Deletar conversa de Xbox[Translation-delete Xbox conversations]

Discus and support Deletar conversa de Xbox[Translation-delete Xbox conversations] in XBoX Accessibility to solve the problem; Não sei se a pergunta será válida por ser exclusiva de Xbox, mas eu agradeço se puderem me ajudar. Em ''Mensagens'' no perfil de Xbox, se você apagar... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by FernandaWA, Apr 29, 2020.

1. FernandaWA
    FernandaWA Guest

Não sei se a pergunta será válida por ser exclusiva de Xbox, mas eu agradeço se puderem me ajudar.

Em ''Mensagens'' no perfil de Xbox, se você apagar toda a conversa, ela será apagada para a outra pessoa também? Se não, tem outros meios de deletar a conversa ou uma mensagem?

[translation-I don't know if the question will be valid because it's xbox exclusive, but I appreciate it if you can help me.

Under ''Messages'' on the Xbox profile, if you delete the entire conversation, will it be deleted for the other person as well? If not, do you have other ways to delete the conversation or a message?]

:)

FernandaWA, Apr 29, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Hi FernandaWA,

Thanks for reaching out to the forums. We understand you have question on deleting Xbox conversation. When you delete a conversation on your console, this does not delete for the other person. There is no way you are able to delete messages or conversations
    on another persons profile. Was a message is sent is there until deleted by the person it was sent to.

Thanks,

Brad
  3. XBF Ezra G Win User

Conversa[Conversation]

Hi Jean,

Thanks for your post. I understand you are experiencing an issue with chatting online due to account privacy & online safety settings. To adjust this, check out this article:

Changing Online Safety & Privacy Settings
    .

I hope this helps.
  4. Cloud Gear 13 Win User

Conversa[Conversation]

Você está jogando Minecraft?
  5. ceeh10 Win User

FIFA 19

Como apago de todos os lugares? se eu deletar o jogo e instalar novamente resolve?

[Translation - How do I erase all the places? If I delete the game and install again resolves?]
  6. DanielPaviani Win User

Game Pass - Promoção Valentine's Day [ Translation -Game Pass-Valentine's Day promotion]

Infelizmente o site indicado (que eu já tinha tentado anteriormente) não possui nenhuma forma de reportar o problema que indiquei no início da conversa.

[Translation-

Unfortunately the indicated site (which I had tried previously) has no way of reporting the problem I indicated at the beginning of the conversation.]
Thema:

Loading...
  1. Deletar conversa de Xbox[Translation-delete Xbox conversations] - Similar Threads - Deletar conversa Translation

2. Spegnimento xbox e alimentatore[Translation-Xbox and power supply shutdown]

in XBoX on Consoles
    Spegnimento xbox e alimentatore[Translation-Xbox and power supply shutdown]: Salve a tutti. Ultimamente sto riscontrando un problema abbastanza fastidioso. Mentre gioco tranquillo, nel bel mezzo della partita si spegne la console con tutto l'alimentatore però la...
  3. Problema jogos[Translation-Problem games]

in XBoX on Consoles
    Problema jogos[Translation-Problem games]: Há tres meses atras eu comprei o pacote do naruto storm todas sagas e qnd fui jogar hj perdi o acesso a ele [Translation-Three months ago I bought the package of naruto storm all sagas and qnd...
  4. Reintegro de Dinero por Reembolso[Translation-Refund of Money for Refund]

in XBoX on Windows
    Reintegro de Dinero por Reembolso[Translation-Refund of Money for Refund]: Realicé el reembolso de un juego, me lo aceptaron el 12 de mayo, al día de la fecha no me reintegraron el monto en mi cuenta bancaria. No sé cómo comunicarme con alguien que me de una solución, ya...
  5. Teredo no puede calificar -[Translation - Teredo can't qualify]

in XBoX on Windows
    Teredo no puede calificar -[Translation - Teredo can't qualify]: Hola, tengo un problema con mi tipo de nat Dice, teredo no puede calificar, le doy a corregir y dice abierta pero luego de reiniciar la PC vuelve a teredo no puede calificar, es muy frustrante no...
  6. Juegos compartidos se cierran[Translation-Shared games close]

in XBoX Games and Apps
    Juegos compartidos se cierran[Translation-Shared games close]: Tengo el xbox game pass para pc, y lo comparto con 2 amigos. El problema es que tuvimos un problema con los únicos 2 juegos que jugamos(no se si pase con otros) estabamos jugando y pasaron como 15...
  7. Problemas com a conexão de Internet[Translation-Problems with your Internet connection]

in XBoX Accessibility
    Problemas com a conexão de Internet[Translation-Problems with your Internet connection]: Apesar da minha internet estar funcionando corretamente, no Xbox ela desconecta toda vez que eu ligo o console (até que conecta as vezes, mas fica uns 5 minutos e desconecta de novo). Assim eu não...
  8. Xbox 360 não liga -[Translation - Xbox 360 won't turn on]

in XBoX on Consoles
    Xbox 360 não liga -[Translation - Xbox 360 won't turn on]: Nn tô conseguindo ligar meu Xbox 360 Já tentei de tudo -[Translation - I can't connect my Xbox 360 I've tried everything] 8c8b5b8e-0234-4cad-a1ac-1502efdbb212
  9. NO PUEDO CAMBIAR DE REGION -[Translation - I CAN NOT CHANGE REGION]

in XBoX on Consoles
    NO PUEDO CAMBIAR DE REGION -[Translation - I CAN NOT CHANGE REGION]: hace 5 dias cambie de region a mexico para averiguar una cosa. Pero ahora no puedeo volver a mi region en xbox 360 (argentina) y lo necesito ahora. alguien me puede ayudar por favor?...
  10. Conversa[Conversation]

in XBoX Games and Apps
    Conversa[Conversation]: Eu quero conversar com os outros jogadores mas fala que eu não posso por causa de como minha conta esta configurada. Alguém sabe resolver? [Translation - I want to chat with the other players but...