Erreur Update et Xbox live [Translation-Error Update and Xbox live]

Discus and support Erreur Update et Xbox live [Translation-Error Update and Xbox live] in XBoX Accessibility to solve the problem; bonjour Ma premiere xbox 360 slim est morte. J’en ai achetée une autre d’occasion. J’ai l’ouverture une demande d’update avec une erreur la fin de... Discussion in 'XBoX Accessibility' started by assurement, May 21, 2019.

1. assurement
    assurement Guest

bonjour

Ma premiere xbox 360 slim est morte. J’en ai achetée une autre d’occasion. J’ai l’ouverture une demande d’update avec une erreur la fin de l’update de connexion xbox live.

La xbox est en version 2.0.17511.0. La box est bien connectée internet. Les caches systemes du disque dur de 2,7g et 250 ont été vidés.

le message d’erreur sans le disque dur 250 est : 4467 0000 0080 0300 8007 045D

Avec le 250 : 4467 4476 1380 267F C000 0185

J’ ai tenté egalement le formatage du 2,7g, la remise aux parametres d’usine, la reinstallation via clef usb de la version 17511 et la derniere sans résultats.

J’ai aussi supprimer mon profil hors données sur le 250g et tenter l’import du profil.

Le rapport d’erreur de la connection xbox live donne :

W 0000 000B

X 0000 F001

Y 20A8 48E0

Z 8015 1007

ID FFFF FFFFF

L 0015 10F1

Q 0015 10F1

T cable

[Translation-

Hello

My first xbox 360 slim is dead. I bought another used.
    I have at the opening an update request with an error at the end of the xbox live connection update.

The xbox is version 2.0.17511.0. The box is well connected to the internet.
    Hard disk system caches of 2.7g and 250 were emptied.

the error message without the 250 hard disk is: 4467 0000 0080 0300 8007 045D

With the 250: 4467 4476 1380 267F C000 0185

I also tried the formatting of the 2.7g, the reset to the factory settings, the reinstallation via usb key version 17511 and the last without results.

I also delete my profile out of 250g data and try to import the profile.

The error report of the xbox live connection gives:

W 0000 000B

X 0000 F001

Y 20A8 48E0

Z 80151007

ID FFFF FFFFF

L 0015 10F1

Q 0015 10F1

T cable]

:)

assurement, May 21, 2019
  2. XBF Diego M Win User

Hi
    assurement
    ,

It's possible that the hard drive is corrupted. If you have cleared the cache on the hard drive and followed all of the solutions on that supported article I suggested, then you'll need to try a different internal hard drive. Besides that, the issues could
    be related to the network. If you haven't already done so, I recommend unplugging your router and modem for at least 5 minutes and resetting your network settings on the console to factory so that you can re-connect to your network. You can do that from the
    advanced network settings found after you select Configure network.
  3. assurement Win User

Hi
    ,

Thank you for coming to the Xbox forums. I'm sorry to hear that you are encountering these issues with a used Xbox 360. If you haven't already done so, I recommend trying all of the solutions listed on the support article titled, "Troubleshoot
    problems with an update to your Xbox 360 console
    " since there are plenty of helpful solutions.

Be sure to let us know the results!
    Hi

Before post, i have already try this solutions.

Regards
  4. XBF Diego M Win User

Hi
    assurement
    ,

Thank you for coming to the Xbox forums. I'm sorry to hear that you are encountering these issues with a used Xbox 360. If you haven't already done so, I recommend trying all of the solutions listed on the support article titled, "Troubleshoot
    problems with an update to your Xbox 360 console
    " since there are plenty of helpful solutions.

