El botón LB de mi control de Xbox One no funciona [Translation - The LB button on my Xbox...

Discus and support El botón LB de mi control de Xbox One no funciona [Translation - The LB button on my Xbox... in XBoX on Consoles to solve the problem; Bueno pues resulta que hace un mes compré una consola Xbox One S reconstruída y hasta ahora no habia tenido ningín problema, pero ultimamente el botón... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by GamekingDiaz, Aug 3, 2019.

1. GamekingDiaz
    GamekingDiaz Guest

El botón LB de mi control de Xbox One no funciona [Translation - The LB button on my Xbox...

Bueno pues resulta que hace un mes compré una consola Xbox One S reconstruída y hasta ahora no habia tenido ningín problema, pero ultimamente el botón LB de mi control no funciona como deberia dado a que en veces el botón funciona
    bien y en otras el botón no responde.

¿Qué puedo hacer? he estado viendo lo de la garantía y estoy en proceso de mandar mi control para pedir un reemplazo pero temo que la falla no sea válida para un cambio. ¿Creen que si sea válido para un reemplazo?

[Translation - Well it turns out that a month ago I bought a rebuilt Xbox One S console and until now I had no problem, but lately the LB button of my control does not work as it should because sometimes the button works well and sometimes
    the button does not answer back.

What I can do? I have been seeing the warranty and I am in the process of sending my control to request a replacement but I fear the failure is not valid for a change.
    Do you think it is valid for a replacement?]

:)

GamekingDiaz, Aug 3, 2019
  2. Mythic xSagex Win User

el boton de mi mando no funciona

OP Translation: good morning, I'm from Mexico
    and LB of my command button
    is not working properly as the top button of
    the cross

Hola, si el controlador de
    parachoques izquierdo no funciona y el controlador
    es de 90 días o más. Vas a tener que
    comprar un nuevo controlador

Translation: Hi, if your controller Left Bumper doesn't work and the controller is 90 days or older. You'll have to buy a new controller

3. XBF Crystal P Win User

El botón LB de mi control de Xbox One no funciona [Translation - The LB button on my Xbox One control doesn't work]

4. Dageto Kraft Win User

El botón LB de mi control de Xbox One no funciona [Translation - The LB button on my Xbox One control doesn't work]

hola buen dia

pues ya paso un mes y puede ser mal funcionamiento por el uso eso te podrian decir pero intentalo no pierdes nada

[Translation-hello good morning

because i've already spent a month and it can be malfunctioning by using that they could tell you but try not to lose anything]
  5. GamekingDiaz Win User

Gracias!

Ya he intentado los pasos que marcan los articulos del soporte de Xbox, pero no se arregló ningún problema.

Ahora solo tengo la duda de si el control cumple con los requisitos de cambio ya que, como dige, el botón funciona bien por momentos y se hace muy incómodo jugar de esa forma :(

[Translation-Thank you!

I've already tried the steps that mark the Xbox support items, but no issues were fixed.

Now I only have the doubt whether the control meets the change requirements since, as I said, the button works well at times and it becomes very uncomfortable to play that way :(]
  6. OllyBongo1 Win User

No me puedo conectar a xbox live en mi xbox 360! No se puede procesar la actualización.

Hola a restablecer la xbox y poner en marcha de nuevo seguir esto.

Borrar la caché del sistema Xbox

1.Pulse el botón Guía en el controlador, vaya a Configuración y seleccione Configuración del sistema.

Almacenamiento 2.Seleccione o la memoria.

3.Highlight cualquier dispositivo de almacenamiento, y luego presione Y en el controlador.

4.Seleccione Borrar caché del sistema.

5.Important: Borrar la caché del sistema de Xbox 3 veces seguidas.

Volver 6.Go de almacenamiento

7.Pulse LB RB X LB RB X LB RB X LB RB X

8.Seleccione Sí para borrar la actualización del sistema

Segundo palo y háganos saber si esto resuelve el problema
Thema:

Loading...
  1. El botón LB de mi control de Xbox One no funciona [Translation - The LB button on my Xbox... - Similar Threads - botón control funciona

2. My xbox elite controller is out of warranty

in XBoX on Consoles
    My xbox elite controller is out of warranty: My xbox one elite controller needs it's rb fixed but it's warranty has ran out. Can I pay to get it fixed d158ffc4-1658-4f08-a629-919fcfffb54e
  3. Xbox One Elite Controller

in XBoX on Consoles
    Xbox One Elite Controller: My elite controller for my xbox is in pretty rough shape, I have my grips peeling off my LB is broken and my right stick is drifting. My controller is a couple of years old but it has come to my...
  4. Controle do Xbox One [Translate] Xbox One Controller

in XBoX on Windows
    Controle do Xbox One [Translate] Xbox One Controller: Uso meu controle do Xbox One modelo 1537 no meu pc com Win 10 mas, quando conectei e abri o aplicativo "Acessórios Xbox" do Win 10, o programa começou uma atualização e desligou o controle, após 2...
  5. Xbox One X Controller Drift

in XBoX Games and Apps
    Xbox One X Controller Drift: Does anyone have a problem with the Xbox One X controller drifting? My Agent is walking on his own without me moving him with the Left thumb controller toggle! 16772f37-2f16-40ec-9614-3a40786726cc
  6. Xbox Elite Controller - Connected to PC won't play audio

in XBoX on Windows
    Xbox Elite Controller - Connected to PC won't play audio: My xbox controller is connected to my PC through the wireless USB thing, it has been working fine since I got it about 6 months ago. My controller died yesterday (for some reason the light stayed...
  7. Headset and Controller issues....HELP

in XBoX on Consoles
    Headset and Controller issues....HELP: Hello, Out of 4 controllers, only 2 of them will allow a headset to work, they did work fine till recently. This has been tried with serval headsets and consoles making the problem the...
  8. Probleme mise sous tension manette après maj xbox one - Issue switch on controler just...

in XBoX on Consoles
    Probleme mise sous tension manette après maj xbox one - Issue switch on controler just...: Salut, /Hello, Impossible d'allumer mes 2 manettes sans fil juste après maj xbox one, elles ne fonctionnent que en branchant un cable usb, si je retire le cable usb la manette s'éteind...
  9. XBOX 1 Wireless Controller repair

in XBoX on Consoles
    XBOX 1 Wireless Controller repair: Hello, I bought a Wireless Controller for my PC an the left Shoulder Button is broken, so I want to send it to repair. The Website sends me to add the Controller, but it wont let me add it. I...
  10. Botón A de mando de Xbox One parece rayado por el interior [Translation-Xbox One control...

in XBoX on Windows
    Botón A de mando de Xbox One parece rayado por el interior [Translation-Xbox One control...: Buenas, el titulo lo resume bastante. Ayer me compre un mando de xbox one para usarlo en mi ordenador. Todo parece correcto, pero al echarle un vistazo mas de cerca, he visto que el boton A tiene...