Erro 0x8027025a

Discus and support Erro 0x8027025a in XBoX on Consoles to solve the problem; Estou tendo problemas ao iniciar os jogos, quando inicio ocorre o erro: "Por algum motivo "jogo" demorou muito tempo para iniciar. 0x8027025a." Isso... Discussion in 'XBoX on Consoles' started by GuilhermeDe Grava, Sep 7, 2020.

1. Erro 0x8027025a

Estou tendo problemas ao iniciar os jogos, quando inicio ocorre o erro: "Por algum motivo "jogo" demorou muito tempo para iniciar. 0x8027025a."

Isso está acontecendo em todos os jogos do meu console, já fiz o reset de fábrica deixando os jogos e apps, já fiz o reset apagando tudo também, já exclui um jogo de cada vez para ver se funcionava e mesmo assim não consigo jogar, tive sucesso ao jogar apenas
    durante um dia quando fiz o reset total e instalei apenas o FIFA 20 ai eu consegui jogar, porem no próximo dia já parou novamente e continuou o problema. Tenho o console desde 2013, sempre faço as manutenções necessárias e o mantenho limpo interna e externamente.
    Por favor me diga uma alternativa para que eu possa voltar a utilizar novamente meu console. Att Guilherme

I'm having problems starting games, when I start the error occurs: "For some reason" game "took too long to start. 0x8027025a."

This is happening in all games on my console, I have already made the factory reset leaving games and apps, I have already reset by deleting everything too, I have already deleted one game at a time to see if it worked and I still cannot play,
    I had success when playing only for one day when I did the total reset and installed only FIFA 20 then I managed to play, however the next day it stopped again and the problem continued. I have the console since 2013, I always do the necessary maintenance
    and keep it clean internally and externally. Please tell me an alternative so that I can use my console again. Att Guilherme

:)

GuilhermeDe Grava, Sep 7, 2020
  2. WellingtonFerreira3 Win User

Fifa 19

O jogo Fifa19 demorou muito tempo para arroba erro 0x8027025a. esse é o código de erro .

Translation:[ The game Fifa19 took a long time to at sign error 0x8027025a. This is the error code.]
  3. WellingtonFerreira3 Win User

fifa 19 não inicia Xbox one [Fifa 19 does not start Xbox one]

Estou bem e você?

Passei o fim de semana inteiro desinstalei reinstalei e o erro permanece ( mídia Digital) erro 0x8027025a.

[Translation - I'm fine, and you?

I Spent the entire weekend uninstalled reinstalled and the error remains (Digital media) error 0x8027025a.]
  4. WellingtonFerreira3 Win User

Fifa 19

Olá

Estou com um problema parecido segue erro:

O jogo Fifa19 demorou muito tempo para arroba erro 0x8027025a.

Desde já agradeço obrigado.

Translation: [Hello

I have a similar problem follows error:

The game Fifa19 took a long time to at sign error 0x8027025a.

Thank you so much.

]
  5. J2H Zrax Win User

Erro 0x8027025a

does this only happen on a certain game ?
  6. XBF Leonzo G Win User

Erro 0x8027025a

Hello zl Moop,

Thank you for keeping us updated. The Xbox Insider program is a feature that allows our customers to alpha/beta test our operating system. This can cause issues with the console since the operating system is in beta or alpha format. If the console is not
    enrolled in the Xbox Insider program, there is no need to pursue the troubleshooting steps for that scenario. Were you able to view the transaction and license for the games that are affected through the links we provided? We need to make sure both the license
    and transaction are visible on the account to make sure it is not an issue with those particular games. Be sure to keep us updated!
Thema:

Erro 0x8027025a

Loading...
  1. Erro 0x8027025a - Similar Threads - Erro 0x8027025a

2. Erro ao iniciar jogo no aplicativo Game Pass [Error starting game in Xbox app]

in XBoX Accessibility
    Erro ao iniciar jogo no aplicativo Game Pass [Error starting game in Xbox app]: Erro ao iniciar jogo no Game Pass, Windows pede para autorização de um adulto sendo que minha conta é Administradora e sou do ano de 1965. [img] [THE TEXT BELOW IS MACHINE TRANSLATED AND MAY NOT...
  3. xbox gamepass erro

in XBoX Games and Apps
    xbox gamepass erro: the error is saying that it is not available in my region but in my region (Brazil) it has Xbox support does anyone know how to resolve this error? because of error I can't play in the cloud...
  4. Offline recovery not work erro E106 and E101

in XboX Insiders
    Offline recovery not work erro E106 and E101: I participated in the Xbox Insider Program, and my xbox crashed and did not call anymore, I tried factory reset and it appeared the error E106 00000000 80070570, I also tried the offline update...
  5. Erro while trying to install any game from Xbox App

in XBoX Games and Apps
    Erro while trying to install any game from Xbox App: Yesterday it was working without any problems but today, everytime I try to install a game in windows 11 xbox app it shows me the error 0x00000001 I've tried to reinstall Xbox App, reset Windows...
  6. Código de erro 0x80073D05 no Xbox One

in XBoX Games and Apps
    Código de erro 0x80073D05 no Xbox One: Não consigo reinstalar o jogo minecreft sempre da esse erro (mídia digital) já fiz todos os procedimentos orientados em alguns pôsteres aqui no fórum mas nada resolveu desde a reinstalação até um...
  7. Erro xbox one 0x8027025a

in XBoX on Consoles
    Erro xbox one 0x8027025a: Meu console esta aparecendo o erro 0x8027025a e não consigo jogar nem acessar outras configurações, já reiniciei e também reinstalei com padrão de fabrica e o erro continua, estou tentando contato...
  8. Alguns dos meus jogos não inicia dando erro cod.0x8027025A[Translation-Some of my games...

in XBoX Games and Apps
    Alguns dos meus jogos não inicia dando erro cod.0x8027025A[Translation-Some of my games...: Alguns dos meus jogos e apps que necessita de internet, minha net tem 30Mb de velocidade simplesmente pararam de funcionar ja tentei quase tudo, menos reinstalar os jogos que tentar mais tarde...
  9. Erro 0x8027025a

in XBoX Games and Apps
    Erro 0x8027025a: Every game I put does not xbox one of error 0x8027025a. Be it on DVD or downloaded. I already formatted the xbox and it's nothing. 99b8dd57-5944-4260-8f46-00539a0adb96
  10. Erro 0x8027025a

in XBoX Games and Apps
    Erro 0x8027025a: Acabei de comprar Tom Clancy's Rainbow Six Siege e não consigo joga-lo, aparece esse erro que demorou muito para iniciar, eu ja fiz tudo q eu oodia, desinstalei e instalei,dei hard reset, resetei...

Users found this page by searching for:

1. 0x8027025a xbox one