Doom Eternal ne démarre pas automatiquement sur ma console Xbox One X[Doom Eternal doesn't...

Discus and support Doom Eternal ne démarre pas automatiquement sur ma console Xbox One X[Doom Eternal doesn't... in XBoX Games and Apps to solve the problem; Bonjour, J'ai acheté Doom Eternal chez MICROMANIA, en format disque. Je l'ai installé, sans problème particulier, sur ma Xbox One X. Mais voil : Dès... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by Cyberik-86EB3E61-64DA-4A9, Jun 24, 2020.

1. Doom Eternal ne démarre pas automatiquement sur ma console Xbox One X[Doom Eternal doesn't...

Bonjour,

J'ai acheté Doom Eternal chez MICROMANIA, en format disque. Je l'ai installé, sans problème particulier, sur ma Xbox One X.

Mais voil : Dès que je mets le disque dans le lecteur... Je tombe sur l'écran de Gestion des Jeux, alors que le jeu devrait se lancer directement !!!.. De plus, lorsque je le retire, la console m'affiche un message comme quoi il faut que je réinsère le
    disque dans le lecteur !..

Cela ne m'a jamais fait cela auparavant, alors j'aimerai savoir d'où ça vient ?.. Est-ce que ça vient des nouvelles mises jour de la console ?.. Ou d'un défaut du disque ?.. Auquel cas, il faudra que je contacte Bethesda Softworks.

C'est peut-être un petit inconvénient... Puisqu'après tout, je peux y jouer correctement. Mais j'avoue que je ne comprends pas d'où ça peut venir, et ça me perturbe. Parce qu'il ne faudrait pas que ça entraîne un plantage de la console, longue échéance.

Merci de prendre le temps de me répondre.

[Translation - Hello,

I bought Doom Eternal from MICROMANIA, in disc format. I installed it, without any particular problem, on my Xbox One X.

But here it is: As soon as I put the disc in the player ... I fall on the Game Management screen, when the game should launch directly !!! .. In addition, when I remove it, the console m 'displays a message saying that I must reinsert the disc in
    the drive! ..

This has never done this to me before, so I would like to know where it comes from? .. Does it come from new console updates? .. Or from a disk defect? .. In which case, I will have to contact Bethesda Softworks.

It may be a little drawback ... Since after all, I can play it properly. But I admit that I don't understand where it can come from, and it bothers me. Because it shouldn't cause the console to crash in the long run.

Thank you for taking the time to respond.]

:)

Cyberik-86EB3E61-64DA-4A9, Jun 24, 2020
  2. Wishcatcher Win User

Doom Eternal ne démarre pas automatiquement sur ma console Xbox One X[Doom Eternal doesn't start automatically on my Xbox One X console]

3. Cyberik-86EB3E61-64D Win User

Doom Eternal ne démarre pas automatiquement sur ma console Xbox One X[Doom Eternal doesn't start automatically on my Xbox One X console]

Je vous remercie pour votre réponse... Mais non, le lien ne m'aide pas. Le problème n'étant pas référencé, dans le FAQ. Je n'ai aucun problème de disques. Par exemple Shadow of the Tomb Raider, est lu et lancé immédiatement, dès
    l'insertion du disque dans le lecteur.

C'est tout bonnement le jeu Doom Eternal qui ne se lance pas, lorsque je mets le disque dans le lecteur... Mais il paraîtrait qu'il s'agit plus d'une erreur de l'éditeur que de Xbox. Car j'ai trouvé quelqu'un qui a eu le même problème.

Je vais contacter BETHESDA Softworks sur Twitter. Vu qu'ils sont injoignables sur leur site. Et je vous tiens informé.

Merci toutefois d'avoir pris la peine de me répondre.

Je vous souhaite une bonne journée. :)

[Translation - Thank you for your answer ... But no, the link does not help me. The problem not being referenced in the FAQ. I have no problem with discs. For example Shadow of the Tomb Raider, is read and launched immediately,
    as soon as the disc is inserted into the player.

It is simply the game Doom Eternal which does not launch, when I put the disc in the drive ... But it would seem that it is more of an error of the editor than of Xbox. Because I found someone who had the same problem.

I will contact BETHESDA Softworks on Twitter. Since they are unreachable on their site. And I keep you informed.

Thank you, however, for taking the trouble to answer me.

I wish you a good day. :)]
  4. XS1CkSk1LLZX94 Win User

favorite game of all time?

Doom soon to be Doom eternal
  5. BakyOsijekHr Win User

What You Playing This Weekend? (20 March - 22 March 2020)

Doom Eternal. It is a blast!
  6. SGTxJEFFSKYLION Win User

DOOM Eternal FAQ

thanks for the information on Doom Eternal.
Thema:

Doom Eternal ne démarre pas automatiquement sur ma console Xbox One X[Doom Eternal doesn't...

Loading...
  1. Doom Eternal ne démarre pas automatiquement sur ma console Xbox One X[Doom Eternal doesn't... - Similar Threads - Doom Eternal démarre

2. Doom Eternal Campaign..

in XBoX Games and Apps
    Doom Eternal Campaign..: So I'm back again with another complaint about my Xbox one X experience. I purchased Doom Eternal this morning. Get home put the disc in and it says there are 2 files to install. I choose...
  3. Doom Eternal DLC

in XBoX Games and Apps
    Doom Eternal DLC: I got the Deluxe edition of Doom Eternal when it was on sale but in my games and apps, it just says I have the standard version and I don't have a code to redeem when I look at the dlc in the...
  4. Doom eternal disc not installing offline.

in XBoX Games and Apps
    Doom eternal disc not installing offline.: I just got a disc copy of doom eternal for my xbox one s but when i put it in it goes to the mange screen and does not allow me to install it. When i click install all an error pops up and i cant...
  5. Doom eternal recent update

in XBoX Games and Apps
    Doom eternal recent update: Hi my doom eternal has had an update recently, and I was in the middle of playing it when it started playing up. I couldn't switch to different weapons and I wasn't walking on the ground, I was in...
  6. Downloading game like. DOOM ETERNAL and call of duty modern warfare

in XBoX Games and Apps
    Downloading game like. DOOM ETERNAL and call of duty modern warfare: Hello i have a friend who is finding a way to install games without pay. Specifically doom eternal and cod modern warfare both new games they dont have the game pass (not ultimate and...
  7. Doom Eternal download from store

in XBoX on Windows
    Doom Eternal download from store: I need to download doom eternal from Microsoft store I originally bought it on Microsoft store in Xbox and I want to download it onto my PC for better quality it says download on devices and PC is...
  8. Doom Eternal Xbox One X Corrupt Game Save -Please help.

in XBoX Games and Apps
    Doom Eternal Xbox One X Corrupt Game Save -Please help.: Does anybody know a solution for a corrupt game save on Doom Eternal? I had a few more collectables to get but I have completed the game. So 10 more achievements to get in total. Every time I load...
  9. When I put in Doom Eternal to install, it goes straight to the 'Manage' screen, and will...

in XBoX Games and Apps
    When I put in Doom Eternal to install, it goes straight to the 'Manage' screen, and will...: When I put in Doom Eternal to install, it goes straight to the 'Manage' screen, and will not install. What now? fbc1b1b9-0e66-44f4-8c75-56aa62f05a65
  10. Doom eternal Taras Nabad

in XBoX Games and Apps
    Doom eternal Taras Nabad: When i get to the second water section. Once i go into the water i cannot get back out again. I just wait there till i die then try again. Idk what i can do to fix this....