Devoluçao de um jogo [Translation-Refund of a game]

Discus and support Devoluçao de um jogo [Translation-Refund of a game] in XBoX Games and Apps to solve the problem; Queria saber se era possivel pedir devoluçao de um jogo que eu comprei mas detestei pois nem joguei 5 minutos [Translation-I was wondering if it was... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by JUSTCALLMETOGA, Feb 7, 2019.

1. Devoluçao de um jogo [Translation-Refund of a game]

Queria saber se era possivel pedir devoluçao de um jogo que eu comprei mas detestei pois nem joguei 5 minutos

[Translation-I was wondering if it was possible to ask for a refund of a game I bought but I hated it because I didn't even play five minutes]

:)

JUSTCALLMETOGA, Feb 7, 2019
  2. JUSTCALLMETOGA Win User

O Chat Xbox está fechado

[Translation-Xbox Chat is closed]
  3. XBF Diego M Win User

Hi there,

Try this route instead as last time I checked, this route should take you to the option to select Request a callback from support and then it will ask for your phone number and you will get a callback with an estimated time displayed for you:

1. Contact us here
    2. Select Xbox One
    3. Select See other options.
    4. Select Payment & Billing
    5. Select show contact options and go to step 4
    6. Select request a callback from support

If that doesn't work for you, then let us know what region you are in and we'll do our best to locate an international support number for you to try and call.
  4. JUSTCALLMETOGA Win User

quando eu acabo de preencher da errado

[Edit - Translation] - When I just fill out the wrong
  5. XBF Diego M Win User

Hi there,

You may need to contact customer support for your region since the refund request form mentioned by Randy is not available for all regions so you will have to see how customer support handles refunds in your specific region.

I came across a thread here that has a list of international support numbers to try and reach a representative that is best for your location:

https://answers.microsoft.com/en-us/xbox/forum/all/xbox-suppport-international-phone-numbers/a7c6947b-825a-4e5c-a19e-c43912ae4015

I hope this helps!
  6. XBF Brad A Win User

Hello Just,

We recommend requesting a call back from support as XBF Diego mentioned.

When you go to Contact Us to get it to request a chat follow these steps:

• Step 1 ----select Xbox One
    • Step 2 ----select see other options then subscription changes
    • Step 3-----select show contact options

Step 4 ----select chat with Xbox support

Once they call explain the issue and they will be able to help you. Note that these options regularly change so just keep selecting something that gives request a call from support as a contact option.

Hope this helps.

Thanks,

Brad

Xbox Forum Team
Thema:

Loading...
  1. Devoluçao de um jogo [Translation-Refund of a game] - Similar Threads - Devoluçao jogo Translation

2. Como jogar um jogo físico, quando na hora de instalar aparece a mensagem que a região do...

in XBoX Games and Apps
    Como jogar um jogo físico, quando na hora de instalar aparece a mensagem que a região do...: Subject Translation: How to play a physical game, when at the time to install pops up the message that the region of the game is not compatible with XBOX360? Como resolver o problema, quando...
  3. O valor dos dois jogos estão no histórico de compra da minha conta,mas não estão em minha...

in XBoX Games and Apps
    O valor dos dois jogos estão no histórico de compra da minha conta,mas não estão em minha...: Title: O valor dos dois jogos estão no histórico de compra da minha conta,mas não estão em minha conta, onde estão? [Translation-The value of both games is in my account purchase history, but they...
  4. 2 jogos sumiu da minha conta,como vou recuperar ? (2 games disappeared from my account,...

in XBoX Games and Apps
    2 jogos sumiu da minha conta,como vou recuperar ? (2 games disappeared from my account,...: Troquei de console e 2 jogos sumiram! Grande chef 5 e ned for speed most wanted,a quem pedir ajuda? [Translation] I switched consoles and 2 games are gone! Great Chef 5 and Ned for Speed Most...
  5. Jogo fechando sozinho (Game closing alone)

in XBoX Games and Apps
    Jogo fechando sozinho (Game closing alone): Estou com um problema Ultimamente quando tento jogar qualquer jogo, automaticamente ele volta para tela inicial, sozinho O que pode ser esse problema ? [Translation] I have a problem Lately...
  6. Instalação interrompida em jogos e apps Xbox One [Translation - Paused installation on Xbox...

in XBoX Games and Apps
    Instalação interrompida em jogos e apps Xbox One [Translation - Paused installation on Xbox...: Desde ontem ( 02/02/19 ), estou tendo problemas para conseguir baixar jogos e apps da Xbox live, tentei por diversas vezes baixar os conteúdos mas o erro "instalação interrompida" persiste e o...
  7. trasnferir jogos comprados para outra conta[transfer purchased games to another account]

in XBoX Games and Apps
    trasnferir jogos comprados para outra conta[transfer purchased games to another account]: ola eu criei uma conta pra ser a minha principal porem eu tenho um jogo comprado nesta conta seria possível transferir a posse desse jogo para a minha conta nova? [Translation - Hi, I created...
  8. Promoção em jogos na loja Xbox [Mod Translation: Xbox Store Games Promotion]

in XBoX Sales and Promo
    Promoção em jogos na loja Xbox [Mod Translation: Xbox Store Games Promotion]: Eu queria adquirir um jogo em promoção (Assassins Creed Odyssey Ultimate Edition), mas o mesmo irá sair de promoção um dia antes de eu conseguir adquiri-lo. Há como eu salvar essa promoção para...
  9. Xbox 360 não entra no jogo (Mod Translation: Xbox 360 does not enter the game)

in XBoX on Consoles
    Xbox 360 não entra no jogo (Mod Translation: Xbox 360 does not enter the game): Bom dia, eu tenho um Xbox 360 e toda vez que eu vou entrar no GTA V aparece um aviso: Erro no jogo, limpe o disco com um pano macio, mais o jogo esta no HD do Video Game e não no CD, me ajuda ai...
  10. Jogos do game pass Xbox[Games from Xbox Game Pass]

in XBoX Games and Apps
    Jogos do game pass Xbox[Games from Xbox Game Pass]: Gostaria de saber sobre the division no game pass Xbox, eu não estou mais conseguindo jogar lo... Tendo em vista eu ter feito a assinatura para poder ter acesso a este jogo, então esse game pass...