Be sure to let us know the results!
  5. dorian alexy Win User

Battlefield v en ligne (Battlefield V similar)

Aucun probleme de reseau et le message d erreur « service ea online indisponible »

[Translation-No network problems and the error message "service EA Online unavailable"]
  6. Eggnogga Win User

Walking Dead Ep. 3 - Tomorrow - Reminder

As of 9:04 AM ET, the achievements STILL aren't updated on Xbox Live.
Thema:

Loading...
  1. Erreur Update et Xbox live [Translation-Error Update and Xbox live] - Similar Threads - Erreur Update live

2. Erreur 807B0193 [Mod Translate - Error 807B0193]

in XBoX on Consoles
    Erreur 807B0193 [Mod Translate - Error 807B0193]: Bonsoir, cela fait 48h que lorsque je tente d’accéder netflix par ma xbox 360 cela ne fonctionne pas, le message erreur 807B0193 s'affiche. J'ai regardé tuto/instruction et même réinitialisé la...
  3. Impossible d'installer des jeux sous Xbox bêta Game Pass PC (erreur 0x80070005)

in XBoX on Windows
    Impossible d'installer des jeux sous Xbox bêta Game Pass PC (erreur 0x80070005): Bonjour, J'ai installé le nouveau logiciel Xbox sur PC mais il y a certains jeux que je ne peux pas installer. Le code erreur est le suivant : 0x80070005 J'ai parcouru les forums et je ne...
  4. Erreur lancement FORZA HORIZON 4 sur XBOX [Translation - FORZA HORIZON 4 launch error on XBOX]

in XBoX Games and Apps
    Erreur lancement FORZA HORIZON 4 sur XBOX [Translation - FORZA HORIZON 4 launch error on XBOX]: Après plusieurs mois de jeu sur FH4, depuis 2 jours je ne peux plus le lancer : - le jeu démarre jusqu'au moment où il demande d'appuyer sur A, - l'écran se fige et apparaît une page noire, -...
  5. erreur 0x87e0000f

in XBoX on Consoles
    erreur 0x87e0000f: Hi everyone, I've seen a lot of persons with the issue "0x87e0000f" when googling but none which seemed to have working solution so i will try again - and lots of them are very very old :( I've...
  6. Probleme lors du lancement du jeu Fortnite avec message erreur suivant:[Trouble launching...

in XBoX Games and Apps
    Probleme lors du lancement du jeu Fortnite avec message erreur suivant:[Trouble launching...: Lorsque je lance le jeux Fortnite et que j’appuie sur « appuyer pour commencer » j’attend quelque Seconde et le message suivant s’affiche : « Erreur de réseau lors de la vérification des...
  7. Connexion impossible au Xbox Live de Windows 10 (erreur 0x80090027) [Translation - Unable...

in XBoX on Windows
    Connexion impossible au Xbox Live de Windows 10 (erreur 0x80090027) [Translation - Unable...: Bonjour, J’ai un problème de connexion avec le Xbox Live de Windows 10 et j’ai droit l’erreur 0x80090027. J’ai mis le fuseau horaire en automatique et j’ai supprimé mon compte Microsoft de ma...
  8. code erreur [Translate] error code

in XBoX Accessibility
    code erreur [Translate] error code: Bonjour, Depuis 1 mois je peux plus me connecter a mon profil, j'ai ce code d'erreur 0x800704cf. j'ai tous essayé RAZ, parametrage usine, changement de bbox, rien n'y fait le seul moyen de me...
  9. Code erreur 32770 [Translation - Error code 32770]

in XBoX on Consoles
    Code erreur 32770 [Translation - Error code 32770]: Bonjour depuis quelques jour j essaye de me connecter a mon luve et il me marque erreur 32770 sachant que je suis chez sfr je voudrait trouver une solution au plus vite...
  10. Code erreur 0x00000193 sur Gears Of War 4 "impossible de se connecter aux services Gears Of...

in XBoX Games and Apps
    Code erreur 0x00000193 sur Gears Of War 4 "impossible de se connecter aux services Gears Of...: Bonjour, j'ai un problème avec mon jeux Gears 4 cela fait un bon moment que sa marque ESCOUADE: HORS LIGNE (je ne suis pas l'or) du coup je ne peux pas jouer en privé ni en mode horde. Esque...