Dúvida [Mod Translation-Doubt]

Discus and support Dúvida [Mod Translation-Doubt] in XBoX Sales and Promo to solve the problem; Se uma pessoa fizer uma compra com um cartão sem permissão e o dono do cartão ligar para o banco e cancelar, a conta que fez tal compra é punida ?... Discussion in 'XBoX Sales and Promo' started by JeanNightmare, Nov 23, 2019.

1. Dúvida [Mod Translation-Doubt]

Se uma pessoa fizer uma compra com um cartão sem permissão e o dono do cartão ligar para o banco e cancelar, a conta que fez tal compra é punida ?

[Mod Translation-If a person makes a purchase with a card without permission and the cardholder calls the bank and cancels, is the account that made the purchase punished?]

:)

JeanNightmare, Nov 23, 2019
  2. Ricardo Cintra Win User

Acredito que com certeza a conta no mínimo será banida, isto se o proprietário da conta não for Processado ou pelo dono do Cartão por furto/Roubo/Golpe ou até mesmo pela própria Microsoft

[Translated]

I believe that for sure the account will be banned, if the account owner is not Processed or by the card owner for theft/theft/scam or even by Microsoft itself
  3. XBF Diego M Win User

Hi Jean,

Thank you for posting on the Xbox forums. I'd be happy to help.

Going forward, I wouldn't contact the bank to cancel an unauthorized transaction unless absolutely necessary, like for example when dealing with fraud in the event a person you do not know stole your credit card information and is using your card to buy
    things on their own account. Repeatedly going this route could be viewed as marketplace manipulation and action could be taken on the Microsoft Account.

If the card was used by somebody you know and you allowed them to use the card at one point, then that is not considered fraud since you gave them permission to input your card information onto their account to make that purchase. The card details are saved
    onto a Microsoft Account, so if you no longer want them to use your card without permission, you can remove the card from the account online or you could input security measures to prevent someone from using your card on an account without your permission.
    Going forward you should go through the refund support tool to request a refund on your Microsoft Account: https://support.xbox.com/billing/payment-and-purchases/request-refund

I hope this helps!
  4. ngocphi Win User

Kinect New

The sdk is still available but I doubt yku will see any more development except on the pc as the project is abandoned

[Mod Translation: The sdk is still available but I doubt yku will see any more development except on the pc as the project is abandoned]
  5. Iban_xbox Win User

Cobrança indevida de Filme completo Pantera Negra [Translation - Improper collection of full movie Black Panther]

Obrigado pelo retorno. A dúvida é onde acho o recurso de reembolso. Tem um site, link, telefone, email? Se entro em contato aqui é por que não achei esse recurso. Poderia por gentileza detalhar onde achamos esse recurso de reembolso no site da Microsoft
    ou console Xbox 360?

------

[Mod Translation - Thanks for the comeback. Doubt is where I find the refund feature. Do you have a website, link, phone, email? If I contact you here, it's because I didn't find this feature. Would you kindly detail where we found this refund feature
    on the Microsoft website or Xbox 360 console?]
  6. Mister Mascot Win User

Dúvida

Hey there Agent1654,

Is this an Xbox Live currency card or something different? If it's an Xbox Live currency card, you'll be able to use that with another payment method..

Let us know!

Xbox Forums Staff

Be sure to check out the Xbox Forum Guidelines for the Do's and Don'ts as well as the Xbox
    Insider Program Forums
    for help with Xbox Insider Program troubleshooting. Achievement issues? Check our sticky

HERE
    for the best info.
Thema:

Loading...
  1. Dúvida [Mod Translation-Doubt] - Similar Threads - Dúvida Mod Translation

2. Blz galera será que podem tirar uma dúvida? [Mod Translation - guys can you ask a question?]

in XBoX on Consoles
    Blz galera será que podem tirar uma dúvida? [Mod Translation - guys can you ask a question?]: Minha assinatura do xboxgamepass ultimate está em atraso ,meu cartão de crédito acabou limite. Mas comprei um gift card de xboxgamepass ultimate 3 meses mas quando tento usa lo da erro Por causa...
  3. Dúvidas sobre meu saldo[Translation-Questions about my balance]

in XBoX Sales and Promo
    Dúvidas sobre meu saldo[Translation-Questions about my balance]: Tenho um saldo de 15 reais na minha conta e queria comprar algo que custa 19 reais.É possível eu completar os 4 reais com o cartão de crédito? Se sim como faço isso? [Translation-I have a balance...
  4. Dúvida sobre valor de bundle de expansões do forza 4[Translation-Doubt about Forza 4...

in XBoX Sales and Promo
    Dúvida sobre valor de bundle de expansões do forza 4[Translation-Doubt about Forza 4...: Assinei o xbox game pass (PC) para jogar o jogo Forza 4. Estou interessado em comprar as expansões porém algo me deixou intrigado. A expansão ilha da fortuna custa R$51,70 e a expansão lego custa...
  5. Dúvida - Conquista do Resident Evil 5 em Coop - Xbox One [Translate] Doubt-Conquest of...

in XBoX on Consoles
    Dúvida - Conquista do Resident Evil 5 em Coop - Xbox One [Translate] Doubt-Conquest of...: Então, estou jogando em modo cooperativo com meu irmão, e quando a gente finaliza o capítulo eu ganho a conquista por ter finalizado o capítulo, e ele não ganha nenhuma conquista. Outra coisa é...
  6. tenho dúvidas de como trocar minhas conquistas por dinheiro

in XBoX Rewards
    tenho dúvidas de como trocar minhas conquistas por dinheiro: Hi, it's an honor you're talking to my favorite console. I wanted to know how I can change my achievements from my xbox for money. a1c3b24b-6a49-4d51-9155-1ede1af21ab4
  7. Dúvida sobre comprar jogos do Xbox 360 pelo console Xbox One

in XBoX on Consoles
    Dúvida sobre comprar jogos do Xbox 360 pelo console Xbox One: Eu desejo comprar um título um jogo no caso seria o Black ops 2 que se encontra como jogo do Xbox 360 porém pelo console não é possível então gostaria de saber se eu comprar pelo site conectado a...
  8. Dúvida na compra de gears of war 4

in XBoX Games and Apps
    Dúvida na compra de gears of war 4: Olá, boa tarde, vocês poderiam me informar se a versão mídia física do gears of war 4 ainda vem com os códigos dos jogos anteriores? 3be9ab7b-f323-45cd-b4db-be4f09165632
  9. Dúvida

in XBoX on Consoles
    Dúvida: Recebi um gift card de R$30,00 e gostaria de comprar um jogo de R$39,00 e quero saber se tem como eu pagar o jogo com o cartão de crédito e com os créditos já salvos desse gift card ou se tem como...
  10. Dúvida sobre Diablo III e a expansão Reaper of Souls

in XBoX on Consoles
    Dúvida sobre Diablo III e a expansão Reaper of Souls: Pessoal, boa noite. Eu tenho uma dúvida: para jogar a expansão Reaper of Souls, eu tenho que ter o Diablo III? Pois eu to sem dinheiro para comprar os dois de uma vez, e queria jogar o Reaper of...