Denunciar jogador[Translation-Report player]

Discus and support Denunciar jogador[Translation-Report player] in XBoX on Consoles to solve the problem; Eu estava jogando um mata mata em equipe no black ops 2 é vi um player com o nick de [mod removed] usando god mod, eu fiz o correto e denunciei ele mas... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by Delvim, Oct 16, 2020.

1. Delvim
    Delvim Guest

Eu estava jogando um mata mata em equipe no black ops 2 é vi um player com o nick de [mod removed] usando god mod, eu fiz o correto e denunciei ele mas mesmo assim não aconteceu nada com ele, eu tenho clipes e provas por texto de que ele estava usando hack.

Oque posso fazer a respeito disso além de reportar?

Muitas pessoas devem estar começando a perder o interesse no Black ops 2 por conta desse tipo de pessoa.

[mod removed]

[Translation-I was playing a team kill in black ops 2 and I saw a player with the nickname [mod removed] using god mod, I did the right thing and reported him but still nothing happened to him, I have clips and evidence for text that he was using
    hack.

What can I do about it besides reporting?

Many people must be starting to lose interest in Black ops 2 because of this type of person.

[mod removed]]

:)

Delvim, Oct 16, 2020
  2. XBF Brad A Win User

Hello Delvim,

Thanks for reaching out to the forums. We see you have an issue with a player in game. Unfortunately, the forums is unable to assist in this except just give information. You did the right thing by reporting the player. You can view the
    enforcement site for more information. However the servers are run by Activision. They are responsible for monitoring what goes on in the game. We recommend reporting it to them. As
    there is nothing more we can do on the forums, I will be locking the thread to prevent repetitive answers.

Thanks,

Brad
  3. RUBENSJUNIOR21 Win User

Xbox not punishing hateful people on platform

Você tem que denunciar e bloquear o jogador, infelizmente, há muitas pessoas tóxicas neste jogo.
  4. XBF Steven R Win User

Como denunciar jogador hacker em partida online? [How to report hacker player in online match? ]

Hey there Henrry!

Sorry to hear that you had that experience.

Unfortunately, this is not the place for you to notify the team that responds to things like cheating and the like violations of the code of conduct. You should just go ahead and report the offender by following the steps on our

enforcement site
    to let them know what transpired.

Hope this information was helpful.

Thanks!
  5. Julian_ Win User

Como denunciar jogador hacker em partida online? [How to report hacker player in online match? ]

Hi! There are usually two ways to report players on Xbox One:

1) Often you can select another players gamertag by opening the ingame score board or similiar things from where you can open their Xbox profile.

2) If above isn't available, you can still press the guide-button on your Xbox-controller and go to 'Recent players' from where you should find that person as well.

I hope this helps!
  6. RandyAU93 Win User

Sobre a Xbox Live [Translation - About Xbox Live]

Microsoft's system is more fair to both game publishers and game players. For publishers, they are not penalized for selling a full-priced game when a "free-to-play" game makes its money off of micro-transactions. For players, everyone helps maintain the
    network and the servers, instead of some players getting a free ride because they are playing a temporarily popular game.

Translating to Portuguese, using bing.com/translate:

Sistema da Microsoft é mais justo para ambos os editores de jogos e jogadores. Para os editores, que não são penalizados por vender um jogo completo preço quando um "free-to-play" jogo faz seu dinheiro com microtransações. Para os jogadores, todos ajudavam
    a manter a rede e os servidores, em vez de alguns jogadores recebendo uma carona porque eles estão jogando um jogo popular temporariamente.
Thema:

Loading...
  1. Denunciar jogador[Translation-Report player] - Similar Threads - Denunciar jogador Translation

2. Jogadores do Series S/X poderão jogar e conversar com jogadores do One normalmente? [Mod...

in XBoX on Consoles
    Jogadores do Series S/X poderão jogar e conversar com jogadores do One normalmente? [Mod...: Saudações. Gostaria de saber se jogadores do novo console serão submetidos a uma nova plataforma, como foi do 360 para o One, ou se jogadores da geração do One terão interação com os do Series...
  3. Não consigo carregar uma nova foto de perfil de jogador no app xbox no...

in XBoX Games and Apps
    Não consigo carregar uma nova foto de perfil de jogador no app xbox no...: Aquele problema não deu certo então, eu fiz esse. Eu quero mudar minha foto de perfil mas ele diz assim: Não é possível carregar sua imagem no momento. Tente mais tarde. E a imagem de jogador...
  4. Não consigo carregar uma nova foto de perfil de jogador no app xbox no...

in XBoX Games and Apps
    Não consigo carregar uma nova foto de perfil de jogador no app xbox no...: Eu quero carregar uma imagem do personagem de desenho animado Morphle mas ele diz assim: Não é possível carregar sua imagem no momento. Tente novamente mais tarde O que eu faço? [Translation-I...
  5. Denunciar Fraude[Report Fraud]

in XBoX on Consoles
    Denunciar Fraude[Report Fraud]: Hola comunidad, quiero saber como puedo denunciar con Microsoft una pagina web que vende juegos de Xbox One digitales ilegales, ellos venden cuentas compartidas a mas de 70 consolas por perfil,...
  6. Denunciar Fraude

in XBoX on Consoles
    Denunciar Fraude: Hola comunidad, quiero saber como puedo denunciar con Microsoft una pagina web que vende juegos de Xbox One digitales ilegales, ellos venden cuentas compartidas a mas de 70 consolas por perfil,...
  7. Alterar imagens de jogador[Translation-Change player images]

in XBoX on Consoles
    Alterar imagens de jogador[Translation-Change player images]: Boa noite Estou farto de tentar mudar a imagen de jogar e da sempre erro que aparece é ( tenta novamente mais tarde ) qual o motivo deste erro troquei a minha ps4 por uam xbox one e ja estou a...
  8. Imagem do Jogador / Gamer Pic XBOX 360

in XBoX on Consoles
    Imagem do Jogador / Gamer Pic XBOX 360: Quando eu tinha o Xbox 360, eu comprei uma Imagem de jogador, Hoje em dia não tenho mais o Xbox 360, Hoje estou com o Xbox One, e jogo alguns jogos retrocompativeis com o Xbox 360, e descobri que...
  9. Como denunciar jogador hacker em partida online? [How to report hacker player in online...

in XBoX on Consoles
    Como denunciar jogador hacker em partida online? [How to report hacker player in online...: Split from this thread. Eu e meus amigo estavam jogando Happy Wars e ele dava um dano que a espada dele não conseguia dar e ficava roubando as vitimas de todo mundo(os pontos) Nome da...
  10. como puedo denunciar a un hacker en black ops 2

in XBoX Games and Apps
    como puedo denunciar a un hacker en black ops 2: [Mod removed for offensive language] [Translated] the damn hacker do not stop to [Mod removed for offensive language] us the road you can not play most most of the patidas is the same I go to...