Demande de remboursement urgente[Translation-Urgent request for reimbursement]

Discus and support Demande de remboursement urgente[Translation-Urgent request for reimbursement] in XBoX on Consoles to solve the problem; Bonjour si un moderateur est sur le forum pourrait il faire suivre mon cas par le services de remboursement que je n’arrive pas a joindre. J’ai été... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Alexandre QUIMBEL, Mar 31, 2020.

  1. Demande de remboursement urgente[Translation-Urgent request for reimbursement]


    Bonjour si un moderateur est sur le forum pourrait il faire suivre mon cas par le services de remboursement que je n’arrive pas a joindre.

    J’ai été prelevé de 99 euros sans raison alors que je n’ai rien dans mon historique d’achat.

    merci

    [Translation-Hello if a moderator is on the forum could it follow my case by the refund services that I can not reach.

    I was asked for 99 euros for no reason when I have nothing in my purchase history.

    Thank you ]

    :)
     
    Alexandre QUIMBEL, Mar 31, 2020
    #1
  2. XBF Brad A Win User

    Demande de remboursement urgente[Translation-Urgent request for reimbursement]

    Hi Alexandre,



    I'm sorry to hear about the issue with the purchases.Here is some additional information regarding the refund process. Unfortunately, we moderators are unable to pass this to the refund team.

    In regards to requesting a refund you will need to do so online. Click here to learn
    How
    to complete the refund request form
    .

    After you submit the request, you’ll receive confirmation and follow-up emails that will include instructions on how to keep track of your request.


    If you are needing further assistance with the purchase I would suggest to contact Live Support.


    When you go to Contact Us,follow these steps to request a call:

    • Step 1 ----click on Contact us
    • Step 2 ----under what you having trouble with select Subscriptions & billing
    • Step 3-----under what is the issue I can't redeem a code then hit next

      Step 4 ----scroll down to select request a call



    Please be sure to try the website request refund first, as agents will direct you there anyway. Also you are able to reply to the emails that you will receive from doing the online request directly.



    Hope this helps.



    Thanks,

    Brad
  3. XBF Brad A Win User

    demande de remboursement[Translation-request for reimbursement]

    Hi Aminejr,

    I'm sorry to hear about the issue with the purchases.Here is some additional information regarding the refund process.

    In regards to requesting a refund you will need to do so online. Click here to learn
    How
    to complete the refund request form
    .

    After you submit the request, you’ll receive confirmation and follow-up emails that will include instructions on how to keep track of your request.


    If you are needing further assistance with the purchase I would suggest to contact Live Support.


    When you go to Contact Us,follow these steps to request a call:

    • Step 1 ----click on Contact us
    • Step 2 ----under what you having trouble with select Subscriptions & billing
    • Step 3-----under what is the issue I can't redeem a code then hit next

      Step 4 ----scroll down to select request a call



    Please be sure to try the website request refund first, as agents will direct you there anyway. Also you are able to reply to the emails that you will receive from doing the online request directly.



    Hope this helps.



    Thanks,

    Brad
  4. XBF Eladio M Win User

    demande de remboursement[Translation-request for reimbursement]

    Hey aminejr

    Thank you for taking the time to reply to this thread.

    In regards to requesting refunds please, keep in mind that "all sales of Digital Game Products are considered final" additionally,
    most purchases are not eligible for a refund after 14 days as per the

    Digital Game Purchase Refund Terms
    .

    As stated by XBF Brad A, if you are unable to request for a refund on the item, we recommend that you Contact Xbox Customer Support
    for further assistance on this matter.
  5. aminejr Win User

    demande de remboursement[Translation-request for reimbursement]

    le jeu que je demande pour le remboursement est pas disponible dans la liste des jeux merci

    [Translation-the game I ask for refund is not available in the list of games thank you ]
  6. Stepheninconnu Win User

    demande de remboursement[Translation-request for reimbursement]

    J'ai acheté un jeu numérique CONSTRUCTOR ( sur le marché du store) 39,99€ et quand je joue avec en solo, mes sauvegardes rames, le temps se fige (étant un jeu de stratégies en temps).
    En multijoueur, le jeu ne suis pas du tout deux joueurs en lignes, faisant cracher les parties, et la console entièrement nous éjectant directement dans l’accueille xbox.

    Jeu impossible jouer, je viens faire ma demande de remboursement ainsi que supprimer le jeu numérique sur mon profil en tant que propriétaire.

    Bien entendu quand j'essaie de prendre contacte le Vendredi 20/12/2019 19h30, on peut ni vous joindre par téléphone (Lundi au vendredi jusqu' 20h30)

    Et bien entendu le service du chat ne fonctionne pas, ce que je peux comprendre aussi.

