminada?[How do I get my deleted Microsoft account...

in XBoX Accessibility
    ¿Cómo recuperar mi cuenta de Microsoft eliminada?[How do I get my deleted Microsoft account...: El dia 30 de julio elimine elimine por accidente mi cuenta de Microsoft que no te nia que borrar y quisiera ver si me puedan ayudar [Translation - On July 30th delete accidentally delete my...
  7. Cuenta no valida en EA error 4975[Translation-Account not valid in EA error 4975]

in XBoX Accessibility
    Cuenta no valida en EA error 4975[Translation-Account not valid in EA error 4975]: Estimados todos, Desde hace 1 mes no puedo acceder a las funciones online de mis juegos de EA , al intentar conectar con los servidores aparece una alerta de cuenta invalida . He probado de todo...
  8. Cuenta de XBoX hackeada [XBoX account hacked]

in XBoX Accessibility
    Cuenta de XBoX hackeada [XBoX account hacked]: Como puedo reportar una cuenta que a sido hackeada a un compañero de juego, la persona se metio a su cuenta, le cambio las contraseñas y borro todo su historial fotos, encima entro a nuestro juego...
  9. No puedo iniciar sesión con mi cuenta de xbox en Minecraft pe -[Translation - I can't sign...

in XBoX on Mobile
    No puedo iniciar sesión con mi cuenta de xbox en Minecraft pe -[Translation - I can't sign...: No puedo iniciar sesión con mi cuenta de xbox en Minecraft pe ... me sale este error: Lo sentimos se ha producido un error. inténtelo otra vez o ve a Xbox.com... ya fui a xbox.com me deja iniciar...
  10. como vincular cuenta a epic games -[Translation - how to link account to epic games]

in XBoX Accessibility
    como vincular cuenta a epic games -[Translation - how to link account to epic games]: no puedo vincular mi cuenta de xbox con epic games, que puedo hacer? -[Translation - I can't link my xbox account with epic games, what can I do?] 4cd9cfd6-162f-4532-a83d-6621e23d232d