Discord Nitro from Game Pass

Discus and support Discord Nitro from Game Pass in XBoX Sales and Promo to solve the problem; I have been told that you can get Nitro for Discord after being a subscriber using Game Pass. I have been with Game Pass for months and i still am, but... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by AbaddonzMuze, Dec 3, 2019 at 7:25 AM.

1. AbaddonzMuze
    AbaddonzMuze Guest

I have been told that you can get Nitro for Discord after being a subscriber using Game Pass. I have been with Game Pass for months and i still am, but i havent seen any windows about it. do i have to have game pass on xbox, or pc or does it not matter?
    do you know how i can get the code for the nitro, or is there something i misunderstood.

:)

AbaddonzMuze, Dec 3, 2019 at 7:25 AM
  2. MrMelon Win User

I haven't received my Discord Nitro , Spotify Premium and EA access code yet.

What is Discord Nitro?
    Discord nitro is a subscription for Discord and is part of the $1 deal for xbox ultimate game pass.
  3. EnolaCat Win User

Requesting discord nitro

If you received Discord Nitro with the promotion follow the steps in this Discord Support article
    'Xbox Game Pass & Discord Nitro' to claim your Discord Nitro subscription. Everything you need to know
    about how to redeem it is covered.
  4. GodDream00 Win User

XBOX Ultimate Game Pass Discord Nitro

HI,

I am not looking for Discord Nitro's XBOX Game pass deal - that has already been available.

What I am looking for are the codes to have 3 months of Discord Nitro that was offered with the ultimate pass.

Thanks
  5. RafaelMouraB-DB3E4E3 Win User

Nitro discord sem xbox one

Bom dia!

Não é possível ainda resgatar o discord nitro com o Windows Game Passa, apenas Xbox Game Pass Ultimate.

COMO REIVINDICAR O PRESENTE COM NITRO PELO XBOX GAME PASS!

1. Pelo seu Xbox One, abra o aplicativo Game Pass e encontre o banner com o logo do Discord.
    2. Dali, selecione a aba Nitro e você receberá um QR Code e uma URL para reivindicar o presente com Nitro.
    3. Escaneie esse QR Code com o seu telefone ou usar a URL no seu computador para concluir o processo.
    O QR Code é apenas um atalho da URL. Eles são a mesma coisa!

Observação: Apenas assinantes do Xbox game Pass Ultimate podem receber a assinatura do Nitro. Nesse momento, não há como assinantes do Windows Game Pass receberem o presente com Nitro.

Além disso, se tiver mais perguntas sobre sua assinatura Xbox Game Pass, você pode contactar o Suporte da Microsoft aqui!

https://support.discordapp.com/hc/p...car-o-presente-de-três-meses-do-Discord-Nitro

[Translation-Good morning!

You can't still redeem nitro discord with Windows Game Passa, just Xbox Game Pass Ultimate.

HOW TO CLAIM THE GIFT WITH NITRO BY XBOX GAME PASS!

For your Xbox One, open the Game Pass app and find the banner with the Discord logo.

From there, select the Nitro tab and you will receive a QR Code and a URL to claim the gift with Nitro.

Scan this QR Code with your phone or use the URL on your computer to complete the process.

QR Code is just a URL shortcut. They're the same thing!

Note: Only Xbox game Pass Ultimate subscribers can receive the Nitro subscription. At this point, there is no way windows game pass subscribers receive the gift with Nitro.

Also, if you have more questions about your Xbox Game Pass subscription, you can contact Microsoft Support here!

https://support.discordapp.com/hc/pt-br/articles/360036315731-Xbox-Game-Pass-Como-reivindicar-o-presente-de-tr%C3%AAs-meses-do-Discord-Nitro]
  6. ngocphi Win User

I got Xbox Game Pass Ultimate on PC but dont have an Xbox to ger discord nitro and ea access how can i redeem them?

Ea pass is only an xbox feature and discord nitro is only a pc feature you need to download discord
Thema:

Loading...
  1. Discord Nitro from Game Pass - Similar Threads - Discord Nitro Game

2. Xbox Game Pass Discord Nitro Abo

in XBoX Sales and Promo
    Xbox Game Pass Discord Nitro Abo: Guten Abend, Ich habe eben bei schau auf der Xbox Website gemerkt, dass es zu dem Xbox Game Pass Ultimate eine 3 Monatige Discord Nitro Mitgliedschaft gibt aber auch 1 Monat EA Access nun habe...
  3. Fow how long will the xbox game pass ultimate gift(discord nitro) be available?

in XBoX Sales and Promo
    Fow how long will the xbox game pass ultimate gift(discord nitro) be available?: My sister just bought a new xbox one online. We wish to know if it will arrive in time to claim the offer. ea97a6bc-f1a9-46cd-b506-7079ea694554
  4. So I got the game pass from Discord Nitro and that Twitch Prime monkey for Sea of Thieves,...

in XBoX on Windows
    So I got the game pass from Discord Nitro and that Twitch Prime monkey for Sea of Thieves,...: But I can't access the monkey from the pet cage, I claimed the monkey about 4 days ago from Twitch Prime. I think it might have to do with me changing my gamer tag a week or so ago but it not...
  5. resgatar o discord nitro do xbox game pass ultimate pelo pc [Mod Translation-rescue the...

in XBoX on Windows
    resgatar o discord nitro do xbox game pass ultimate pelo pc [Mod Translation-rescue the...: Eu comprei o Xbox Game Pass Ultimate para jogar os jogos no PC, e vi que tem o Discord Nitro por 3 meses, mas eu não sei como resgatar o Nitro pelo PC e eu nao tenho Xbox One, alguém poderia me...
  6. xbox game pass ultimate, help for redeem Spotify, Discord Nitro, EA codes

in XBoX Sales and Promo
    xbox game pass ultimate, help for redeem Spotify, Discord Nitro, EA codes: I got the Xbox Game Pass Ultimate today, for 3 months. I'm on PC. I need Spotify, Discord Nitro, and EA codes sent to me via email. When do these codes get sent to me?...
  7. Xbox game pass ultimate discord nitro

in XBoX Accessibility
    Xbox game pass ultimate discord nitro: Ok so yesterday i bought xbox gamepass ultimate because it would give discord nitro for free, then i went to claim my rewards and it said "You are not eligible to redeem these rewards" most of my...
  8. Xbox Game Pass Ultimate & Discord Nitro claim error.

in XBoX on Consoles
    Xbox Game Pass Ultimate & Discord Nitro claim error.: Hello. I bought Xbox Game Pass Ultimate and I'm trying to claim the 3 months discord nitro gift. The problem is that every time when I press "Claim" I get an error: "Sorry, you're not eligible for...
  9. Xbox Game Pass Discord Nitro and others

in XBoX on Windows
    Xbox Game Pass Discord Nitro and others: I bought the game pass seeing that I would have access to Discord Nitro, Spotify, etc. I don't have an XBOX1 and I wanted to know if it's possible to get these on PC....
  10. xbox game pass - Discord Nitro

in XBoX on Windows
    xbox game pass - Discord Nitro: I have heard that the Xbox game pass for PC gives you 3 months of discord nitro free. Though all i can find is the Spotify premium. Looked in emails and nothing. Did i hear something wrong, or is...