Erro 807B01F4 no Xbox 360 [Translate] Error 807B01F4 on Xbox 360

Discus and support Erro 807B01F4 no Xbox 360 [Translate] Error 807B01F4 on Xbox 360 in XBoX Games and Apps to solve the problem; Ola, estou tentando acessar a loja e baixar alguns apps como Netflix e YouTube, mas sempre que clico neles aparece esse erro (807B01F4) de imediato,... Discussion in 'XBoX Games and Apps' started by aguilartex, Jul 8, 2019.

1. aguilartex
    aguilartex Guest

Ola, estou tentando acessar a loja e baixar alguns apps como Netflix e YouTube, mas sempre que clico neles aparece esse erro (807B01F4) de imediato, como na foto.. Já busquei algumas soluções no site oficial da Xbox mas não me ajudaram as
    soluções de la. Se alguém souber o que fazer por favor me ajudem, nenhum app esta querendo baixar por causa desse erro, grato!

[Translate by Mod]

Hello, I'm trying to access the store and download some apps like Netflix and YouTube, but whenever I click on them pops up this error (807B01F4) immediately, as in the photo.. I've already picked up some solutions on the official Xbox website but didn't
    help me with the solutions. If anyone knows what to do please help me, no app is wanting to download because of this error, grateful!

Erro 807B01F4 no Xbox 360 [Translate] Error 807B01F4 on Xbox 360 [​IMG]

:)

aguilartex, Jul 8, 2019
  2. onyxishere Win User

Error code 807b01f4, "can't find content" stops movie

3. XBF Crystal P Win User

Error code 807B01F4

4. XBF Felixx P Win User

Hey aguilartex!

Thank you for coming to the forums today,

Please be aware that if you are having an issue with your 360 apps, it is recommended that you uninstall and reinstall the app.

Possible work around for error code 807b0193. No items in browse apps, Can not search and no way to download deleted app*

Xbox 360

1. Make sure you are logged in using a profile you used previously to download whatever app you need.

2. Scroll to settings

3. Then Account

4. Then Download History

5. Scroll until you see the app

6. Follow on screen instructions from there.

7. Say thank you, it has taken me a while to find this

Please advise if this has helped ?

This is still being investigated by Xbox engineer team.

And again, thank you so much for taking the time to post this on the Xbox Forums.

This is a known issue. Media apps not working on the Xbox 360. We appreciate you letting us about this matter. Xbox engineers are currently working on this on the back end. They are working as quickly as possible to get this resolved so as to be able to
    use those apps once more.

As of now there is not a concrete resolution for us to get this up and running, but rest assured, we're working to get this situated.

Hope this Helps :)

Felix
  5. EggsBoxJuan Win User

Unknown status code

6. THEOWENKILLER Win User

Error code 807B01F4

Thema:

Loading...
  1. Erro 807B01F4 no Xbox 360 [Translate] Error 807B01F4 on Xbox 360 - Similar Threads - Erro 807B01F4 360

2. Erro quando faço login na Xbox Live no Windows 10 [Translation-Error when I sign in to Xbox...

in XBoX on Windows
    Erro quando faço login na Xbox Live no Windows 10 [Translation-Error when I sign in to Xbox...: Olá, desde ontem comecei a ter problemas para fazer login na Xbox Live no Windows 10: Aparece o erro: uma sessão de logon especificada não existe. Talvez ele já tenha sido finalizado...
  3. Meu Forza Horizon 4 está dando o erro ''Você não pode continuar sem estar conectado a um...

in XBoX on Windows
    Meu Forza Horizon 4 está dando o erro ''Você não pode continuar sem estar conectado a um...: [Title Translation-My Forza Horizon 4 is giving the error ' ' You cannot continue without being connected to a profile ' ' (Xbox PC Beta)] Olá, eu instalei o Forza Horzon 4 via game pass do...
  4. Erro no jogo State of Decay 2 [Mod Translated - Error in the game State of Decay 2]

in XBoX on Windows
    Erro no jogo State of Decay 2 [Mod Translated - Error in the game State of Decay 2]: Fiz o download tudo certo junto com a instalação, dentro do game pass Beta windows, portanto na hora de abrir, o jogo nao abre e nao acontece nada, sendo assim impossivel de jogar. [Mod...
  5. Need help with Xbox live connection erro

in XboX Insiders
    Need help with Xbox live connection erro: [IMG] Hi All, I'm pretty new to xbox games and xbox insiders. I'm trying to playtest an insider PC game today but I am unable to sign into xbox live. Does anyone know what this error means?...
  6. Terra-média™: Sombras da Guerra™ erro no download (gamepass Xbox beta) (Earth-Middle™:...

in XBoX on Windows
    Terra-média™: Sombras da Guerra™ erro no download (gamepass Xbox beta) (Earth-Middle™:...: Olá, Estava olhando o catalogo de jogos do Xbox Beta 'PC GAMEPASS', e vi que o Terra-média™: Sombras da Guerra™ foi adicionado recentemente. Estou tentando fazer o download do jogo Terra-média™:...
  7. ocorreu um erro da nossa parte. aguardar um momento pode ajudar [Mod Translated - There was...

in XBoX on Consoles
    ocorreu um erro da nossa parte. aguardar um momento pode ajudar [Mod Translated - There was...: nao consigo fazer renovação da gold ocorreu um erro da nossa parte. aguardar um momento pode ajudar [Mod Translated - I can't renew the gold There was an error on our part. Wait a moment can...
  8. Erro ao assinar o ultimate game pass por 1R$ [Mod Translated - Error signing the ultimate...

in XBoX on Consoles
    Erro ao assinar o ultimate game pass por 1R$ [Mod Translated - Error signing the ultimate...: Olá!a a promoção do xbox gamepass ultimate, mas toda vez que eu vou assinar da um erro na plataforma xbox one: "ocorreu um erro da nossa parte. Aguardar um momento pode ajudar". [Mod Translated -...
  9. Erro in Trove's Achievement

in XBoX Games and Apps
    Erro in Trove's Achievement: Hello, I was playing the game Trove on Xbox, until I received the achievement "Beaucoup Bombs", the problem is that: This is a very rare achievement and I did not do what was necessary to conquer...
  10. Erro 807B01F4

in XBoX on Consoles
    Erro 807B01F4: Consigo fazer download do conteúdo do Xbox 360 normalmente, baixei agora o jogo Lara Croft, entretanto, os dois jogos disponíveis para Xbox One (Celeste e Never Alone), para a coleção de jogos,...