    D'ailleurs je ne suis pas le seul d'après ce que je vois.

    Merci de faire le nécessaire et d'être plus sérieux que votre concurrent.

    GT: Le Mort Inconnu

    [Translation-I bought a digital game CONSTRUCTOR (on the store market) at 39.99 and when I play with solo, my backups reams, time freezes (being a set of strategies in time).

    In multiplayer, the game is not at all two players in line, making the games spit, and the console completely ejecting us directly into the xbox hosts.


    Game impossible to play, I just make my refund request as well as delete the digital game on my profile as an owner.


    Of course when I try to make contact on Friday 20/12/2019 at 7:30 pm, you can neither be reached by phone (Monday to Friday until 8:30pm)

    And of course the chat service doesn't work, which I can understand too.

    Besides, I'm not the only one from what I see.

    Thank you for doing what is necessary and for being more serious than your competitor.

    GT: The Unknown Death]
Thema:

Demande de remboursement urgente[Translation-Urgent request for reimbursement]

Loading...
  1. Demande de remboursement urgente[Translation-Urgent request for reimbursement] - Similar Threads - Demande remboursement urgente

  2. demande d'adresse email alias[Translation-aka email address request]

    in XBoX Accessibility
    demande d'adresse email alias[Translation-aka email address request]: bonjour, j essaye de changer mon adresse email qui est actuellement [mod removed-personal information] vers l'adresse [mod removed-personal information]. je recois le message d' erreur ( cette...
  3. Demande de remboursement Facturation Deux Fois[Translation-Request for Reimbursement...

    in XBoX on Consoles
    Demande de remboursement Facturation Deux Fois[Translation-Request for Reimbursement...: Bonjour, Savez vous comment faire pour demander le remboursement microsoft, j'ai été débitée deux fois du renouvellement de l'abonnement la xbox. Merci pour votre aide. [Translation-Hello Do...
  4. demande de remboursement[Translation-request for reimbursement]

    in XBoX Games and Apps
    demande de remboursement[Translation-request for reimbursement]: bonjour jaimerai sa voir comment faire un remboursement car la cest impossible pour moi faire un remboursement merci [Translation-Hello I'd like to see her how to make a refund as it's...
  5. Demande de remboursement pour FarCry5[Translation-Request for refund for FarCry5

    in XBoX Games and Apps
    Demande de remboursement pour FarCry5[Translation-Request for refund for FarCry5: Bonjour, Je viens de parler au chat de xbox qui m'ont dit de me faire rembourser mon jeu car il ne fonctionne pas et que le développeur ne peut pas rien y faire et donc il m'ont envoyé le...
  6. Je reçois un mail après demande de remboursement qui me dit que l'on ne peut pas me...

    in XBoX Games and Apps
    Je reçois un mail après demande de remboursement qui me dit que l'on ne peut pas me...: Title Translation - I get an email after refund request that tells me that one can not repay me according to the stuff Je viens de recevoir un mail après demande de remboursement ( 50€) pe disant...
  7. Demande de remboursement jeu numérique (Mod Translation:Digital game refund application)

    in XBoX Games and Apps
    Demande de remboursement jeu numérique (Mod Translation:Digital game refund application): bonjour, est-il possible de se faire rembourser un jeu numérique. Celui-ci m'ayant franchement déçu. Je n'ai jamais fait cette demande en 4 ans de live,mais en toute honnêteté après 25h de jeu je...
  8. Demande de remboursement "Plants vs. Zombies Garden Warfare 2" [Refund request "plants vs. ...

    in XBoX on Windows
    Demande de remboursement "Plants vs. Zombies Garden Warfare 2" [Refund request "plants vs. ...: J'ai acheté "Plants vs. Zombies Garden Warfare 2" sur PC sans savoir qu'il était disponible que sur console donc il est dans ma bibliothèque mais il va prendre la poussière (même si je l'ai acheté...
  9. Demande de remboursement

    in XBoX Games and Apps
    Demande de remboursement: Bonjour, j'ai acheté destiny 2 il a deux jours j'ai des freeze sa vient du jeux arret sur image sur mes autre jeux j'ai aucun problème je voudrais un remboursement de mon jeux...
  10. Gros bug GTA5 sur XBOX360, demande de remboursement

    in XBoX on Consoles
    Gros bug GTA5 sur XBOX360, demande de remboursement: J'ai acheté GTA5 sur ma XBOX360 sur le xboxlive. A ce jour le jeu ne fonctionne pas correctement il freeze pendant la partie et surtout le pire les textures ne s'affichent pas ou 5 secondes après...